Nastąpiła aktualizacja regulaminu dotyczącego linkowania w dziale sprzęt. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do zapoznania się z jego treścią.

Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!

#11
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Komp skanowałem juz i nic nie pomogło.A na kompie jestem jedynym użytkownikiem więc jest tylko tyle procesów co widać Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#12
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
U mnie na dwóch kompach jest to samo, musiałem się przeżucić na zamuloną Operę.
Po prostu Firefox nie chce łączyć a inne przeglądarki działają.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
#13
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Próbowałeś uruchomić ją w trybie awaryjnym? (przeglądarkę nie system!)
[Obrazek: userbarpcf.gif]
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#14
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Próbowałem ale też nie uruchamia sie....widze że bede musiał przerzucić się na CHroma :D
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#15
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
(10.02.2011, 17:13)patrykttt napisał(a): kurcze tylko 30 procesów? ja mam 50 z hakiem Smutek
a co do wątku skanujesz kompa dobrym antyvirem? może masz jakiegoć cho******* syfa. Nie zaszkodzi jak przeskanujesz odkurzaczem

Powyłaczaj zbędne usługi to tez tyle bedziesz miał :D

Co do problemu przeskanuj MBAM ,moze jakis syf jest .
Vide Cul Fide
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#16
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
skanowałem kasperskym virus removal tool
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#17
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
(10.02.2011, 17:56)Danieloo napisał(a):
(10.02.2011, 17:13)patrykttt napisał(a): kurcze tylko 30 procesów? ja mam 50 z hakiem Smutek
a co do wątku skanujesz kompa dobrym antyvirem? może masz jakiegoć cho******* syfa. Nie zaszkodzi jak przeskanujesz odkurzaczem

Powyłaczaj zbędne usługi to tez tyle bedziesz miał :D

Co do problemu przeskanuj MBAM ,moze jakis syf jest .

wiesz, tyle to ja nawet wiem. Tylko teraz pytanie jakie powyłanczać Wesoły
(10.02.2011, 17:53)roger11 napisał(a): Próbowałem ale też nie uruchamia sie....widze że bede musiał przerzucić się na CHroma :D

NIE ! Chrome jest szybką przeglądarką ale nie bierz jej. U mnie ona 2 dni po instalce poleciała z dysku. Oraz chodzą plotki że wysyła dane do producenta na jakie i o której godzinie wchodzimi na dane stronki ! Jeśli masz już zmienić przeglądarka z FF to bierz Opere. Tylko ona pozostaje. No chyba że chcesz przetestować safari Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#18
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
zrób: uruchom-----wpisz msconfig i powyłączaj sobie co ma sie nieuruchamiać tak chyba będzie mniej procesów i szybszy komp...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#19
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
(10.02.2011, 21:29)roger11 napisał(a): zrób: uruchom-----wpisz msconfig i powyłączaj sobie co ma sie nieuruchamiać tak chyba będzie mniej procesów i szybszy komp...

Dobra to wiem, tylko nie wiem jaki moge powylanczac.. o to chodzi...Oczy
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#20
RE: Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!
Masz zainstalowanych za dużo dodatków i tego typu rzeczy.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: safari
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
mozilla nie chce się otworzyćmozilla firefox nie chce się uruchomićgdy moziila nie chce sie odtworzycfirefox nie chce się otworzyć forumfirefox nie chce się otworzyćfirefox nie uruchamia się a jest w procesachProgram Firefox został już uruchomiony, ale nie odpowiada. Aby otworzyć nowe okno, należy najpierw zakończyć istniejący proces pfirefox nie chce sie uruchomicfirefox nie chce sie otworzycczemu sie niechce włoczyć mozile

Podobne wątki (Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Firefox się zawiesza bez powodu RobertIS 5 1148 05.01.2016, 12:20
Ostatni post: FionaG
  Problem z Chrome i Mozilla - nie otwiera stron claudiaaka 1 1466 15.11.2015, 05:28
Ostatni post: tomaszb
  Problem z konfiguracją konta Mozilla thunderbird zap91 7 1790 17.08.2015, 20:23
Ostatni post: zap91

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:

Wybrane wątki (Mozilla Firefox nie chce się uruchomić...POMOCY!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  LTE a internet kablowy malrej 1 1059 25.10.2015 18:59
Ostatni post: marian307
  Internet Orange Neostrada a Router TP Link RGrandi 7 1509 24.10.2015 23:02
Ostatni post: Bodzio Chomik
  Skoki pingu w grach (cs go) pepe0619 0 1031 24.10.2015 14:53
Ostatni post: pepe0619
  Serwer DNS nie odpowiada Maya 20 3950 23.10.2015 20:24
Ostatni post: Maya
  Huawei E5573 LTE - brak dostępu internetu zazennn 4 1925 22.10.2015 20:03
Ostatni post: Michu_PL
  wifi sie roałącza co chwile Harvester 2 1427 21.10.2015 18:58
Ostatni post: Lexan
  mulący internet, logi otl metalrevan 1 1131 19.10.2015 18:43
Ostatni post: Bodzio Chomik
  internet światlowodowy na wsi acheripper 9 1616 18.10.2015 23:42
Ostatni post: pieterman09
  Problem z karta sieciową ( chyba ) Maniek0810 4 1324 18.10.2015 14:58
Ostatni post: Maniek0810
  problem polaczenia z internetem ( telefonu ) kimalik 0 1174 17.10.2015 20:31
Ostatni post: kimalik
  wyłączenie procesu proxy czujek22 1 1366 16.10.2015 21:10
Ostatni post: broda99
  Pytanie odnośnie VPN RipRidah 0 1134 16.10.2015 14:02
Ostatni post: RipRidah
  Brak dostępu do WiFi Myterro 5 1283 15.10.2015 12:34
Ostatni post: Lexan
  Zmiana lokalizacji sieciowej Sino4 0 1281 14.10.2015 22:44
Ostatni post: Sino4
  Jakie filtry do Adblock Plus mercelli 4 1968 14.10.2015 16:56
Ostatni post: mercelli