PC Format życzy wszystkim użytkownikom przyjemnych wakacji !

procesor sie przegrzewa

Autor Wiadomość
Hmm...
Niezarejestrowany

 
Post: #1
Sad procesor sie przegrzewa
A wiec posiadam procesor AMD Athlon 64 x2 4800+
i w stresie temperatura dochodzi do 80 stopni ;/
nie wiem co robic pomozcie Ściana
13 wrzesień 2008 08:29
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Ogłoszenie


Link sponsorowany
pawlo007
Niezarejestrowany

 
Post: #2
RE: procesor sie przegrzewa
Przeczyść radiator na procku, otwórz obudowę i nie zakładaj ścianki bocznej na razie, otwórz okno w pokojuOczko i napisz jakie masz temp.
13 wrzesień 2008 08:47
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
adriano Offline
Olbrzymia szansa
****

Liczba postów: 1750
Dołączył: VIII 2006
Poziom ostrzeżeń: 0%
Post: #3
RE: procesor sie przegrzewa
Chłodzenie boxowe? Zmieniałeś coś?

Death will be the last enemy which'll destroyed
13 wrzesień 2008 09:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika  System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Krzok599
Niezarejestrowany

 
Post: #4
RE: procesor sie przegrzewa
Sprawdź czy masz dobrze dociśniętą dźwigienkę przy radiatorze. Zdejm cooler i przesmaruj nową pastą termoprzewodzącą. Ewentualnie możesz też przeszlifować cooler papierem ściernym i doczyścic pastą do zębów. POdobno potrafi to sporo zmniejszyć temperatury.
Podaj jeszcze pełny konfig kompa oraz program którym sprawdzasz tempratury
13 wrzesień 2008 09:35
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Ogłoszenie


Link sponsorowany
Hmm...
Niezarejestrowany

 
Post: #5
RE: procesor sie przegrzewa
nic nie zmienialem pasta byla zalozona nowa tyle ze 1 pytynanie mam czy powinno sie nowa paste na stara nakladac? bo z tego co widzialem facet w serwisie tak wlasnie zrobil ;/ a jesli tak jest zle to jak mam zdjac radiator i to wszystko zrobic?
AMD Athlon 64 x2 4800+ AM2
Giagabyte GA-M52S-S3P
Geforce 8500GT
2x1gb ramu
Chieftec 560 A12S
14 wrzesień 2008 12:33
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Krzok599
Niezarejestrowany

 
Post: #6
RE: procesor sie przegrzewa
Jak koleś Ci tak zrobił w serwisie to lepiej zmień serwis... Zmień pastę na procku. Jak to zrobić? Przy coolerze jest dźwigienka. Należy ją przekręcić w przeciwną pozycję, wtedy cooler zostanie odblokowany. Zdejm go z procesora(cooler może stawaiać duży opór. Nie ciąg go na siłę! Spróbuj pokręcić nim w lewo i prawo. Jeżeli to nie pomoże to dociśnij z powrotem dźwigienkę, odpal kompa, tak aby procek się rozgrzał. POtem zgaś kompa i zaraz po wylączeniu spróbuj ponownie zdjąć chłodzenie). Jak już zdejmiesz cooler z procka weź chusteczkę higieniczną i nasącz ją jakimś odtłuszczaczem(najlepszy będzie alkohol izopropylowy, choć perfumy też powinny się nadać). Wyczyść dokładnie procesor i podstawę radiatora. Po wyczyszczeniu nie należy absolutnie dotykać procesora i podstawy coolera palcami(mogą pozostawić tłuszcz, co pogorszy osiągi). Nałóż pastę na procesor( jej ilość powinna odpowiadać nieugotowanemu ziarnkowi ryżu). I teraz są dwie metody rozmarowywania pasty: 1. bierzemy kasrtę kredytową/ telefoniczną lub coś podobnego, a następnie rozsamrowujemy pastę po procesorze. 2. Dociskamy chłodzenie do procesora bez rozsmarowywania pasty. Podstawa radiatora sama rozprowadzi pastę po powierzchni procka. Na koniec warto pokręcić chłodzenie nieco w lewo i prawo. Dociśniej dźwigienkę radiatora i odpal kompa.
Dokładne szczegoły pod tym linkiem http://www.cooling.pl/poprawne-nakladani...kul,7.html
14 wrzesień 2008 16:24
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Hmm...
Niezarejestrowany

 
Post: #7
RE: procesor sie przegrzewa
spoko dzieki ;]
z rozprowadzeniem nie bedzie problemu bo mam takie fajne opakowanie z pedzelkiem Język czy moge wyczyscic go spirytusem? jutro sie za to wezmeOczko
14 wrzesień 2008 20:47
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Krzok599
Niezarejestrowany

 
Post: #8
RE: procesor sie przegrzewa
Hmm... napisał(a):spoko dzieki ;]
z rozprowadzeniem nie bedzie problemu bo mam takie fajne opakowanie z pedzelkiem Język czy moge wyczyscic go spirytusem?

