Znamy już zwycięzców VI edycji konkursu FAQ PC Format. Zainteresowanych odsyłamy do odpowiedniego TEMATU

Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic

#11
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
Trudno przewidzieć ceny za X lat i trzeba mieć sporo kasy na start. To nie jest zarobek na szybko, raczej spokojna emerytura.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#12
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
z kasa nie problem, bo mam jej troche i chce ja jakos dobrze zainwestowac. a ile to nie chce zdradzac, ale niewiele do 6 zer na koncu brakuje. dlateog szukam jakiejs metody inwestowania zeby to zabezpieczyc i jakis zysk z tego byl..

moj znajomy kupil 5 lat temu ziemie za 200.000 a sprzedal ja rok temu za 850 000 to sie nazywa zyskOczko
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#13
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
Poczytaj o finansach. Tutaj jest zbyt wielu młodych ludzi którzy tematu nie rozumieją. Wesoły Są fora i serwisy na temat inwestowania, nie myślałeś o nich?
Sprawdź nową stronę Rincka!
[Obrazek: 1786769]
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
#14
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
Myslalem, ale nie chce mi sie tam rejestrowac a ze tutaj jestem zarejestrowany to myslelem ze tu popisze i moze ktos bedzie w temacie. ale ok napisze na forum finansowych.


a i pytali sie mnie na pw skad mam tyle oszczednosci. juz mowie: mam 2 dobrze prosperuace firmy: budowlana i transportowa. a ze duzo ofert, klienci zadowoleni wiec polecaja i stad te oszczednosci.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#15
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
W twoim przypadku najtrafniejszym rozwiązaniem było by zainwestowanie w słownik. Inwestycja z pewnością ci się zwróci.
Polecam.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#16
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
Nie ma takich inwestycji w których zarobisz szybko ogromne pieniądze. Na im większy zysk się nastawiasz tym ponosisz większe ryzyko. Jeśli chodzi o akcje najlepiej inwestować w duże spółki które są na rynku dłuższy czas.
[Obrazek: Apple.png]
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#17
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
(21.12.2010, 14:39)kanibal10 napisał(a): moj znajomy kupil 5 lat temu ziemie za 200.000 a sprzedal ja rok temu za 850 000 to sie nazywa zyskOczko
Teraz, gdybyś kupił, to nie wiadomo czy niedopłaciłbyś jeszcze do tego interesu. Ważne jest gdzie się kupuje - w niektórych miejscach mogą pójść w górę (raczej już niewiele takich zostało), w niektórych ceny się utrzymają, a w innych potanieją.

Rosną ceny wokół planowanych ciekawych inwestycji, tak na przykład było w Warszawie z cenami domów i działek w pobliżu I linii metra, podobnie jest z drugą. Obecnie trwają prace przy Moście Północnym, w dalekich planach jest też most w Łomiankach. Inwestycje te poprawią dojazd z Białołęki i z okolicznych miejscowości (Jabłonna, Legionowo, itp.) i tam działki, mieszkania mogą podrożeć, bo obecnie jest to jedna z tańszych okolic Warszawy. Możesz pomyśleć o działkach na ciekawych terenach - np. modny kilka lat temu był Beskid Niski, czasami w okolicach miejscowości turystycznych nie jest drogo, a w sytuacji gdy blisko powstaną jakieś atrakcje (skocznia, wyciągi narciarskie, boisko, itp.) ceny mogą znacznie skoczyć. Jak widzisz możliwości jest dużo.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#18
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
(21.12.2010, 15:46)Mr. Web napisał(a): Nie ma takich inwestycji w których zarobisz szybko ogromne pieniądze. Na im większy zysk się nastawiasz tym ponosisz większe ryzyko. Jeśli chodzi o akcje najlepiej inwestować w duże spółki które są na rynku dłuższy czas.

