Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870

#61
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
(07.06.2009, 20:03)aaddiixx napisał(a): Legolas, ja na twoim miejscu kupiłbym tą kartę graficzną co sam posiadam, naprawdę dobra i wydajna. Jeżeli chodzi o zasilacz to 500 w Ci nie wystarczy, gadałem ze specjalistą w dziedzinie komputerów i on sam twierdzi, że na takie komputery jak mój czy Twój przyszły potrzeba zasilacze BYNAJMNIEJ 550 w, lecz lepiej kupić 600 bądź 650 w (tak jak ja).

hahahahahahaha, aaddiixx, dziekuje ci ze poprawiles mi humor, ,,Specjalista", hahahah, do gtx295 co by dal 1000 W??, 1200W??, 5 lat stażu haha, ja na tym forum siedze od pazdziernika lub wrzesnia tamtego roku i wiem ze do tego radka 450 w wystarczy oczywiscie firmowe, taki radek pod obiazeniem ciagnie max 150-200W, do tego procek ze 100 (np quad intela q9550 ponad 100 lub phenom II 955 120W), wiec nawet jakbys go w orthosie katowal to nie sadze zeby cos sie stalo zlego, po za tym sa zabezpieczenia, jak chief bedzie w stresie za slaby( choc nie sadze) to komp sie wylaczy, bo zadzialaja zabezpieczenia w zasilaczu, wtedy bedziesz pewien i kupisz jakis mocniejszy np OCZ stealxstream 500, 480 na lince +12V, na luzie pociagnie 4870, 4890, lub gtx285 i do tego quada z oc, powiedz jeszcze ile ten chief ma W na lini +12V
aha, ten ocz modxstream jest bardzo cihutki, pajak580 polecil dobre zasilki 12.20 w stresie ma na +12V, troche duzo, albo dopuszczalnei jest do 12.60, do tego modularny, 508W na lini +12V, certyfikat PLUS 80 Gold, ja go niedlugo kupuje, zdam na forum recke z tego zasilacz i reszty kompa jak kupie (to co mam w profilu)
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#62
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
(10.06.2009, 14:35)~Anonim napisał(a): Mam jeszcze pare pytań co do tego kompa.
Żeby zrobić OC E7400, jakie ramy polecacie?
2 czy 4 GB??
Mam XP 32 bit.
Do 32bitowca weź 2GB w jednej lub dwóch kościach lub 3x1GB
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#63
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
(10.06.2009, 14:57)~Anonim napisał(a):
(07.06.2009, 20:03)aaddiixx napisał(a): Legolas, ja na twoim miejscu kupiłbym tą kartę graficzną co sam posiadam, naprawdę dobra i wydajna. Jeżeli chodzi o zasilacz to 500 w Ci nie wystarczy, gadałem ze specjalistą w dziedzinie komputerów i on sam twierdzi, że na takie komputery jak mój czy Twój przyszły potrzeba zasilacze BYNAJMNIEJ 550 w, lecz lepiej kupić 600 bądź 650 w (tak jak ja).

hahahahahahaha, aaddiixx, dziekuje ci ze poprawiles mi humor, ,,Specjalista", hahahah, do gtx295 co by dal 1000 W??, 1200W??, 5 lat stażu haha, ja na tym forum siedze od pazdziernika lub wrzesnia tamtego roku i wiem ze do tego radka 450 w wystarczy oczywiscie firmowe, taki radek pod obiazeniem ciagnie max 150-200W, do tego procek ze 100 (np quad intela q9550 ponad 100 lub phenom II 955 120W), wiec nawet jakbys go w orthosie katowal to nie sadze zeby cos sie stalo zlego, po za tym sa zabezpieczenia, jak chief bedzie w stresie za slaby( choc nie sadze) to komp sie wylaczy, bo zadzialaja zabezpieczenia w zasilaczu, wtedy bedziesz pewien i kupisz jakis mocniejszy np OCZ stealxstream 500, 480 na lince +12V, na luzie pociagnie 4870, 4890, lub gtx285 i do tego quada z oc, powiedz jeszcze ile ten chief ma W na lini +12V
aha, ten ocz modxstream jest bardzo cihutki, pajak580 polecil dobre zasilki 12.20 w stresie ma na +12V, troche duzo, albo dopuszczalnei jest do 12.60, do tego modularny, 508W na lini +12V, certyfikat PLUS 80 Gold, ja go niedlugo kupuje, zdam na forum recke z tego zasilacz i reszty kompa jak kupie (to co mam w profilu)

Na zasilaczu mam tak napisane:
+5V i 3,3V to 145W MAX
+12V1 to 168W MAX
+12V1 to 180W MAX
-12V to 6W (nie pisze "MAX")
+5VSB to 12,5W (nie pisze "MAX")
Potem pisze że linie +5V, +3,3V, +12V1, +12V2 to razem 440W MAX

Pisze tam jeszcze troche ale to jest już raczej nie potrzebne.
Otworzyłem klape z kompa i spisałem Szczerbol

Co do grafy to ze względów finansowych zmieniłem na podkręconego GTS 250.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#64
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
(10.06.2009, 15:40)legolas13 napisał(a):
(10.06.2009, 14:57)~Anonim napisał(a):
(07.06.2009, 20:03)aaddiixx napisał(a):
Co do grafy to ze względów finansowych zmieniłem na podkręconego GTS 250.
I bardzo ładnie też dobry wybór,a jakiej firmy?? z 512MB? czy 1GB?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#65
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
Firmy Evga w wersji superclocked.
Co do rozmiaru właśnie mam problem, bo nie wiem co wybrać.
Co polecacie 512 czy od razu 1GB?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#66
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
(10.06.2009, 16:11)~Anonim napisał(a): Co polecacie 512MB czy od razu 1GB?
Jeśli będziesz grać i wogóle pracowac w rozdzielczości chociaż 1680x1050 to możesz śmiało brać z pamięcią 1GB ,jeśli jednak w mniejszej to bierz 512MB.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#67
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
hmm... mam Samsunga SyncMaster 940BF który ma 19 cali ,ale w przyszłości sie go chyba zmieni :D
Choć moim zdaniem... Zanim se kupie nowy monitor to już będę mógł sobie trochę odnowić kompa.
Puki co mam 1280x1024, więc chyba kupie tą 512MB, a w dalekiej przyszłości sie zobaczy :D
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#68
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
180 + 168 = 348, wiec takiego hd4870 spokojnie by zasililo, jak mozesz to wez lepiej radeona hd4850 DDR5, jest minimalnie slabszy od hd4870 a tanszy o 100-150 zl, 2 wersje, gainwarda i palita, sa w miare ciche, jak chcesz cos wiecej o nich to wejdz na forum pclab i w dziale recenzje uzytkownikow bedzie wlasnie hd4850 DDR5 od palita, opisal karte, podobienstwa do hd4870, i kilka innych rzeczy, m.in. glosnosc(chociaz tutaj kazdy innaczej uznaje), osiagi w grach, np. w crysisie, gridzie i innych
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#69
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
(10.06.2009, 15:27)pitbull885 napisał(a):
(10.06.2009, 14:35)~Anonim napisał(a): Mam jeszcze pare pytań co do tego kompa.
Żeby zrobić OC E7400, jakie ramy polecacie?
2 czy 4 GB??
Mam XP 32 bit.
Do 32bitowca weź 2GB w jednej lub dwóch kościach lub 3x1GB
A po co? Spokojnie może brać 4GB, albo będzie miał adresowanie automatyczne, czyli przy karcie graficznej 512MB otrzyma 3,22GB użytkowej powierzchni, albo ręcznie sobie przypisze np. plik wymiany w miejsce tego jednego GB, w XP akurat jest to wykonalne.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
#70
RE: Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870
(10.06.2009, 16:44)~Anonim napisał(a): 180 + 168 = 348, wiec takiego hd4870 spokojnie by zasililo, jak mozesz to wez lepiej radeona hd4850 DDR5, jest minimalnie slabszy od hd4870 a tanszy o 100-150 zl, 2 wersje, gainwarda i palita, sa w miare ciche, jak chcesz cos wiecej o nich to wejdz na forum pclab i w dziale recenzje uzytkownikow bedzie wlasnie hd4850 DDR5 od palita, opisal karte, podobienstwa do hd4870, i kilka innych rzeczy, m.in. glosnosc(chociaz tutaj kazdy innaczej uznaje), osiagi w grach, np. w crysisie, gridzie i innych

Ten hd 4850 kosztuje tyle samo co GTS 250 więc nie wiem... Szłyszałem że karty nVidii ogólnie lepiej sobie radzą w grach Kwaśny

Tam z tymi napięciami malutki błąd zrobiłem przy przepisywaniu więc tak jest
+12V1 to 168W MAX
+12V2 to 180W MAX

Po prostu 2 razy napisałem +12V1
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
radeon 4870 1gb jaki zasilacz4870 oc jaki zasilaczzasilacz do radeon 4870

Podobne wątki (Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Krytyczne przegrzania karty podczas grania... (Radeon 4870 hd) blackraziel 15 4785 12.08.2012, 19:32
Ostatni post: blackraziel
  AMD FX-4100 czy uciągnie Geforce GTX570 pogromniebios 4 1664 06.08.2012, 12:17
Ostatni post: pogromniebios
  Podłączenie Radeona 9250 do TV minik971 0 814 29.07.2012, 18:01
Ostatni post: minik971

Skocz do:


Wybrane wątki (Czy zasilacz 450 W uciągnie Radeona 4870)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Lagi lapka CzeCzeN 2 16903 22.08.2012 04:10
Ostatni post: resont
  Czy mój sprzęt da radę z CrossFireX ? resont 26 27001 22.08.2012 03:09
Ostatni post: resont
Ściana Myszka przestaje reagować wdowa_tychy 0 12513 22.08.2012 01:19
Ostatni post: wdowa_tychy
  karta graficzna do phenom II 965 marchena666 13 20631 21.08.2012 22:57
Ostatni post: Patrykx12
  Radeon 9600 problem z grami BlackDeath 15 18993 21.08.2012 22:42
Ostatni post: BadBoy001
  IBM Lenovo M58 sff pionowo Scoff 2 40711 21.08.2012 21:34
Ostatni post: Scoff
Scared Losowe zwiechy i BSODy Kubo_O 5 10344 21.08.2012 21:14
Ostatni post: Grisz
  Czy da się go jeszcze uratować? jaroosz 3 6376 21.08.2012 21:12
Ostatni post: Grisz
Sad nie mogę otwożyć partycji. mt1996 6 10279 21.08.2012 20:09
Ostatni post: ludzikk
  kupno nowej kart graficznej , jaka ? xboxmen 5 10515 21.08.2012 20:00
Ostatni post: Dyzajash
  Przegrzewanie się Toshiba Satellite A300 POMOCY! cptMichaaX 1 45641 21.08.2012 19:21
Ostatni post: Grisz
  problem przy odpalaniu win7 kamros 4 11231 21.08.2012 19:12
Ostatni post: Grisz
  Temperatura karty graficznej ostry121 13 20902 21.08.2012 18:56
Ostatni post: muflon37
Big Grin Sukces, HD6850 z biosem HD6870- Czy sekcja zasilania wytrzyma? wdowa_tychy 0 9105 21.08.2012 18:23
Ostatni post: wdowa_tychy
  ASUS X53TK czy Samsung NP305E5A ? magnum146 1 10150 21.08.2012 17:08
Ostatni post: Patrykoller