Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Blue screen przy włączeniu przeglądarki Win7

#1
Cry  Blue screen przy włączeniu przeglądarki Win7
Witam

mam problem juz od jakiegos czasu ogolnie gdy wlaczam przegladarke pochodzi moze z kilka sekund i wyskakuje blue screen. Widzialem juz tu taki temat z 2015 roku ale nie mam pewnosci czy poszlo mi to samo a nie chce robic czegos bez pewnosci wiec podsylam pliki minidump i prosze o pomoc. Z gory dziekuje i pozdrawiam.


link: https://www.easypaste.org/file/FMfPW6K9/...ar?lang=pl
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#2
RE: Blue screen przy włączeniu przeglądarki Win7
Podaj konfigurację komputera.

Czy ostatnio nie instalowałeś może nowych sterowników do karty graficznej? Wszystko wskazuje na problem właśnie w nich.
Przy "problemach po aktualizacji do Win10" oraz problemach ze "spadkami FPS w CS:GO"
Nie pomagam.

 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: firefox
#3
RE: Blue screen przy włączeniu przeglądarki Win7
Procesor: Intel® Core™2 duo CPU E7500 At2.93GHz
Ram: 4Gb
System: Windows 7 Ultimate 64-bitowy
Karta graficzna: AMD Radeon R7 200 Series


Tak aktalizowalem sterowniki lecz wrocilem do starszych poniewaz z tamtymi miem problem mianowicie rozdzielczosci nie moglem ustawic odpowiedniej gdy np. W Lol'u bylo dobrze to w c.s GO albo nie widzialem dolnego paska z hp i amunicja albo wszystko bylo za male i postanowilem wrocic do starych sterownikow i przez dluzszy czas bylo dobrze no ale juz sie zabieram do zmiany
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#4
RE: Blue screen przy włączeniu przeglądarki Win7
Jak cos to sterowniki od grafiki jednak i juz wszystko dziala wielkie dzieki
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Blue screen przy włączeniu przeglądarki Win7)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Blue screen podczas uruchamiania komputera - proszę o pomoc. mierniak 2 273 31.03.2020, 22:26
Ostatni post: kamel16
  "Blue Screen of Death(BSoD)",wyjaśnienie błędów, omówienie sposobów naprawyrawy Illidan 2 572 28.12.2019, 12:17
Ostatni post: Illidan
  Czarny ekran po włączeniu PC Darkayen 13 1264 18.11.2019, 18:48
Ostatni post: Illidan

Skocz do:


Wybrane wątki (Blue screen przy włączeniu przeglądarki Win7)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wolna praca systemu dawid8896 13 2044 26.04.2019 13:44
Ostatni post: dawid8896
  Brak możliwości połączenia się do sieci wi-fi, TP-Link Archer T2U AC600 Gracjan12122 1 936 25.04.2019 17:19
Ostatni post: Gracjan12122
  Problem z wydajnością kuba32136 8 1417 23.04.2019 02:22
Ostatni post: Illidan
  BSOD - jaki powód? Odczyt treści pliku .dmp w WinDbg camel 1 874 22.04.2019 02:11
Ostatni post: Illidan
Ściana Restarty PC- dziwna sprawa Ev_il 11 1802 17.04.2019 21:55
Ostatni post: pieterman09
Ściana Komputer sam sie restartuje na zasilaczu Mmaria 2 929 17.04.2019 19:10
Ostatni post: Mmaria
  Długi czas oczekiwania na start Windows 10/minuta "myślenia" przez płytę camel 25 2323 15.04.2019 21:38
Ostatni post: pieterman09
  Problem z fps'ami w grach kuba32136 0 746 14.04.2019 21:42
Ostatni post: kuba32136
  Problem z grafiką ?? 1070 TI pietruszkaPWR 9 1497 14.04.2019 17:27
Ostatni post: Squeazz
  Rozłączający się internet w laptopie HP Stefan3 4 1443 14.04.2019 06:57
Ostatni post: Squeazz
  Mała aktualizacja sprzętu Tazz 10 1449 13.04.2019 09:44
Ostatni post: MonteCristo
  BSODy, programy same się zamykają/kilkusekundowy freeze Cinco 2 1164 06.04.2019 15:28
Ostatni post: Cinco
  sterownik amd driver przestał działać ale odzyskał sprawność windows 10 FerQu 10 2437 03.04.2019 23:00
Ostatni post: ice6666
  Problem z gra? ziom1345 4 1173 03.04.2019 22:59
Ostatni post: ice6666
  Niespodziewane resety/niemożliwość uśpienia komputera stpn597 0 603 31.03.2019 13:09
Ostatni post: stpn597