Znamy już zwycięzców VI edycji konkursu FAQ PC Format. Zainteresowanych odsyłamy do odpowiedniego TEMATU

Samsung Avila vs. Samsung Delphi

RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Nie wiem. Jedyne slidery jakie miałem to była N80,N85 i C905. W C905 z tej trójki był najlepszy. Ale on znowu latał nia na boki tylko tak jakby(nie wiem czy znozumiecie) wyżej i niżej.

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Zdania podzielone są widzę... A kto coś powie o samsungu s5200 ? Bardzo mało popularny z tego co widzę. A oglądałem tak samsunga shark s3550 i się zastanawiam jaki sens takiego bubla...

Jedni mówią o n95 dobrze, drudzy zaś źle dlatego podsuwam s5200 do obgadania.
(01.10.2014, 20:33)FackleTackle napisał(a): At666
Koleś ale ty masz wejście smoka na ten dział. Widzę, że opętała cie magia cyferek. 1gb ramu więcej #emejzing

Duży uśmiech
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Tak czy siak na kazdym kroku kiedy upadnie ci taki slider trzeba sie liczyc ze moze to byc jego koniec..a jak upadnie wtedy kidy jest otwarty to juz w ogole..moja siostra upiera sie na te slidery od samsunga i praktycznie kazdy po pol roku sie rozlatuje albo wyswietlacz pada..
 Przeglądarka: opera
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
O to coś nowego... SE właśnie nie ma najlepszy slider`ów. Na czele jest Samsung, a za nim właśnie Nokia. N80 kolega miał i fakt, slider był tragiczny, szczególnie uszkodzenia jakie powodował.
(22.10.2010, 18:41)666_666_666 napisał(a): Zdania podzielone są widzę... A kto coś powie o samsungu s5200 ? Bardzo mało popularny z tego co widzę. A oglądałem tak samsunga shark s3550 i się zastanawiam jaki sens takiego bubla...

Jedni mówią o n95 dobrze, drudzy zaś źle dlatego podsuwam s5200 do obgadania.

Odpuść sobie te Samsungi.

(22.10.2010, 18:43)Ljundgberg napisał(a): Tak czy siak na kazdym kroku kiedy upadnie ci taki slider trzeba sie liczyc ze moze to byc jego koniec..a jak upadnie wtedy kidy jest otwarty to juz w ogole..moja siostra upiera sie na te slidery od samsunga i praktycznie kazdy po pol roku sie rozlatuje albo wyswietlacz pada..

Jak kupuje jakieś padła to się nie dziw.
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Avila była by idealna gdyby wifi miała ;p
Procesor: AMD Phenom II Triple-Core 720 BOX Black Edition
Płyta główna: MSI 770-C45
Karta graficzna: Radeon 4870 Gigabyte 1GB 2xDVI&DP (PCI-E)
Ram: Patriot PGS AMD LLK DDR3 2x 2GB 1333MHz Cl7
Zasilacz: Corsair CMPSU-550VXEU - 550W
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Taaaaaaaaaak. I gdyby była lodówko zamrażarką. Nic nie wprowadzasz do tematu. Poza tym samo wifi nie wystarczy. Potrzebna jest przeglądarka dobra a jej tam nie ma. Musialaby miec system lepszy dotyk i w ogóle. Mówimy o telefonach 3 razy drozszych, także avila w tym przedziale to lekko mowiąc shit.


Przestańmy się kłócić o to czy siostra kupuje pudła czy nie. S5200 to taki dość słaby telefon. Shark jest wytrzymałym telefonem dla tych co potrzebują tylko rozmawiac i smsować.

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Dla mnie s5200 byłny akurat. 2 obie bardzo ładne wersje kolorystyczne, aparat nawet, wyśw może być, cienki, i mój pierwszy slider. A zawsze chcialem miec slidera.
(01.10.2014, 20:33)FackleTackle napisał(a): At666
Koleś ale ty masz wejście smoka na ten dział. Widzę, że opętała cie magia cyferek. 1gb ramu więcej #emejzing

Duży uśmiech
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Za 380 zł kupię corby może . Dzięki... Na rok starczy...
Nie krytykować, "że to g....". Fajny fon nawet.
(01.10.2014, 20:33)FackleTackle napisał(a): At666
Koleś ale ty masz wejście smoka na ten dział. Widzę, że opętała cie magia cyferek. 1gb ramu więcej #emejzing

Duży uśmiech
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Telefon fajny tylko trochę drogo kupujesz.

AtArsi7 - jest wersja Avilli z WiFi.
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
RE: Samsung Avila vs. Samsung Delphi
Czemu gówno. Mój kolega ma i działa szybciej niż 3G na ios 4.0 . A jakbyś poszukał corby pro, to już w ogóle. Nawet ma wifi.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Samsung Avila vs. Samsung Delphi)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Który smartfon wybrać? Samsung Galaxy S2, Motorola RAZR czy Sony Xperia S? Maltoo7497 21 15665 24.08.2012, 16:53
Ostatni post: kubex92
  Samsung galaxy s advanced - opinie, oraz małe wątpliwości z mojej strony z pytaniami. tapram1 4 3102 02.08.2012, 20:46
Ostatni post: 666_666_666
  Który telefon jest lepszy HTC One V, Xperia Arc S, Samsung S+ ? altar8 11 4168 02.08.2012, 14:00
Ostatni post: 888no

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Wybrane wątki (Samsung Avila vs. Samsung Delphi)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Telefon w abonamencie - dla kobiety wojt1 10 8568 26.08.2012 22:00
Ostatni post: 666_666_666
  Problem z Nokią N95 przy wkładaniu słuchawek (soft czy port, a może coś innego?) Emirus 1 3987 25.08.2012 19:53
Ostatni post: Emirus
  Który smartfon wybrać? Samsung Galaxy S2, Motorola RAZR czy Sony Xperia S? Maltoo7497 21 15665 24.08.2012 16:53
Ostatni post: kubex92
  Czy warto zakupic odnawiany smartfon? Itor 4 4535 23.08.2012 17:06
Ostatni post: Itor
Question aplikacja na telefon wykrywająca światło Lavigo 5 3163 23.08.2012 10:03
Ostatni post: Lavigo
  Smartphone 1000zł - specyficzne wymagania Szadzio23 37 8628 22.08.2012 22:52
Ostatni post: kubex92
  htc sesnation vs htc evo 3d Xavi8 27 6155 22.08.2012 20:27
Ostatni post: kubex92
  Xperia sola - dotyk vista107 2 2580 22.08.2012 15:10
Ostatni post: vista107
  xperia x10 problem z bootloaderem nie mogę odblokować InvictusFirst 2 3796 22.08.2012 08:43
Ostatni post: InvictusFirst
  Smartfon do 350zł urbano 22 5920 21.08.2012 23:43
Ostatni post: kubex92
  Telefon za +/- 300zł. kamel16 4 2740 20.08.2012 20:09
Ostatni post: kamel16
  Lumia 710 vs Neo V misiek111232 4 2438 20.08.2012 16:58
Ostatni post: kubex92
  Smartfon dla kobiety Itor 11 5420 20.08.2012 15:07
Ostatni post: Itor
  Aplikacje z Android Market na SE X8 Lendri11 3 8845 18.08.2012 20:15
Ostatni post: kubex92
  Problem z androidem - zupełnie zielony Alcio_92 5 2216 17.08.2012 23:28
Ostatni post: rufus9803