Znamy już zwycięzców IV edycji konkursu FAQ PC Format. Zainteresowanych zapraszamy do tematu.

Odpowiedz 

Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!

Autor Wiadomość
roger11 Offline
Nowy użytkownik
*

Liczba postów: 63
Dołączył: XII 2010
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #11
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Komp skanowałem juz i nic nie pomogło.A na kompie jestem jedynym użytkownikiem więc jest tylko tyle procesów co widać Wesoły
10 luty 2011 17:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
Ogłoszenie


Link sponsorowany
P_mkc Offline
Bywalec
***

Liczba postów: 760
Dołączył: IV 2010
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #12
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
U mnie na dwóch kompach jest to samo, musiałem się przeżucić na zamuloną Operę.
Po prostu Firefox nie chce łączyć a inne przeglądarki działają.
10 luty 2011 17:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
raxer Offline
pomylkifilmowe
****
FAQ

Liczba postów: 1624
Dołączył: VIII 2007
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #13
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Próbowałeś uruchomić ją w trybie awaryjnym? (przeglądarkę nie system!)

[Obrazek: userbarpcf.gif]
10 luty 2011 17:43
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
roger11 Offline
Nowy użytkownik
*

Liczba postów: 63
Dołączył: XII 2010
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #14
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Próbowałem ale też nie uruchamia sie....widze że bede musiał przerzucić się na CHroma :D
10 luty 2011 17:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
Ogłoszenie


Link sponsorowany
Danieloo Offline
Bywalec
**

Liczba postów: 193
Dołączył: IV 2010
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #15
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
(10 luty 2011 17:13) patrykttt napisał(a):  kurcze tylko 30 procesów? ja mam 50 z hakiem Smutek
a co do wątku skanujesz kompa dobrym antyvirem? może masz jakiegoć cho******* syfa. Nie zaszkodzi jak przeskanujesz odkurzaczem

Powyłaczaj zbędne usługi to tez tyle bedziesz miał :D

Co do problemu przeskanuj MBAM ,moze jakis syf jest .

Vide Cul Fide
10 luty 2011 17:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
roger11 Offline
Nowy użytkownik
*

Liczba postów: 63
Dołączył: XII 2010
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #16
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
skanowałem kasperskym virus removal tool
10 luty 2011 18:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
patrykttt
Niezarejestrowany

 
Post: #17
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
(10 luty 2011 17:56) Danieloo napisał(a):  
(10 luty 2011 17:13) patrykttt napisał(a):  kurcze tylko 30 procesów? ja mam 50 z hakiem Smutek
a co do wątku skanujesz kompa dobrym antyvirem? może masz jakiegoć cho******* syfa. Nie zaszkodzi jak przeskanujesz odkurzaczem

Powyłaczaj zbędne usługi to tez tyle bedziesz miał :D

Co do problemu przeskanuj MBAM ,moze jakis syf jest .

wiesz, tyle to ja nawet wiem. Tylko teraz pytanie jakie powyłanczać Wesoły
(10 luty 2011 17:53) roger11 napisał(a):  Próbowałem ale też nie uruchamia sie....widze że bede musiał przerzucić się na CHroma :D

NIE ! Chrome jest szybką przeglądarką ale nie bierz jej. U mnie ona 2 dni po instalce poleciała z dysku. Oraz chodzą plotki że wysyła dane do producenta na jakie i o której godzinie wchodzimi na dane stronki ! Jeśli masz już zmienić przeglądarka z FF to bierz Opere. Tylko ona pozostaje. No chyba że chcesz przetestować safari Wesoły
10 luty 2011 21:16
Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
roger11 Offline
Nowy użytkownik
*

Liczba postów: 63
Dołączył: XII 2010
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #18
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
zrób: uruchom-----wpisz msconfig i powyłączaj sobie co ma sie nieuruchamiać tak chyba będzie mniej procesów i szybszy komp...
10 luty 2011 21:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
patrykttt
Niezarejestrowany

 
Post: #19
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
(10 luty 2011 21:29) roger11 napisał(a):  zrób: uruchom-----wpisz msconfig i powyłączaj sobie co ma sie nieuruchamiać tak chyba będzie mniej procesów i szybszy komp...

