Liczba postów: 39
Liczba wątków: 13
Dołączył: 17.12.2019
16.02.2021, 17:32
Brak połączenia z internetem
Witam
Zakupiłem router Netgear AC4000. Patrząc na instrukcję pisze aby kabel ethernet podłączyc do żółtego gniazda w routerze i to samo w modemie czli starym routerze od Netii. Jeśli tak bym zrobił to gdzie wtedy podłączyć kabel od gniazda telefonicznego?
Dodam tylko że gniazdo w NetiaSpot jest mniejsze od tego w Netgear. Co mam teraz zrobić? Trochę kosztował i chciałbym aby działał.
Liczba postów: 5129
Liczba wątków: 56
Dołączył: 15.11.2008
16.02.2021, 18:30
RE: Brak połączenia z internetem
LAN w routerze od Netii a a WAM w Netgear.
"Każdego specjalistę da się zastąpić skończoną liczbą stażystów"
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 13
Dołączył: 17.12.2019
16.02.2021, 19:21
RE: Brak połączenia z internetem
Właśnie tak podłączałem. Kurcze, co robię nie tak? Czy może w ustawienia w w routerze Netii coś należy zmienić? Może z tym wejściem LAN coś nie tak? Albo może jest na DISABLED?
Liczba postów: 6220
Liczba wątków: 56
Dołączył: 11.08.2007
16.02.2021, 20:18
RE: Brak połączenia z internetem
Jaki to router od Netii ?
"Mądry nauczy się więcej z głupiego pytania,
niż głupiec z mądrej odpowiedzi"
Nie pomagam na PW, od pomocy jest forum !
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 13
Dołączył: 17.12.2019
16.02.2021, 20:34
RE: Brak połączenia z internetem
Netiaspot
Liczba postów: 6220
Liczba wątków: 56
Dołączył: 11.08.2007
16.02.2021, 21:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.02.2021, 21:15 przez Lexan.)
RE: Brak połączenia z internetem
(16.02.2021, 20:34)Gregoryzet napisał(a): Netiaspot
Ustawiłeś go w trybie bridge (mostu) ?
Po przestawieniu i resecie routera kontrolka powinna się zmienić z białej na czerwoną.
Jeśli nie możesz przestawić routera w tryb bridge skontaktuj się z infolinią Netii i poproś o wsparcie.
"Mądry nauczy się więcej z głupiego pytania,
niż głupiec z mądrej odpowiedzi"
Nie pomagam na PW, od pomocy jest forum !
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 13
Dołączył: 17.12.2019
17.02.2021, 15:57
RE: Brak połączenia z internetem
Dzwoniłem do Netii ale jak mówiłem że chcę aby mi pomogli ustawić tryb Bridge po prostu się rozłączały te panie. Po zalogowaniu do routera nie ma opcji USTAWIENIA w której właśnie jest opcja bridge. Czy włączenie tej opcja sprawia ze się specjalnie rozłączają?
Liczba postów: 6220
Liczba wątków: 56
Dołączył: 11.08.2007
17.02.2021, 18:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.02.2021, 18:12 przez Lexan.)
RE: Brak połączenia z internetem
(17.02.2021, 15:57)Gregoryzet napisał(a): Czy włączenie tej opcja sprawia ze się specjalnie rozłączają?
Pewnie nie wiedzą o czym mówisz dlatego się rozłączają. Widać jacy kompetentni ludzie tam pracują.
A
tegow ustawieniach nie masz?
Albo
to.
Albo
to.
Jeśli nic nie pomoże to dzwoń do Netii i żądaj rozmowy z działem technicznym.
Tylko rozmowa z technikiem pomoże bo on może przełączyć router w tryb bridge zdalnie.
"Mądry nauczy się więcej z głupiego pytania,
niż głupiec z mądrej odpowiedzi"
Nie pomagam na PW, od pomocy jest forum !
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 13
Dołączył: 17.12.2019
17.02.2021, 20:15
RE: Brak połączenia z internetem
Tak, właśnie nie ma zakładki ustawienia. Wchodzę nxa POŁĄCZENIE Z INTERNET a tam tylko opcja PODGLĄD. Nie ma opcji USTAWIENIA.
Liczba postów: 6220
Liczba wątków: 56
Dołączył: 11.08.2007
17.02.2021, 20:29
RE: Brak połączenia z internetem
Dzwoń do Netii i żądaj rozmowy z działem technicznym.
Tylko rozmowa z technikiem pomoże bo on może przełączyć router w tryb bridge zdalnie.
W UPC miałem to samo. Connect Box nie umożliwiał ustawienia trybu bridge dopiero rozmowa z technikiem i jego zdalne włączenie ukrytych opcji umożliwiło mi podłączenie mojego routera.
"Mądry nauczy się więcej z głupiego pytania,
niż głupiec z mądrej odpowiedzi"
Nie pomagam na PW, od pomocy jest forum !