PC Format życzy wszystkim użytkownikom przyjemnych wakacji !

Wątek zamknięty 

Google nie wyszukuje mojej strony.

Autor Wiadomość
kikasek
Niezarejestrowany

 
Post: #1
Cry Google nie wyszukuje mojej strony.
Witam.
Google uparcie nie chce wyswietlic mojej strony w swych wyszukaniach.
--Dodalem stronke do url google wyszukiwarki
--Dodalem stronke do Google Webmaster Tools, niestety nadal mi nie zindexowano strony (zrobilem to kilka dni temu, mape strony rowniez tam zamiescilem)
--Stworzylem mape mojej strony na http://www.xml-sitemaps.com/ tylko nie wiedzialem co zaznaczyc w Change frequency. Zaznaczylem always, podobnie w Last modification, nie wiedzialem co zaznaczyc i prawde mowiac nie pamietam co zaznaczylemOczko

Moja stronka to http://www.beskid.host22.com/ nie przestraszcie sie, chcialem sobie przypomniec jak sie robi strony i jak dzialaja te AdSense

Ogolnie kod strony nastawilem na takie slowa kluczowa jak: Beskid Żywiecki, Beskid Zywiecki, góry.

Prosze, pomozcie panowie ;]
13 lipiec 2009 11:42
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
Ogłoszenie


Link sponsorowany
zawias2704
Niezarejestrowany

 
Post: #2
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
Może jest zbanowana.
13 lipiec 2009 12:00
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Sebuś'ik Offline
Mocno wypieczony
*****

Liczba postów: 2625
Dołączył: VII 2007
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
Mi Google stronę dodało po kilku miesiącach, a nie po kilku dniach...

http://wojdyga.eu
13 lipiec 2009 12:45
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
pawhox
Niezarejestrowany

 
Post: #4
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
@kikasek, o to się już nie martw - we właściwym czasie google w końcu zacznie znajdywać twoją stronę. Trzeba czekać. A jeśli te słowa kluczowe - Beskid Żywiecki, Beskid Zywiecki, góry (szczególnie to ostatnie!!) są popularne - twoja strona będzie (ale to bardzo) daleko w wynikach. Można wypozycjonować stronę www, dzięki czemu będzie ona o wiele wyżej.

Jest wiele stron o tym, np. http://www.pozycjonowanie.cba.pl/ .
13 lipiec 2009 13:51
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
Ogłoszenie


Link sponsorowany
kikasek
Niezarejestrowany

 
Post: #5
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
haslo beskid zywiecki jest bardzo malo popularne, skoro na samym szczycie wyszukiwan pojawia sie jakas malo konkretna stronka z servera yoyo, z domena .prv.pl

No coz, wiec trzeba bedzie czekac. Gdzies slyszalem ze za pierwszym razem zawsze najdluzej sie czeka, kazdym nastepnym juz szybciej, a najlepiej jak link z naszej strony znajdzie sie na innych stronach. Ciekawe czy takie linkowanie na forach cos pomoze?

[Obrazek: forum1f.th.jpg]
[Obrazek: forum2i.th.jpg]


Tak jak juz wczesniej wpomnialem, strona nie jest zindexowana (cokolwiek to by mi mialo dac), ale sciagnal plik Robot.txt, to chyba dobry znakOczko
[Obrazek: forum4lhg.th.jpg]
ktos moze wyjasnic o co chodzi z tym Crawler access, test robot .txt? Szkoda ze sekcja Webmaster tools nie jest po polsku.
hmmm... a reszta jakie ma doswiaczenie? Po jakim czasie wasze strony zaczely sie w wyszukiwarce pojawiac (mam na mysli wogole, nie na jakis wyzszych pozycjach)
13 lipiec 2009 16:09
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
koziolek Offline
Unix-friendly
*****

Liczba postów: 4385
Dołączył: III 2006
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
1. Witryna jest zindeksowana, ale tylko częściowo.
2. W Google Webmaster Tools będą wyświetlane błędy w dostepie robota Google do Twojej strony. Te błędy mogą być przyczyną problemów w indeksowaniu.
3. Popraw błędy w HTML-u.
4. Z kolei obecność strony w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe, to zupełnie co innego Wesoły.
5. Z tego co widzę na zrzutach ekranu, to jest jeszcze za wcześnie. Poczekaj kilka dni.
6. Masz nieprawidłowy plik robots.txt. Skasuj go lub zrób o prostej treści, jak np. http://www.pcformat.pl/robots.txt

Pozdrawiam, Koziołek
www.kozik.net.pl, faq.pcformat.pl
Frontpage is not and never been WYSIWYG. (...) It was more like WYSIWTF. (userfriendly.org) LOL
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15 lipiec 2009 09:57 przez koziolek.)
15 lipiec 2009 09:54
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
kikasek
Niezarejestrowany

 
Post: #7
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
To cholerstwo nie chce mi sie zmienic Język
usuwam
Text of http://www.beskid.host22.com/robots.txt
wstawiam
User-Agent: *
Allow: /

Daje test, zmieniam zakladke, wracam i znowu jest to co bylo.
15 lipiec 2009 12:30
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
koziolek Offline
Unix-friendly
*****

Liczba postów: 4385
Dołączył: III 2006
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #8
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
Otwórz sobie w przeglądarce zawartość pliku robots.txt - wyświetlana jest strona błędu z hostingu.