Albo obserwować rynek. Na naszym krajowym podwórku było wiele spółek które w ciągu roku od powstania dawały zysk rzędu 30-40%.
Sprawdź nową stronę Rincka!
[Obrazek: 1786769]
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
#19
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
W 2011 we wrześniu na giełdę wchodzi firma mająca monopol na sprzedaż prasy. Moim zdaniem to będzie niezła okazja.
[Obrazek: Apple.png]
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#20
RE: Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic
(21.12.2010, 14:39)kanibal10 napisał(a): z kasa nie problem, bo mam jej troche i chce ja jakos dobrze zainwestowac. a ile to nie chce zdradzac, ale niewiele do 6 zer na koncu brakuje.

(21.12.2010, 14:49)kanibal10 napisał(a): a i pytali sie mnie na pw skad mam tyle oszczednosci. juz mowie: mam 2 dobrze prosperuace firmy: budowlana i transportowa. a ze duzo ofert, klienci zadowoleni wiec polecaja i stad te oszczednosci.

Masz tyle pieniędzy, dwie dobrze prosperujące firmy, a pytasz się na takim forum jak zainwestować swoje oszczędności...
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
w co zainwestowac zeby szybko zarobicco kupić żeby zarobićw co zainwestowac zeby zarobicgdzie zainwestowac zeby zarabiac pewnie dzienniew co zainwestować żeby szybko zarobićw co inwestować żeby szybko zarobićjak inwestować i szybko zarobićco warto kupic zeby zarobicw co zainwestowac w wieku 16atw co zainwestowac by potem zarobic

Podobne wątki (Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Da się jakoś zarobić przez internet ? kojotwzl 9 3700 23.04.2013, 12:51
Ostatni post: PolakWęgier
  Jak zarobić na fanpage mrczikopl 3 2414 05.03.2013, 17:09
Ostatni post: geekboy68k
  Da się zarobić w sieci, czy nie? zientek 35 8625 01.01.2013, 23:01
Ostatni post: Kordian

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Wybrane wątki (Jak szybko zarobić? i w co zainwestować by zarobic)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  antena kierunkowa z wbudowanym dipolem do komputera Muka 1 1023 27.08.2014 21:39
Ostatni post: geekboy68k
  jak w odpowiedzi wstawic obrazek z @ w nazwie? adom 2 1061 26.08.2014 15:50
Ostatni post: adom
Question Ile może wynosić podatek od wygranej nagrody za 400 zł.? Irygator "Philips HX-8181/02 dawidsab 20 3591 26.08.2014 13:34
Ostatni post: broda99
  nie ogarniam androida na samsungu - 2 pytania adom 2 1103 26.08.2014 12:35
Ostatni post: adom
  [Topic-offtopic] Ahmed i inni niewierni Lemon 152 14804 26.08.2014 11:14
Ostatni post: dorion300
  Jaka torba na ramię do 100 zł? tyrion94 4 1273 25.08.2014 19:07
Ostatni post: tyrion94
  Jaki kierunek studiów wybrać? tyrion94 11 2206 25.08.2014 17:46
Ostatni post: tyrion94
  Podpisy pod deklaracje efvi siekus78 3 973 25.08.2014 13:29
Ostatni post: Rincewind
Cool LATO 2014: Ochrona przed owadami, zimne desery, itp. Wątek ogólny. dawidsab 134 17695 25.08.2014 08:25
Ostatni post: geekboy68k
  Przesyłka nadana stoi nadal w placówce brix11 6 1166 24.08.2014 14:07
Ostatni post: brix11
  Cena tabletu w USA i EU eryk237 3 1213 24.08.2014 01:15
Ostatni post: geekboy68k
  Sesja RPG - dyskusja, posmysły, karty postaci itp. wojownikhaha 42 4660 23.08.2014 22:09
Ostatni post: Rincewind
  Czyszczenie plików tymczasowych MaxMar 5 958 22.08.2014 18:02
Ostatni post: Rincewind
  Sklepy online z wysylka za granice. Blaster 0 1091 22.08.2014 17:48
Ostatni post: Blaster
  Proszę o pomoc w konkursie, można wygrać kontrakt z Sony Music Asselasis 5 1057 22.08.2014 13:11
Ostatni post: Lemon