Znamy już zwycięzców VI edycji konkursu FAQ PC Format. Zainteresowanych odsyłamy do odpowiedniego TEMATU

Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera

#1
Wink  Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera
Otoz nurtuje Mnie pewne pytanie,otzo dwa dni temu Ktos wlamal sie bratu na konto w Metin2 i skradl Mu wszystko co posiadala jego postac...Od jakiegos czasu mam tez odkurzacz i gdy oczyszczam dysk 1 kliknieciem to np dzis bylo ponad 100 stron usuniete z IE mimo ze uzywam Firefoxa...Wczoraj skanowalem a-squaredd i znalazl Backdoor.SUSPECTCRC!IK czytalem ze sluza one wlamaniom nie jest to wszystko dziwne Moze Ktos wkrada Mi sie do Komputera sam juz niewiem?
Vide Cul Fide
Odpowiedz  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera
Zainstaluj firewall, skonfiguruj go, zmień hasła i podaj zestaw logów to ktoś Ci je sprawdzi.
Odpowiedz  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#3
RE: Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera
No tal,Tylko np w nocy Komp jest wylaczony Itp wiec nawet Firewall nie pomogl By chyba ,bo ktos sie wlamal wlasnie w nocy
Vide Cul Fide
Odpowiedz  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera
Hahaha, jak ktoś ma Ci się w nocy włamać do kompa jak jest wyłączony, myśl trochę!!
Odpowiedz  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera
Nie jestem obeznany az tak bardzo w dziedzinie Komputerow..;) Mam radiowke i net Mi caly czas chodzi..Dziwne ze brat gral do 22 i bylo wszystko ok a rano juz niemial w Metinie nic...
Vide Cul Fide
Odpowiedz  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera
Nikt nie mógł się włamać w nocy jeśli komputer jest wyłączony. Atakujący musi mieć pewność, że jesteś podłączony do sieci. Np. ja znając Twój IP jeśli przeprowadziłabym skanowanie Twojej sieci lokalnej albo bezpośrednio komputera i nie dostałabym od niego odpowiedzi że jest aktywny, nie mogłabym go skanować dalej. (jak dalej to już lepiej nie zdradzę bo Script Kiddies czyhają Szczerbol )
[Obrazek: 20075.jpg]
[Obrazek: musicbar.php?username=SmallTux&color=black]
Odpowiedz  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
jak sprawdzić czy ktoś się włamał do komputerajak sprawdzic czy ktos wchodzi na komputerjak dowiedzieć się czy ktoś włamał się do komputeraczy przez protokol mozna rozpoznac czy ktos wlamuje sie do komputerajak sprawdzić kto włamał się do komputerajak sprawdzić czy ktoś włamał na komputer?jak sprawdzić czy ktoś wchodził na mój komputerjak sprawdzić czy ktoś sie włamał na komputerjak sprawdzić czy ktoś nie włamał się na komputerjak sprawdzić czy ktoś mi się włamał na komputer

Podobne wątki (Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ktos włamał się do komputera, Błagam o pomoc!!! Goon17 6 5964 19.09.2010, 17:36
Ostatni post: roofi
  czy ktos moze sprawdzic log file grelos 5 1489 29.03.2009, 12:27
Ostatni post: kamel16
Cry Czy mógłby ktos sprawdzic loga, Bardzo panów proszę !!!!! kamilwaw1 3 905 27.02.2009, 17:18
Ostatni post: kamel16

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Wybrane wątki (Jak sprawdzic czy Ktos nie wlamuje sie do Komputera)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wirus live seciurity proffesional mariusz281 9 1639 11.08.2013 23:28
Ostatni post: broda99
  Zainfekowany dysk zewnętrzny - skróty zamiast folderów yashimina 11 3763 11.08.2013 17:18
Ostatni post: broda99
  Skąd można pobrać BitDefender Internet Security 2014 po Polsku tommig1983 0 2079 11.08.2013 17:09
Ostatni post: tommig1983
Question system pomocniczy i antywirus na jednej płycie dvd daniodudis 3 1532 11.08.2013 12:11
Ostatni post: broda99
  Laptop zawiesza się po połączeniu z internetem. Krzysz 4 3567 10.08.2013 17:42
Ostatni post: Krzysz
Ściana ?Jak usunąć Delta Search Kokosowski 3 1291 10.08.2013 16:44
Ostatni post: andrzej 21
  Problemy z dostepem do internetu orzysz 5 1606 10.08.2013 15:56
Ostatni post: broda99
  Bardzo wolny komputer mz301 1 1576 10.08.2013 12:56
Ostatni post: mz301
  Windows заблокированный! - zablokowany Windows EniuForum 5 1617 10.08.2013 11:35
Ostatni post: EniuForum
  WIRUS UKASH POMOCY!!! kwiatek25 6 2035 09.08.2013 17:04
Ostatni post: kwiatek25
  Samoczynne otwieranie się stron internetowych. mati8750 2 1469 07.08.2013 19:18
Ostatni post: broda99
  WebCake Desktop - jak się go pozbyć Kapitan 3 2157 07.08.2013 19:14
Ostatni post: broda99
  Spowolnienie komputera, brontok, infekcja pendrive'a hOOpOe 8 1956 07.08.2013 12:27
Ostatni post: hOOpOe
  Komputer nie chce się uruchomić selektywnie Krawcu 1 595 07.08.2013 01:03
Ostatni post: broda99
  Reklamy przy skróconych linkach Baero 0 1339 06.08.2013 18:34
Ostatni post: Baero