Pozdrawiam, Koziołek
www.kozik.net.pl, faq.pcformat.pl
Frontpage is not and never been WYSIWYG. (...) It was more like WYSIWTF. (userfriendly.org) LOL
15 lipiec 2009 12:34
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: linux_gentoo Przeglądarka: opera
yoyoy
Niezarejestrowany

 
Post: #9
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
Czytałem na jednej stronię internetowej że czas trwania dodawania swojej strony lub bloga trwa od jednego do dwóch miesięcy, więc spokojnie sobie czekaj.
Pozdrawiam yoyoy.
15 lipiec 2009 13:04
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
kikasek
Niezarejestrowany

 
Post: #10
RE: Google nie wyszukuje mojej strony.
A podawanie adresów swojej strony na forach, ma wplyw na ich wypozycjonowanie?

I czy znacie jakies strony gdzie moge zamieścic opis swojej strony i przydzielicja do konkretnego dzialu? np gry
18 lipiec 2009 15:28
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne

Wątek zamknięty 

Użytkownicy forum szukali:
google nie wyszukuje mojej stronygoogle nie wyszukuje stronyco zrobić jak google chrome niewyszukuje mi kilka stron?google nie szuka strondlaczego google nie wyszukuje mojej stronygoogle nie wyszukuje .tkdlaczego nie wyszukiwuje mi googlemoja strona nie wyświetla się w googlenie wyszukuje mojej strony w google mybbNOWEJ STRONY NIE SZUKA W GOOGLE

Podobne wątki (Google nie wyszukuje mojej strony.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zmiana wielkości czcionki w nagłówku strony (tytuł strony, opis strony). kulesza12 3 2113 25 listopad 2013 13:49
Ostatni post: caro1122
  Jak zablokować możliwość wyświetlania w iframe mojej strony johnyrambo 5 3602 11 kwiecień 2013 12:53
Ostatni post: Ajgor
Ściana Nazwa mojej firmy w domenie innej strony marcineczek2109 6 1959 26 styczeń 2013 15:37
Ostatni post: Rincewind



Skocz do:


Wybrane wątki (Google nie wyszukuje mojej strony.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tani hosting z platnoscia na rok armind 5 3132 24 styczeń 2013 14:10
Ostatni post: breko
  Pytanie o element na stronie. Kaburabu.pl 1 1450 24 styczeń 2013 03:27
Ostatni post: giertych97
  Skrypt podobny do blogger.com marek09710 2 1970 23 styczeń 2013 17:30
Ostatni post: Arthan
  Programista PHP/SQL, HTML, CSS - poszukiwany doktorsky 0 1446 23 styczeń 2013 17:05
Ostatni post: doktorsky
  Hosting na bloga za 50 zł/rok Prozabek 14 4304 23 styczeń 2013 14:27
Ostatni post: breko
  Strona HTML - pomocy w CSS dankra1989 0 1660 19 styczeń 2013 19:22
Ostatni post: dankra1989
  [PHP] Logowanie na kilku stronach- problem (bez bazy danych) martinstw 0 1898 19 styczeń 2013 15:55
Ostatni post: martinstw
  Stworzenie menu w kształcie drzewka - itomi 0 1457 18 styczeń 2013 18:29
Ostatni post: itomi
  [html5][flash] Jak odtworzyć film *.flv z dysku? Problem z załadowaniem pliku. Rincewind 4 2221 18 styczeń 2013 15:52
Ostatni post: Rincewind
  jQuery - dodatkowa opcja w skrypcie set229 2 1628 18 styczeń 2013 01:25
Ostatni post: set229
  Czy ten skrypt panelu admina został dobrze zrobiony armind 1 1737 18 styczeń 2013 00:45
Ostatni post: matis95
  WP i Mingle forum - złe wyświetlenie forum dawswi1 2 1708 15 styczeń 2013 13:06
Ostatni post: dawswi1
  Menu w Mybb Traverley 0 1816 15 styczeń 2013 11:10
Ostatni post: Traverley
  Śnieg na stronie WWW W o j a k 4 1896 15 styczeń 2013 02:36
Ostatni post: pikus16
  własny system wymiany linkow janex19950 4 3052 15 styczeń 2013 02:32
Ostatni post: pikus16