Zwycięzcy wakacyjnego konkursu PC Format ogłoszeni! Zainteresowanych zapraszamy do TEMATU.

Jak podłaczyc Dysk Twardy Do mojego Kompa ?

#1
Question  Jak podłaczyc Dysk Twardy Do mojego Kompa ?
Wiec Tak Chcialbym Podlaczyc Sobie Dysk Twardy Na Ata z Starego kompa jakis Tam 80 Gb. W moim Mam 250 gb Na Sata Dam Wam Zdjecie Mojego Kompa I Prosil bym O Jakies Wyjascnenie Czy da sie podłaczyc i Jezeli Tak Do gdzie go podłaczyc i czy trzeba cos Zmieniac W Biosie :
Bo mam Zablokowana Praktycznie Moge Bootowanie Ustawiac tylko xD
Oto Zdjecia :
[Obrazek: 90129a1d82563c92m.jpg]
[Obrazek: 59ba16f9304f41aem.jpg]
[Obrazek: dd7f5e6996a6d723m.jpg]
Jezeli Mam Cos Jeszcze podac Piszcie Wesoły
Z góry thx za Odpowiedz Wesoły
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#2
RE: Jak podłaczyc Dysk Twardy Do mojego Kompa ?
podepnij go do niebieskiego złącza ( 3 zdjęcie ). Jaką masz taśmę do tego dysku 40 czy 80 żyłową Szczerbol
Problem z rejestrem, ściągnij Advanced WindowsCare V2 Personal

Polecam , mały , praktyczny> Kalendarz XP i inne darmowe programy <na ->>>>> http://kxp.pl/ <<- WARTO zobacz sam :-)

Gigabyte GA-MA790X-DS4 . AMD Athlon 64 X2, 3200MHz 6400+ . 9600GT MSI . Seagate ST3500320AS 500 GB . GEIL 2x1GBCL5-5-5DDR2-800 . tagan 480W U-22, PIONEER DVD-RW DVR-111D . Vizo Master Panel

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#3
RE: Jak podłaczyc Dysk Twardy Do mojego Kompa ?
Niewiem Ale Raczej 80 Zylowa Jak to mozna Sprawdzic :D
Policzylem Je Mam 80 -zyłowa :d
Wiec Podłaczylem Ten Dysk Zmienilem Bootowanie Na Mój Dysk Ten Z Vista Bo sie Zmienilo Na Ten 2 I właczylem System Ale nie Wykrywa Mi tego Ata Dysku ;/
W Biosie Go Wykrywa Tylko W Systemie nie !!!
Prosze o Pomoc
Dobra Dzieki Za Odpowiedz Juz go Podłaczylem . Tzn. Właczylem Partition Menager 9.0 I nagle Sie pojawil Dysk :D
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
jak podłączyć dysk twardy do komputerajak podłączyć dysk twardyjak zamontowac dysk w kompie fotojak podlaczyc dysk twardy do komputerajak podpiąć dysk twardygdzie podpiac dysk twardyilustracje jak podlaczyc dysk twardy do komputeradysk twardy jak podłączyćzdjecia jak podlaczyc dysk twardy do kaputerajak podlaczyc dysk glowny

Podobne wątki (Jak podłaczyc Dysk Twardy Do mojego Kompa ?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  dysk twardy samsung 160GB SP1604N armind 0 1206 18.08.2012, 17:06
Ostatni post: armind
Exclamation Ile mój dysk twardy ma GB ?? TheMrMacieks 8 17969 17.08.2012, 21:39
Ostatni post: muflon37
  Zewnętrzny dysk twardy - przymus formatu Nyarlathotep 3 2593 13.08.2012, 17:43
Ostatni post: Nyarlathotep

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Wybrane wątki (Jak podłaczyc Dysk Twardy Do mojego Kompa ?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Lagi lapka CzeCzeN 2 9623 22.08.2012 04:10
Ostatni post: resont
  Czy mój sprzęt da radę z CrossFireX ? resont 26 15088 22.08.2012 03:09
Ostatni post: resont
Ściana Myszka przestaje reagować wdowa_tychy 0 6825 22.08.2012 01:19
Ostatni post: wdowa_tychy
  karta graficzna do phenom II 965 marchena666 13 12266 21.08.2012 22:57
Ostatni post: Patrykx12
  Radeon 9600 problem z grami BlackDeath 15 10847 21.08.2012 22:42
Ostatni post: BadBoy001
  IBM Lenovo M58 sff pionowo Scoff 2 36313 21.08.2012 21:34
Ostatni post: Scoff
Scared Losowe zwiechy i BSODy Kubo_O 5 5705 21.08.2012 21:14
Ostatni post: Grisz
  Czy da się go jeszcze uratować? jaroosz 3 4001 21.08.2012 21:12
Ostatni post: Grisz
Sad nie mogę otwożyć partycji. mt1996 6 5558 21.08.2012 20:09
Ostatni post: ludzikk
  kupno nowej kart graficznej , jaka ? xboxmen 5 5627 21.08.2012 20:00
Ostatni post: Dyzajash
  Przegrzewanie się Toshiba Satellite A300 POMOCY! cptMichaaX 1 40140 21.08.2012 19:21
Ostatni post: Grisz
  problem przy odpalaniu win7 kamros 4 6180 21.08.2012 19:12
Ostatni post: Grisz
  Temperatura karty graficznej ostry121 13 12367 21.08.2012 18:56
Ostatni post: muflon37
Big Grin Sukces, HD6850 z biosem HD6870- Czy sekcja zasilania wytrzyma? wdowa_tychy 0 4998 21.08.2012 18:23
Ostatni post: wdowa_tychy
  ASUS X53TK czy Samsung NP305E5A ? magnum146 1 5839 21.08.2012 17:08
Ostatni post: Patrykoller