Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

[6000] Zestaw do montażu i gier

#1
[6000] Zestaw do montażu i gier
Cześć. Próbuje złożyć PC z systemem od zera. Czy taki zestaw do okolu 6000 zł sprawdzi się do montażu 4-5k i w grach na kilka najbliższych lat?

Microsoft Windows 10 Home PL 64bit OEM DVD
SilentiumPC Gladius M35 Pure Black
SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2
Patriot 16GB 3000MHz Viper 4 CL16 (2x8GB)
SilentiumPC 550W Supremo M2 Gold
Toshiba 1TB 7200obr. 64MB P300 OEM
AMD Ryzen 7 1700 3GHz
Samsung 250GB 970 EVO M.2 2280 NVMe
Palit GeForce RTX 2070 DUAL 8GB GDDR6
MSI X370 Gaming Plus
Jakaś karta sieciowa

Dzięki!
 System operacyjny: macos Przeglądarka: chrome
#2
RE: [6000] Zestaw do montażu i gier
niby zestaw fajny poza śmieciem nie zasilaczem , ale RTX strasznie awaryjne , a proc pasowało by jednak 2700 . Chyba że naprawdę masz okazje . Supremo już nie jeden PC spaliło :[
masterwatta 550w od cooler master lub XFX TS 550 masz z tych tanich .
jak ryzen 2700 to albo x470 albo usługę aktualizacji bios w sklepie dokładasz bo inaczej czarny ekran będzie .
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: [6000] Zestaw do montażu i gier
Ok, super dzieki za doradzenie z zasilaczem. Wlasnie problem ze te 6000 zl to max, i tak juz przekraczam budzet troche, wiec chyba bedzie musial zostac z 1700. A co do karty graficznej to moze masz jakas inna do polecenia z podobna wydajnościa i cena?
 System operacyjny: macos Przeglądarka: chrome
#4
RE: [6000] Zestaw do montażu i gier
vega 56 lub gtx1070TI
zasilacze które podałem od supremo NIE są droższe .
Jak vega to jakbyś nie robił Undervoltingu {poczytaj sobie o tym} to sugeruje jednak 650w zasilacz żeby mieć większy zapas na przyszłość . 1070ti zje mniej prądu , choć też nie zaszkodzi 650w ... taki masterwatt od cooler mastera na przykład hh
Przy "problemach z Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#5
RE: [6000] Zestaw do montażu i gier
ok, dzięki!
 System operacyjny: macos Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki ([6000] Zestaw do montażu i gier)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Exclamation Komputer Do GieR ----- 6000-7000 PLN MaxTFSI 38 1948 20.06.2020, 09:04
Ostatni post: pieterman09
  Komp do gier, streamingu i montażu - do 10K Kazik1902 15 718 31.12.2019, 18:05
Ostatni post: paintedfireworks
  Komputer 6000-8000zł pod gry i VR Rosiol 1 536 29.11.2019, 17:10
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki ([6000] Zestaw do montażu i gier)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja komputera I5-2400 GTX670 ktm290 8 781 09.12.2018 22:08
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do internetu (max 1000 zł) krzych167 5 673 09.12.2018 14:56
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do obróbki foto i gier za 2tys wiewior_1993 3 543 08.12.2018 16:55
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do gier do 1500zł rhenta 17 1559 06.12.2018 18:44
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja sprzętu sprzed blisko 10 lat fint 3 775 06.12.2018 18:37
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade PC porada 1000 zł hary242 5 865 05.12.2018 21:48
Ostatni post: pieterman09
  Jednostka centralna pod gry za 500zł - czy to ma szanse powodzenia? adiq1033 12 2210 05.12.2018 00:06
Ostatni post: adiq1033
  Modernizacja PC do około 2500 zł pazdzioch564 13 1655 04.12.2018 07:09
Ostatni post: pieterman09
Exclamation Kompatybilność procesora-szybkie pytanie Nevid 5 587 02.12.2018 21:08
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja pc przemusionek 7 656 02.12.2018 18:43
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja starego blaszaka. Valter 16 1245 02.12.2018 15:15
Ostatni post: Valter
  Komputer do 2000zł, głównie gry mlodyfms 18 2067 30.11.2018 11:54
Ostatni post: mlodyfms
  Skrzynka za ok. 3200zł Stachu9292 3 662 28.11.2018 22:58
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade PC porada andrew550 11 1574 28.11.2018 14:58
Ostatni post: andrew550
  Upgrade komputera 1400-1600zł Aquastick 4 703 27.11.2018 19:47
Ostatni post: Crims