02.07.2018, 01:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.07.2018, 01:06 przez Elemental.)
DELL XPS 9560 Odklejająca się matryca w laptopie i odrzucona gwarancja.
Witam,
Piszę tutaj, ponieważ nie mam pojęcia co robić... Tydzień temu przecierając ekran w moim laptopie zauważyłem, że po lewej stronie ekranu odkleja się matryca.. Początkowo odklejała się tylko po lewej na środku. Z każdym dniem matryca odkleja się coraz bardziej (góra, dół i idzie w kierunku środka). Gdy naciskam palcem na matryce, ta przylega na chwilę a następnie się powoli odkleja (Słychać chrupiący klej).
Kontaktowałem się z serwisem DELL a ten mi odpisał, że
"Taka sytuacja jest przez nas kwalifikowana jako uszkodzenie kosmetyczne wynikające ze zużycia spowodowanego dłuższym użytkowaniem sprzętu i niewpływające na normalną pracę komputera"
Bym się z tym tak nie pieklił, ale problem polega na tym, że gwarancja kończy mi się we wrześniu i nie widzi mi się zamawiania matrycy za jakieś 1 600 zł skoro mam na to gwarancję..
Laptop nie doznał żadnego zalania. wstrząsów, upadku ani nie był podany na wysokie temperatury.
Czy ktoś był w podobnej sytuacji lub wie co poradzić?
Konfig i informacje dot. laptopa:
https://www.x-kom.pl/p/374852-notebook-l...0-uhd.html
Pozdrawiam
Piszę tutaj, ponieważ nie mam pojęcia co robić... Tydzień temu przecierając ekran w moim laptopie zauważyłem, że po lewej stronie ekranu odkleja się matryca.. Początkowo odklejała się tylko po lewej na środku. Z każdym dniem matryca odkleja się coraz bardziej (góra, dół i idzie w kierunku środka). Gdy naciskam palcem na matryce, ta przylega na chwilę a następnie się powoli odkleja (Słychać chrupiący klej).
Kontaktowałem się z serwisem DELL a ten mi odpisał, że
"Taka sytuacja jest przez nas kwalifikowana jako uszkodzenie kosmetyczne wynikające ze zużycia spowodowanego dłuższym użytkowaniem sprzętu i niewpływające na normalną pracę komputera"
Bym się z tym tak nie pieklił, ale problem polega na tym, że gwarancja kończy mi się we wrześniu i nie widzi mi się zamawiania matrycy za jakieś 1 600 zł skoro mam na to gwarancję..
Laptop nie doznał żadnego zalania. wstrząsów, upadku ani nie był podany na wysokie temperatury.
Czy ktoś był w podobnej sytuacji lub wie co poradzić?
Konfig i informacje dot. laptopa:
https://www.x-kom.pl/p/374852-notebook-l...0-uhd.html
Pozdrawiam