UWAGA – wystartowała IV edycja konkursu FAQ PC Format. Wszelkie potrzebne informację znajdziecie w TYM WĄTKU.

fps w cs 1.6

Autor Wiadomość
songossj2 Offline
szum1
***

Liczba postów: 525
Dołączył: XI 2007
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #1
fps w cs 1.6
Witam.
Na starym kompie miałem podczas gry w cs'a pokazane ile mam fps'ów w danym momencie a jak kupiłem nowego kompa i zainstalowałem cs'a nie mam tego:/ No i nie pamiętam jak na starym ompie właczyłem żeby mi pokazywało ile mam fps'ów. Może ktoś wie jak to zrobić?
14 październik 2008 16:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
grzegorz.wgw
Niezarejestrowany

 
Post: #2
RE: fps w cs 1.6
/net_graph 3
14 październik 2008 17:09
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
matekk4 Offline
Włatca Móch
**

Liczba postów: 142
Dołączył: VII 2008
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: fps w cs 1.6
W google.pl wpisz komendy do Cs'a i wyskoczą ci wszystkie dostepne w grze np. net_graph 3 w konsoli pokazuje ilosc fps i ping . Polecam i pozdrawiam

[Obrazek: logo_opera.gif]
Shut Up And Drive Dresiarz
14 październik 2008 22:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
m!kE'86 Offline
Intel user
***

Liczba postów: 909
Dołączył: VIII 2008
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #4
RE: fps w cs 1.6
cl_showfps 1


masz tu kilka kodów

Kod:
sv_gravity #   replace # with number to change gravity

r_shadowids 1 with sv cheats on in console moving numbers on screen showing players shadows

phys_pushforce # Flying Bodies/Objects

impulse 101 16,000 cash

net_graph 0  Won't show stats at bottom of screen

net_graph 1 Show's stats at bottom of screen

cl_crosshairscale 4000 small crosshair, doesnt get bigger or smaller

noclip  let's you fly around the map and not get hurt

mat_wireframe 3  See through walls.

host_timescale* Replace * with a number to get the desired speed. Don't go too high or your                   server/CSS will crash. Higher you go, less FPS and vice versa.

sv_showimpacts  Puts a square where bullets hit. Very useful for learning how to control                 sprays. Sv_cheats is not required

mat_proxy 2      Clear walls.

r_drawothermodels 2   Wireframe player models.

impulse 99  Skulls drop from sky.  


Komendy:

amx_gungame <0|1> - włšczasz lub wyłšczasz (flaga g umożliwia dodawanie)
amx_gungame_level <target> <level> Zmienia poziom graczš (o ile zmienić - da się tylko na wyższe) w polu target wpisujemy ALL, TERRORIST lub CT przykład (flaga d umożliwia dodawanie)
amx_gungame_level TERRORIST 10 - doda wszystkim terrorystš +10 lvl
amx_gungame_vote (flaga j umożliwia dodawanie) - włšcza lub wyłšcza głosowanie

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuœ ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoœ innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretnš mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz Np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłšczeniu do serwera "wiadomoœć powitalnš"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomoœci sš kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartoœć] i jak się połšczy ponownie to będzie zaczynał od tej wartoœci
gg_status_display 0 - wyœwietla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Iloœć do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.

Autovote Cvars

gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) majš być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coœ tam dostaje osobiœcie odradzam tš opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłšcza respawn (1) włšcza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minšć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane sš mniejsze wartoœci
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywajšca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdšżasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteœ kompletnie nie widoczny 0 - wyłšcza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiœcie w praktyce jak sš to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stšpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedŸ w say, 2= wiadomoœć typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładajšcy i rozbrajajšcy ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabijš ct eskortujšcego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy

Gameplay cvars

gg_ff_auto 1 - włšcza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włšczone jak najlepszy gracz osišgnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze sš 10 sekundowš gwiazdš (?)
gg_turbo 0 - włšcza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 œmierć poprzez *worldspawn* (œwiatowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włšczyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogš podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłšczajšcy się do serwera majš œredni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłšczeniu zaczynajš gre od poczštku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej majš być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogš podnieœć innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostajš granata typu HE automatycznie co (iloœć w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - iloœć pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochronš głowy?
gg_ammo_amount 200 - iloœć amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogš zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i póŸniej jest przeładowanie, jeżeli kogoœ trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać
15 październik 2008 12:45
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
grzegorz.wgw
Niezarejestrowany

 
Post: #5
RE: fps w cs 1.6
A to chyba w necie nie zadziała. Wiesz co to jest VAC? Szczerbol
15 październik 2008 19:54
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
songossj2 Offline
szum1
***

Liczba postów: 525
Dołączył: XI 2007
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #6
RE: fps w cs 1.6
Widze chyba taki napis(VAC) przy wchodzeniu na jakiś serwer
15 październik 2008 21:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
lukaso100 Offline
Made in China.
****

Liczba postów: 1701
Dołączył: X 2008
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #7
RE: fps w cs 1.6
Jeżeli masz steam (mam nadzieję, że masz) to serwery steam mają zabezpieczenie VAC lub VAC2, żeby czity nie wchodziły i non steamowce. Jeżeli się mylę to przepraszam.

