Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Dobry Zestaw ?

#1
Dobry Zestaw ?
Witam czy wszystkie części będą ze sobą chodziły i czy jest przyszłościowy ? I zasilacz pociągnie potem grafikę GTS 250 ?

Procesor:
AMD Phenom II X4 925 /2.8GHz, 2MB L2, 6MB L3, 95W, BOX, AM3/
485 zł

Płyta główna:
Asus M4A785T-M /AMD 785G, DDR3, mATX/
285 zł

Pamięć RAM:
GoodRam 2GB 1600MHz CL9
175 zł

Karta graficzna:
Asus GeForce GTS 250 1024MB DDR3 /256bit/ HDTV HDMI, DVI
469 zł

Obudowa:
Logic Concept B21 Black (bez zasilacza)
99 zł

Zasilacz:
Fortron FSP450-60APN 450W
149 zł
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: Dobry Zestaw ?
podaj budżet na PC. widzę ze Dysk DVD masz juz
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#3
RE: Dobry Zestaw ?
Płyta raczej na Asus M4A77TD PRO lub Gigabyte MA770T-UD3P.
Karta GTS250 512 styknie, 1GB jej niepotrzebne i zaoszczedzisz te 7 dyszek.
Zasilka da rade.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#4
RE: Dobry Zestaw ?
jeśli ma duzy monitor np: 22 Cale to 512 nie styknie i będzie za mało,
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#5
RE: Dobry Zestaw ?
Zsumuj wszystko to ci wyjdzie...
eee... dysk DVD? Staraj się pisać poprawnie. Rozumiem, "Dysk i DVD już masz?"

Płyte główną zmień na Asus M4A77TD PRO, taką prawie wszyscy mi polecali.
Obudowa podobno bardzo słaba, tak mówili mi w sklepach.
Na moim miejscu wziołbym ciut lepszy zasilacz jeśli ma starczyć na przyszłość. Proponuje OCZ StealthXStream 500W, lub coś tańszego Tracer Highlander 550W.
Zwijam manatki. Żegnam!
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#6
RE: Dobry Zestaw ?
Ja mam 512 i w HD mi styka spoko na Crysisie i GTA IV...
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#7
RE: Dobry Zestaw ?
Tak? Hmm... Dziwne. Mi DomiHD mówił że 512mb będzie dławił...
Zwijam manatki. Żegnam!
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#8
RE: Dobry Zestaw ?
Moze i bedzie ale raczej ten GTS nie wykorzystuje za bardzo tej pamieci.
Aha.. ale ja mowie ze MI styka a popatrz se na reszte sprzetu..
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#9
RE: Dobry Zestaw ?
1150 zl grafika moze byc zintergrowana narazie potem dokupie ta GTS 250 ;]
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#10
RE: Dobry Zestaw ?
znawcy! 512 MB nie będzie dławił na monitorach do 20 cali a powyżej 22 cali juz tak, wiec zastanówcie sie co piszecie, a ty mistrzu Fint nie zgrywaj takiego Polonisty bo autor wątku na pewno nie jest taki tępy jak... sam wiesz i z pewnością wie o co chodzi
(24.01.2010, 16:47)Sebot napisał(a): Ja mam 512 i w HD mi styka spoko na Crysisie i GTA IV...

dziwne bo przy 512 MB w GTA VI Pograsz na średnio niskich detalach a na dodatek im większą ustawiasz grafikę tym więcej bierze pamięci, wiec wątpię bys na 512 MB w FULL HD pograł w wysokich detalach w gta IV
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Dobry Zestaw ?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czy ten zestaw jest dobry? Komputer do gier. lorster 15 1692 04.07.2018, 01:07
Ostatni post: ~Anonim
  Czy ten zestaw jest dobry? Squeazz 17 1649 07.03.2018, 19:12
Ostatni post: Squeazz
  Czy ten zestaw za 3200 bedzie dobry ? Buko121 3 701 05.11.2017, 01:01
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki (Dobry Zestaw ?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja PC - płyta główna MSI NF520T-C35 (CPU+GPU)? adiq1033 14 1847 25.12.2018 23:23
Ostatni post: pieterman09
  Złożenie nowego komputera do 3000 zł DiKey 16 1890 25.12.2018 18:01
Ostatni post: pieterman09
  Komputer 5500-5800 Terrra 1 834 25.12.2018 13:29
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade do 1500 filmy 4k gry gary85 2 845 25.12.2018 13:13
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do 4000 do pracy gregck 3 967 22.12.2018 14:19
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do gier do 2800zł i monitor do 1000zł papito 9 871 20.12.2018 22:18
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do gier do 3000 tys Uwaga karte graf juz posiadam msiRTX 2070oc lukaszrg512 7 924 19.12.2018 16:19
Ostatni post: pieterman09
  PC do 4500 - 5000 tyś. Ghostring 2 680 17.12.2018 21:07
Ostatni post: Ghostring
  Używany komputer do 1000zł arek987 13 1394 17.12.2018 17:27
Ostatni post: arek987
  Zestaw do 4500, montaż 4K Magusta 3 636 17.12.2018 07:21
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw 3500 gry multimedia Krysteg 3 695 16.12.2018 22:51
Ostatni post: pieterman09
  Komputer Alienware czy konsola XBO/PS4 (do 1000zł) adiq1033 2 608 16.12.2018 16:05
Ostatni post: EffoLan_pl
  komputer KaMkoSZ 1 526 15.12.2018 12:50
Ostatni post: pieterman09
Cool Czy wszystko ze sobą będzie współgrać ? Dawidd2 8 768 14.12.2018 20:12
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja pc za ok 1500 kosno92 3 533 14.12.2018 15:48
Ostatni post: MonteCristo