Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Czytnik E-book do 400zł

#1
Czytnik E-book do 400zł
Cześć!

Nie wiem czy dobry dział, szukam czytnika E-book do 400zł, czy forumowicze mogą mi coś polecić?
Do tej pory jedynie czytałem papierowe książki ale myślę, że e-booki mają więcej za niż przeciw, więc czemu by się nie przerzucić? Pozdrawiam
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#2
RE: Czytnik E-book do 400zł
Ja ostatnio na święta kupilem mamie ebooka inkBOOK Classic 2 w RTV EURO AGD za 329 zl. Poprzedni kindle od Amazona jej sie zamoczyl na deszczu, wiec chcialem kupić kolejny sprzet. Duzo czyta, ładuje go raz na 2 tygodnie, zadowolona bo menu po polsku, obsluga banalnie prosta.
 KRZYSZTOF4P5N

Dołącz z tym kodem do Orange Flex i zgarnij 50 zł na start. Oczko
Kod wystarczy wpisać przy rejestracji Oczko
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#3
RE: Czytnik E-book do 400zł
(13.01.2018, 01:04)krzysiek1993 napisał(a): Ja ostatnio na święta kupilem mamie ebooka inkBOOK Classic 2 w RTV EURO AGD za 329 zl. Poprzedni kindle od Amazona jej sie zamoczyl na deszczu, wiec chcialem kupić kolejny sprzet. Duzo czyta, ładuje go raz na 2 tygodnie, zadowolona bo menu po polsku, obsluga banalnie prosta.

Właśnie zastanawiałem się też nad kindle od Amazona, godny polecenia? Mama zadowolona?
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#4
RE: Czytnik E-book do 400zł
(13.01.2018, 09:36)andrzejaa97 napisał(a):
(13.01.2018, 01:04)krzysiek1993 napisał(a): Ja ostatnio na święta kupilem mamie ebooka inkBOOK Classic 2 w RTV EURO AGD za 329 zl. Poprzedni kindle od Amazona jej sie zamoczyl na deszczu, wiec chcialem kupić kolejny sprzet. Duzo czyta, ładuje go raz na 2 tygodnie, zadowolona bo menu po polsku, obsluga banalnie prosta.

Właśnie zastanawiałem się też nad kindle od Amazona, godny polecenia? Mama zadowolona?

Kindle mial angielskie menu, nie mial Androida, tylko jakis system od Amazona. Ten inkBOOK ma Androida, pozwala nawet odpalić przeglądarkę no i chyba lepiej radzi sobie z PDF'ami, takie jest moje zdanie. Zeby Kindle byl spoko, z większą pamięcią, musisz duzo wiecej za niego zapłacić.
 KRZYSZTOF4P5N

Dołącz z tym kodem do Orange Flex i zgarnij 50 zł na start. Oczko
Kod wystarczy wpisać przy rejestracji Oczko
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#5
RE: Czytnik E-book do 400zł
(13.01.2018, 12:01)krzysiek1993 napisał(a):
(13.01.2018, 09:36)andrzejaa97 napisał(a):
(13.01.2018, 01:04)krzysiek1993 napisał(a): Ja ostatnio na święta kupilem mamie ebooka inkBOOK Classic 2 w RTV EURO AGD za 329 zl. Poprzedni kindle od Amazona jej sie zamoczyl na deszczu, wiec chcialem kupić kolejny sprzet. Duzo czyta, ładuje go raz na 2 tygodnie, zadowolona bo menu po polsku, obsluga banalnie prosta.

Właśnie zastanawiałem się też nad kindle od Amazona, godny polecenia? Mama zadowolona?

Kindle mial angielskie menu, nie mial Androida, tylko jakis system od Amazona. Ten inkBOOK ma Androida, pozwala nawet odpalić przeglądarkę no i chyba lepiej radzi sobie z PDF'ami, takie jest moje zdanie. Zeby Kindle byl spoko, z większą pamięcią, musisz duzo wiecej za niego zapłacić.

Ok, dzięki za konkrety :>
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#6
RE: Czytnik E-book do 400zł
Ktoś jeszcze ma jakieś sensowne propozycje?
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#7
RE: Czytnik E-book do 400zł
Osobiscie mam Kindle i jestem bardzo zadowolony. Mocna bateria, dobre wykonanie. Pamięć również ok. Wbrew pozorom nawet ta najmniejsza pamięć wystarczy na bardzo dużo książek.Tak wiec dla mnie nie jest to wyznacznikiem w wyborze.
Polecam zdecydować się jednak na wersję bez reklam. Ta kosztuje jakieś 500 zł
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Czytnik E-book do 400zł)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czytnik ebooków StormRage 0 3173 10.12.2019, 00:33
Ostatni post: StormRage
  Tablet/e-book/czytnik PDF do max 400zł Dregorio 0 1073 23.02.2014, 18:21
Ostatni post: Dregorio
  Tablet czy czytnik e-book? Dregorio 3 1010 16.09.2013, 18:35
Ostatni post: Widmo150

Skocz do:


Wybrane wątki (Czytnik E-book do 400zł)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Telefon do 600 Qlers 4 725 03.10.2020 19:08
Ostatni post: pieterman09
  Jaki telefon z androidem w okolicach 1000 zł likus 19 2060 23.09.2020 20:30
Ostatni post: pieterman09
  Telefon do ~1500zł StormRage 5 1563 30.08.2020 01:42
Ostatni post: Illidan
  Smartfon 1000-1500 92damian 13 5645 29.08.2020 21:47
Ostatni post: paintedfireworks
  Smartphone do 2000 zł hubzur11 8 4907 23.08.2020 20:37
Ostatni post: pit1
  smatrphone dla siostry 2300zł nowy Xavi8 1 1667 03.08.2020 23:16
Ostatni post: paintedfireworks
  Huawei P40 Lite vs Huawei P30 Lite pit1 7 2169 30.07.2020 11:03
Ostatni post: pit1
  Jaki smartfon z dobrą kamerą? Cpt. Price 12 4014 29.07.2020 12:33
Ostatni post: pieterman09
  Jaki smartfon do 2300zl czy warto Poco F2 pro za 1999zł suro95 1 1768 24.07.2020 13:38
Ostatni post: pieterman09
  Telefon do codziennego użytkowania do 800 zł jawa2m1 5 1913 15.07.2020 17:58
Ostatni post: pieterman09
  Mały zwykły telefon z klawiaturą z możliwością udostępniania Wi-Fi Lexan 4 1991 12.07.2020 00:16
Ostatni post: Krzysko
  Smartfon - zdjęcia, przeglądanie internetu - do 2500 zł Kamil998 18 7674 29.06.2020 09:30
Ostatni post: krzysiek1993
  Kompaktowy samsung do 1200 zł dudu40 2 4524 19.06.2020 13:44
Ostatni post: paintedfireworks
  Wymiana OnePlus lub inne sugestie Vainamonen 6 4692 24.05.2020 14:09
Ostatni post: pieterman09
  Smartwatch do 500 zł. Reyo1994 2 3242 21.05.2020 23:59
Ostatni post: aniuul