Spirytus tez powinien się nadać.

Pasta to Zalman ZM-STG1? Jak tak to nalezy nanieść warstwę grubości kartki papieru zarówno na procesor jak i cooler
14 wrzesień 2008 21:05
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Hmm...
Niezarejestrowany

 
Post: #9
RE: procesor sie przegrzewa
Krzok599 napisał(a):
Hmm... napisał(a):spoko dzieki ;]
z rozprowadzeniem nie bedzie problemu bo mam takie fajne opakowanie z pedzelkiem Język czy moge wyczyscic go spirytusem?

Spirytus tez powinien się nadać.

Pasta to Zalman ZM-STG1? Jak tak to nalezy nanieść warstwę grubości kartki papieru zarówno na procesor jak i cooler

Dokladnie ta pasta Język
jutro naloze i powiem czy pomoglo ;]

dolozyc wentylatorki ? tyle ze mam tylko 2 miejsca z tylu w tym jedno zajete przez jakies 'gówno' polecicie cos? zeby nie byly za drogie tak do 15zl
14 wrzesień 2008 21:09
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Krzok599
Niezarejestrowany

 
Post: #10
RE: procesor sie przegrzewa
podaj rozmiar wentylatorków(zmierz rozstaw otworów pod śrubki albo podaj model obudowy). Co to za "gówno"? (jak nie umiesz tego określić to zrób zdjęcie)
14 wrzesień 2008 21:31
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne


Użytkownicy forum szukali:
przegrzewanie się procesora AMD athlon X2procesor amd się przegrzewakomputer sie przegrzewaprzegrzewanie się procesora 80 stopniprocesor przegrzewa sięprocesor grzeje się nowa pastaprocesor amd athlon 64 x2 4800+ grzeje siępo czym poznac czy procesor się przegrzewaod czego przegrzewa sie procesorjak poznać że procesor się przegrzewa

Podobne wątki (procesor sie przegrzewa)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Przegrzewa się procesor.. Przyczyna ? Virusek 3 1160 20 czerwiec 2012 06:24
Ostatni post: Virusek
  Procesor się przegrzewa. rogacz154 15 1002 3 maj 2012 13:52
Ostatni post: rogacz154
  Procesor się przegrzewa. Creeq 32 4902 25 marzec 2012 19:05
Ostatni post: Kamilos1



Skocz do:


Wybrane wątki (procesor sie przegrzewa)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Diagnoza stanu dysku Stann 2 1444 13 sierpień 2012 16:50
Ostatni post: Stann
  TV i Monitor problem z rozszerzeniem/klonowaniem spajki 1 1740 13 sierpień 2012 15:45
Ostatni post: Ave
  Stan dysku ign699 13 2674 13 sierpień 2012 15:35
Ostatni post: muflon37
  blue screen przy instalacji win xp błąd 0x7b a00 1 1534 13 sierpień 2012 15:30
Ostatni post: Miroslawek05
  64 czy 32 bitowy procesor? Baero 2 1690 13 sierpień 2012 15:23
Ostatni post: muflon37
  Stacja dysków - chiński szmelc SlajderStudio 11 3315 13 sierpień 2012 14:57
Ostatni post: Gizmo123
  kabel do zasilacza - obojętnie jaki? paatter 3 1653 13 sierpień 2012 14:33
Ostatni post: Pentium4320
  Problem z faksem w urządzeniu Brother MFC-8370DN Templar 1 1276 13 sierpień 2012 13:16
Ostatni post: Armo
  System wykrywa pendrive'a tylko na 3 z 4 USB tomek_93 2 1166 13 sierpień 2012 12:58
Ostatni post: tomek_93
  Laptop ASUS X50N - Jak dobrać się i wymienić baterię cmos? Evo25 0 1715 13 sierpień 2012 12:36
Ostatni post: Evo25
  Dlaczego mój komputer widzi inną karte graficzną? Rafs0n 9 2076 13 sierpień 2012 12:22
Ostatni post: Rafs0n
  Nie działa stacja CD/DVD w PC. Messi_Bóg 3 1501 13 sierpień 2012 11:41
Ostatni post: Quazu
  Komputer sprawny ale monitor nie reaguje. syhaa 9 1985 13 sierpień 2012 11:30
Ostatni post: syhaa
  Pójdzie bf3 na tym zestawie? KiLLeRRR 2 1130 13 sierpień 2012 11:24
Ostatni post: dsv1337
  Mikrofon - nie da rady nagrywać/nic nie słychać mariancool 0 670 13 sierpień 2012 11:05
Ostatni post: mariancool