Liczba postów: 89
Liczba wątków: 9
Dołączył: 23.02.2013
10.03.2013, 19:37
RE: Co się dzieje z techplanet.pl?
Hmm to ja sam nawet o tym nie wiedziałem. Byłem przekonany, że to sklep musi odesłać sprzęt na gwarancję. Czy jeżeli nie biorę składania kompa w techplanet tylko same części, to przesyłają je w nowych opakowaniach tak jak mają w magazynie? Co zrobić jeśli po odpakowaniu jakaś część będzie uszkodzona np. w wyniku transportu?
Liczba postów: 3718
Liczba wątków: 276
Dołączył: 09.06.2007
10.03.2013, 19:40
RE: Co się dzieje z techplanet.pl?
Przesyłają każdą cześć w jej oryginalnym pudełku spakowane w karton, który utrzyma je w całości w paczce.
Jestem ateistą i nie wstydzę się tego.
http://i.imgur.com/xZRFXld.jpg
Staram się pisać poprawnie po polsku.
Sprawy, które można wyjaśnić na forum nie załatwiam przez PW!
Liczba postów: 9841
Liczba wątków: 40
Dołączył: 03.02.2009
10.03.2013, 19:44
RE: Co się dzieje z techplanet.pl?
(10.03.2013, 18:10)HardCore napisał(a): Never ja Ciebie nie mogę zrozumieć, zepsuty sprzęt odsyłasz D2D, czyli nie do techplanet a do samego producenta, po co ślesz to do sklepu? Można, ale po co? To tylko wydłuża czas realizacji.
Poza tym wiele również zależy od samej osoby reklamującej/podejścia do sprawy, bo czas realizacji naprawy masz w regulaminie, który znajduje się na karcie gwarancyjnej produktu, więc z reguły negatywne opinie biorą się od osób które nie mają zielonego pojęcia o czasie realizacji takiej naprawy/wymiany, mija 5 dni- negatyw, cóż takie jest życie.
Ale ilu producentów ma gwarancje D2D? Np. gigabyte nie bierze sprzętu bezpośrednio od klienta tylko poprzez sklep w którym kupiona została część. Jak dany sklep zbankrutował to przyjmują poprzez komputronik ale nigdy nie D2D.
Liczba postów: 21084
Liczba wątków: 42
Dołączył: 11.07.2009
10.03.2013, 19:49
RE: Co się dzieje z techplanet.pl?
Oczywiście, że nie każdy producent się na to godzi, ale są tacy co mają taką opcje m. in. MSI, Asus, AsRock, WD, Seagate itp.