Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio

#1
Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
Siema, kolega zrobił format pc, i zainstalował Windows 7. Żadne stery pod audio nie działają, głośniczek w prawym dolnym rogu jest z przekreślonym kółkiem. Podajcie mi jakieś stery pod tą płytkę główną ;D Z góry dzięki.
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
#2
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
http://www.biostar.com.tw/app/en/mb/intr...D=201#spec
Taka?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#3
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
Tak, ale już ściągałem z tej stronki i nic, nie wiem, może on ma włożoną jakąś karte na pci i przez to nie można zainstalować dedykowanej na płycie.
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
#4
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
(05.05.2013, 19:56)RygielV2 napisał(a): Tak, ale już ściągałem z tej stronki i nic, nie wiem, może on ma włożoną jakąś karte na pci i przez to nie można zainstalować dedykowanej na płycie.

Jakim cudem ściągnąłeś sterowniki pod Windows 7 skoro ich na stronie nie ma?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#5
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
Nie wiem jakie ściągłem, pobrałem takie jakie tam były pod download

pobierałem też Realtek stery pod 7 ale nic, na moim to takie instalowałem i git było
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
#6
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
(05.05.2013, 20:46)RygielV2 napisał(a): Nie wiem jakie ściągłem, pobrałem takie jakie tam były pod download

pobierałem też Realtek stery pod 7 ale nic, na moim to takie instalowałem i git było

Pobrałeś pierwsze lepsze sterowniki, nie patrząc pod jaki system są przeznaczone i dziwisz się że nie działają? Poza tym ta płyta to zabytek, niewspierana sterownikami przez producenta. Jedyna możliwością jest wejście na stronę Nvidii i sprawdzenie czy są tam sterowniki pod Windows 7 do chipsetu płyty głównej.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#7
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
nie pobierałem pierwszych lepszych tylko szukałem pod windows 7, o tym że to zabytek mi nie mów bo wiem, i nie rozumiem jak można jeszcze na takim siedzieć i grać, ale ok, na stronce nvidi co mam dokładnie poszukać ? :d

Na stronce NVIDI wybrałem Typ produktu Nforce, ale nie wiem jakie wybrać pozostałe opcje ;D
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
#8
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
Nie ma sterowników pod ten zabytek. Powrót do XP jest jedynym logicznym rozwiązaniem.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#9
RE: Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio
spoko, temat lock. A ja pójdę i wgram XP, to się chłopak załamie xD
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Biostar fn 325-a7 v1.1 brak audio)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Płyta główna Biostar MCP6PB M2+ Ver. 6.0 victeron1993 4 2029 27.02.2015, 11:58
Ostatni post: victeron1993
  BIOSTAR M6VCA - poszukiwany procesor ~Anonim 1 935 07.04.2013, 12:07
Ostatni post: Asselasis

Skocz do: