Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Antywirusy!!

#31
RE: Antywirusy!!
Ajgor napisał(a):A mi Avast nie przypadl do gustu. Kompa muli o wiele mniej niz NAV, ale bardziej niz AVG (AVG wcale nie muliWesoły Po za tym Avast jak na moj gust zbyt powoli skanuje dyski. AVG robi to o wieeele szybciej, i tez skutecznie. Podchodzilem do Avasta ze trzy razy i za kazdym razem mnie rozczarowal. AVG uzywam juz z 5 lat. I nigdy mnie nie zawiodl. Tez jest darmowy (w wersji Free).

Sprawdzalem AVG,. Niesety przepuszcza wirusy.. To według mnie jeden ze słabszych antywirusów.. Zreszta potweirdzaja to rózne testy.
Avast to jedyna dobra darmowa alternatywa.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#32
RE: Antywirusy!!
Jakie wirusy Ci przepuscil? ja od kiedy go uzywam (kilka lat), nie mialem problemow z wirusami Wesoły Czasem probuje cos mi sie dostac, ale natychmiast jest wylapywane. Od czasu do czasu dla pewnosci skanuje dyski mks skanerem on-line. I Nigdy nic nie znalazl Wesoły
Pozdrawiam.
Ajgor
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#33
RE: Antywirusy!!
To jest temat w stylu: "Wyższość Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą". Prowadzi do...nikąd.;) Dopóki każdy z nas się nie przekona na własnej skórze (czyt. komputerze), nie uwierzy drugiemu.LOL
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#34
RE:  Antywirusy!!
~Anonim napisał(a):To jest temat w stylu: "Wyższość Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą". Prowadzi do...nikąd.;) Dopóki każdy z nas się nie przekona na własnej skórze (czyt. komputerze), nie uwierzy drugiemu.LOL
Coś w tym jest... Każdy ma swoje racje i upodobania. Moje to: ArcaVir'05 ale planuje aktualizację do 2006. A co do wiary to warto wierzyć, że Norton muliBeer Przekonywanie się na własnej skórze może wystawić cierpliwość na ciężką próbę;)
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: myie2
#35
RE: Antywirusy!!
Ja polecam Arca Vir 2006 bo niespecjalnie obciąża system (aktualnie mam celerona 1,5 512 ram i ATI 9600 PRO 256 mb. Spokojnie mogę grac w gre i antyvirus spokojnie sobie pracuje. Apropo mam problem z moim Arca Vir 2006 bo chyba on blokuje mi ściąganie przez Azureusa. Jest czerowa kropka na dole w Azureusie a jak na niej chwilę myszke potrzymam to się wyświetla ,że jest problem z Firewallem.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#36
RE: Antywirusy!!
F-secure,jest super tylko ma problem z współpracą z Ad-Aware.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: avant
#37
RE: Antywirusy!!
A jaki antyvir jest dobry i nie blokuje Azureusa ??
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#38
RE: Antywirusy!!
master napisał(a):A jaki antyvir jest dobry i nie blokuje Azureusa ??
Jak sobie dobrze ustawisz to Ci żaden nie powinien blokować, najgorzej z tym ustawianiem jest ( z tego co ja przezyłam) w Nortonie... Jak będziesz mial noda albo arcavira to nie powinien. A osobiście polecam Noda, tyle że jest płatny... ale często się aktualizuje i raczej nie mam dzieki niemu problemów... A na Trojany i blokowanie okienek to strasznie mi się spodobał Start guard pro (PC format 05).





 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#39
RE: Antywirusy!!
master napisał(a):A jaki antyvir jest dobry i nie blokuje Azureusa ??

To jeszcze mało opinii w tym temacie ?
NOD32.
A po odpowiednim skonfigurowaniu, żaden antywirus nie powinien blokować programu, którego nie powinien. Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#40
RE: Antywirusy!!
Avast jest do d*** spowalnia kompa, wielu wirusów nie usuwa Smutek Ogólnie nie podoba mi się- zepsuł mi kompa. Panda moze byc ogólnie krótko ją miałem ale spowalnia komputer (przynajmniej mi) i to bardzo. Ja korzystam z NOD 32 jak dla mnie najlepszy antywirus nie spowalnia wszystko usuwa i nie mam zadnych wirusów komp mi śmiga.
NOD 32 jest najlepszy WOGÓLE NIE SPOWALNIE a jest tak samo super jak te Nortony i cała ta reszta do kupy wzięta (to moje zdanie)
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Antywirusy!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Antywirusy Maks70 6 1605 27.06.2012, 19:36
Ostatni post: broda99
  Antywirusy nie lacza sie z netem krzysiek1993 3 1438 15.01.2009, 02:41
Ostatni post: ma-kin
  Antywirusy niechce sie z aktuazlizowac pol3k 9 2067 13.11.2008, 13:47
Ostatni post: lukaszw

Skocz do:


Wybrane wątki (Antywirusy!!)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Windows XP. Strony się nie otwierają pomimo dostępu do internetu. Lux 0 3519 08.04.2020 18:22
Ostatni post: Lux
  Windows 10 nie wykrywa domowej sieci WiFi Carreen 15 7397 08.04.2020 11:22
Ostatni post: admin
  Jak skonfigurować Linux Mint: programy, komunikatory, aktualizacje? kotek9 59 18676 08.04.2020 10:31
Ostatni post: kotek9
  Naprawa systemu windows 7 po instalacji XP KaPeL 2 3632 06.04.2020 14:00
Ostatni post: Illidan
  System nie uruchamia się - G780 Laptop (Lenovo) . marlon24 1 817 04.04.2020 10:58
Ostatni post: Kurp55
  Sprawdzenie aktualizacji. Suchysdl 0 3367 02.04.2020 03:27
Ostatni post: Suchysdl
Ściana Przeglądarka otwieranie kart mordox 3 3609 28.03.2020 19:12
Ostatni post: Illidan
  Obraz z pc na tv olejoo 8 4373 26.03.2020 11:27
Ostatni post: Wuko
  Licencja Microsoft Office 365 - płatność adi191 0 3600 21.03.2020 11:46
Ostatni post: adi191
  Windows Store drunkparis 0 3529 19.03.2020 17:38
Ostatni post: drunkparis
  Natychmiastowy format po podłączeniu Pendrive. Max23 1 3567 18.03.2020 16:04
Ostatni post: Fix00ser
  Win 7 sterowniki KarolT522 2 3850 18.03.2020 10:42
Ostatni post: KarolT522
Ściana Brak możliwości otworzenia ikony Ten Komputer w Windows 10 z paska zadań SHINGO 3 4320 18.03.2020 08:11
Ostatni post: SHINGO
  Ciągle pojawia mi się kółeczko ładowania obok kursora bluszczo 1 3582 18.03.2020 07:30
Ostatni post: Kurp55
  “System windows napotkał problem i należy go uruchomić ponownie” - jaka przyczyna? DonOmar3 14 4778 17.03.2020 17:26
Ostatni post: Illidan