16 październik 2008 13:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
songossj2 Offline
szum1
***

Liczba postów: 525
Dołączył: XI 2007
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #8
RE: fps w cs 1.6
Posiadam steama i coś pisze przy wchodzenie na serwery steamowskie coś o VAC'u(tylko nie mogę dużo przeczytać po mi kawałek tego tekstu urywa;) )
16 październik 2008 19:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
grzegorz.wgw
Niezarejestrowany

 
Post: #9
RE: fps w cs 1.6
To zwykły napis, coś że "ten serwer jest chroniony przez VAC (Valve Anti-Cheat).
16 październik 2008 20:00
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
zbiku Offline
Użytkownik
**

Liczba postów: 115
Dołączył: IX 2007
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #10
RE: fps w cs 1.6
W ogole nie wiem na jaka cholerke piszesz tutaj zamiast pisac na forum poswieconemu CSowi? Myslisz ze tu ci lepiej doradza niz tam?Tam masz sporo FAQ dzieku ktoremu bedziesz mogl sam cos zrobic.


"http://board.counter-strike.pl/viewforum.php?f=3

[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] "Piszę poprawnie po polsku.
16 październik 2008 22:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
Programy: Polecane / Nowe / Inne

Użytkownicy forum szukali:
jak zobaczyc ile ma sie fps w cscs nie pokazuje fpscs 1.6 pokazuje fpsjak sprawdzic ile ma sie fps w csjaka jest komenda zeby unormowaly sie fpsjak zobaczyc ile sie ma fps w csjak zrobic zeby w cs 1.6 pokazywały sie liczba fpsjak zobaczyc ile mam fps w cs 1.6jak zobaczyc ile mam fps w csjaka jest komenda ze widac fps w cs



Skocz do:


Wybrane wątki (fps w cs 1.6)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Empire: Total War czy Napoleon: Total War? Intel Atom 12 7048 22 czerwiec 2012 09:05
Ostatni post: bzyck2
  Promocja steam quakeer 2 1039 22 czerwiec 2012 08:37
Ostatni post: lators11
  Problem z serverem w minecraft #@tomek@# 9 476 21 czerwiec 2012 22:16
Ostatni post: tomangelo
Cool Minecraft - jak w pełni wykorzystać ram. brajn 8 868 21 czerwiec 2012 21:00
Ostatni post: Over Killer
  Cabal-Od początku Nick98769 3 1447 21 czerwiec 2012 20:54
Ostatni post: kaka
  Lineage 2 zacina się przy dobrym sprzęcie pomocy! szmitu 5 1630 21 czerwiec 2012 17:02
Ostatni post: szmitu
  Spolszczenie do Far Cry 2 Fortunes Edition web 0 845 21 czerwiec 2012 13:21
Ostatni post: web
  GLOBAL SOCCER - turniej drużynowy v_user 0 361 21 czerwiec 2012 12:42
Ostatni post: v_user
  Wiedźmin 1 - problem z przeniesieniem Revix 18 2897 21 czerwiec 2012 11:30
Ostatni post: Sony13
  Football Manager 2011 steam i problem z instalacją meinen 0 807 21 czerwiec 2012 10:51
Ostatni post: meinen
  GTA: SA- Błąd katastrofalny SlajderStudio 5 887 20 czerwiec 2012 22:39
Ostatni post: SlajderStudio
  Far Cry 2 nie działa,pojawia sie bluescreen Luki_hacker 25 3134 20 czerwiec 2012 21:34
Ostatni post: Luki_hacker
  Problem z lagami po wyłączeniu gry. Ciamus 6 828 20 czerwiec 2012 21:22
Ostatni post: Ciamus
  Half Life problem z instalacją Zabor 0 517 20 czerwiec 2012 21:05
Ostatni post: Zabor
  Znacie jakieś gry porównywalne klimatem do serii Thief? ninja666 13 2558 20 czerwiec 2012 17:30
Ostatni post: Noxior