Dobra to wiem, tylko nie wiem jaki moge powylanczac.. o to chodzi...Oczy
10 luty 2011 21:32
Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
blogi2587
Niezarejestrowany

 
Post: #20
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Masz zainstalowanych za dużo dodatków i tego typu rzeczy.
6 marzec 2011 09:52
Odpowiedz cytując ten post  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: safari
Programy: Polecane / Nowe / Inne

Odpowiedz 

Użytkownicy forum szukali:
mozilla nie chce się otworzyćmozilla firefox nie chce się uruchomićgdy moziila nie chce sie odtworzycfirefox nie chce się otworzyć forumfirefox nie chce się otworzyćmozilla firefox się nie uruchamia jest w procesachmozilla nie chce odpalic mozilla firefox nie chce sie włączyćmozila nie chce odpalic a jest zamknietajak odpalić mozilla firefox jak są komunikaty

Podobne wątki (Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Co jest według was lepsze google chrome czy mozilla firefox? szymon1051 45 4437 11 styczeń 2014 23:17
Ostatni post: w.jablonski
  Problem z przeglądarką Mozilla Firefox Cruncher 1 1011 20 październik 2013 16:45
Ostatni post: broda99
  Samoistne włączanie karty w Mozilla Firefox. maze20lb 2 1029 6 sierpień 2013 23:12
Ostatni post: krychu921



Skocz do:


Wybrane wątki (Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wolne wczytywanie stron. hetek 3 1093 5 grudzień 2012 18:45
Ostatni post: raxer
  Zbyt wiele przekierowań do serwera- problem przez komórkę do strony www. Sqra82 0 788 4 grudzień 2012 22:25
Ostatni post: Sqra82
  Wifi w promieniu 500m2. Porady. kamil1920 4 1037 4 grudzień 2012 18:55
Ostatni post: kamil1920
  jak włączyć tethering xperii x 8 Stefanos 0 826 4 grudzień 2012 15:11
Ostatni post: Stefanos
  Aplikacja dająca historię odwiedzanych stron z obu komputerów przy WIFI cKlock 3 1900 4 grudzień 2012 10:38
Ostatni post: broda99
  Co jest przyczyną wzrostu pingu? darek_master1 1 1131 3 grudzień 2012 23:21
Ostatni post: darek_master1
  Czy darade w operze ustawic automatyczne tłumaczenie stron? Milkon 4 8767 3 grudzień 2012 19:19
Ostatni post: Aderus1
  Zgubione hasło do gg kacza 5 1078 3 grudzień 2012 15:31
Ostatni post: libros
  przejscie z internetu stacjonarnego na bezprzewodowy dominika909 2 896 3 grudzień 2012 15:09
Ostatni post: dominika909
  Problem z lifeboxem cyrynka 2 709 2 grudzień 2012 23:15
Ostatni post: cyrynka
  Problematyczne działanie internetu - Multimedia twierdzi, że wszystko jest ok ptrick 1 1153 2 grudzień 2012 20:11
Ostatni post: ptrick
  Problem z wczytaniem strony internetowej mailo33190 2 1184 2 grudzień 2012 18:19
Ostatni post: mailo33190
  Zalozenie strony na facebooku crod 4 915 2 grudzień 2012 17:10
Ostatni post: crod
  Jaki internet wybrać? Avendsa 1 1486 2 grudzień 2012 17:00
Ostatni post: OlgaMoket
  TP-LINK budowa domowej sieci - problemy z kartą sieciową. Jacek-J129 3 1023 2 grudzień 2012 13:47
Ostatni post: broda99