~Anonim
Niezarejestrowany
02.05.2010, 10:13
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
GTS 250 ma albo 512 MB albo 1 GB, więc chyba sam sobie odpowiedziałeś czemu detale nie mogą być na max.
Liczba postów: 4243
Liczba wątków: 56
Dołączył: 22.04.2009
02.05.2010, 10:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.05.2010, 10:17 przez paw3D.)
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
Nawet W tym GT220 możesz ustawić wysokie detale w GTA4 masz w nim 1GB pamięci ale jak to będzie chodziło, i co odkryłeś w karcie ukryte moce po podkręceniu proca na 3.0 ile masz w grach więcej klatek 3 he he lepiej podkręć kartę będziesz miał kolejne 3 to już razem 6 hehe
Moja się kręci 720 a shadery 1900 spróbuj może i u ciebie tak pójdzie może wtedy sama karta da ci więcej 5-10 klateczek w grach zamiast katować procesor hehe
~Anonim
Niezarejestrowany
02.05.2010, 10:19
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
(02.05.2010, 10:17)paw3D napisał(a): he he hehe
hehe
hehe....
procesor będę miał tak ustawiony jak uznam za stosowne...
podkręciłem GT 220 na wyższe takty niż ty tu teraz przedstawiłeś, i jakoś średnio widzę różnicę.
Liczba postów: 4243
Liczba wątków: 56
Dołączył: 22.04.2009
02.05.2010, 10:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.05.2010, 10:28 przez paw3D.)
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
A na ile podkręciłeś tą twoją kartę pochwal się

Na pewno będzie ci lepiej chodziło niż mi bo GTS250 to porządna karcina
~Anonim
Niezarejestrowany
03.05.2010, 13:49
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
Do ozzyosbournefan
Powyzej 25 klatek nie bedziesz widzial roznicy poniewaz ludzkie oko widzi 25 klatek jako plynny obraz,jest to troche skomplikowane wiec nie bede tlumaczyl,ale masz neta wiec poczytaj o tym i nie komentuj jak nie wiesz o co chodzi:/
Liczba postów: 2380
Liczba wątków: 157
Dołączył: 05.01.2009
03.05.2010, 13:53
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
To powiedz mi czemu czuć różnicę między 25 a 40fps?
~Anonim
Niezarejestrowany
03.05.2010, 14:32
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
Ja powiem tak na max detale wystarczy nawet GF 8800 tylko trzeba mieć procka z kosmosu
Liczba postów: 4243
Liczba wątków: 56
Dołączył: 22.04.2009
03.05.2010, 14:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2010, 14:58 przez paw3D.)
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
To powiedz mi czemu czuć różnicę między 25 a 40fps? - bo myszka szybciej śmiga

he he he
Płynność a szybkość działania gry to też nie to samo

Na pc gry raczej płynnie nie chodzą ludzkie oko może nie zobaczyć ale gry chodzą jak benchmarki tu 30 tam 50 klatek bo nikt ich nie optymalizuje i nie uśrednia jak to się robi na konsolkach, można wymuszać vsynchem i triple bufferingiem
~Anonim
Niezarejestrowany
03.05.2010, 16:16
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
Nie chce mi sie tlumaczyc czemu tak jest,poprostu ludzkie oko nie widzi 50 klatek,program wam to pokaze z e np jest 50.
Ale powiedzmy macie 2 kompy postawione 1 obok drugiego i na pierwszym GTA 4 ma 25 klatek a na drugim 50 to na obu bedzie sie gralo tak samo,nie bedzie zwolnien ani nic z tych rzeczy,mozna uznac ze na 2 kompie gra bedzie chodzila "plynnniej" bo bedzie wiecej klatek,ale obraz ktory bedziecie widzieli bedzie taki sam,jest to bardzo trudne do wytlumaczenia.
Liczba postów: 4243
Liczba wątków: 56
Dołączył: 22.04.2009
03.05.2010, 16:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2010, 16:56 przez paw3D.)
RE: GTA IV i czy pójdzie na rozsądnych detalach
To ja ci pomogę tak będzie gdy klatki nie spadną poniżej 25, czyli w najbardziej obciążonym momencie będzie ich 25-30, gry nie chodzą jak na konsoli i nie ma tak że gra chodzi z szybkością 30 klatek, może jedynie nie zwalniać poniżej 30 ale to trzeba mieć kompa rakietę bo gdy w najbardziej obciążonym momencie będzie 25-30 klatek podczas normalnej gry będzie ich 60-100.
Jeżeli to będzie czysto pctowa gra to tam gdzie będzie 50 klatek myszka będzie szybciej chodziła i szybciej biegał ludzik