Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.[ZAMKNIĘTE]

#31
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
ArQo napisał(a):Ale SLI wg. mnie jest dosc nieoplacalne. I lepiej przy modernizacji kopowac nowsza lepsza karte, niz ladowac w stare pudlo.
Wedlug mnie tez, ale sa to gracze ekstremalni(ze spora kasa) ,i moze ta moc byc im potrzebna(np gra na telewizorze Full HD, projektorzeJęzyk".
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#32
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
ja slyszalem ze w grach cos sie dzieje jesli jest polaczenie amd+geforce. cos tam obniża prace karty ale nie jestem pewien.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#33
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
Cytat:ja slyszalem ze w grach cos sie dzieje jesli jest polaczenie amd+geforce. cos tam obniża prace karty ale nie jestem pewien.
Co? Po co? Gdzie? Ilu ich bylo?

A mianowicie to o co Ci sie rozchodzi?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#34
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
~Anonim napisał(a):
beka napisał(a):[quote='~Anonim']
tu może zamiast alternatywę mobo Gigabyte to dało by się np. Foxconn WinFast 570SLI co ?
Nie widzę jej ale trzeba wziąć pod uwagę że nie każdy będzie składał w apollo.A SLI to może być jako bajer który można wykorzystać w przyszłości.
A Gigabyte SLi nie maKwaśny ?
ArQo napisał(a):Ale SLI wg. mnie jest dosc nieoplacalne. I lepiej przy modernizacji kopowac nowsza lepsza karte, niz ladowac w stare pudlo.
A co lepszego wg. Ciebie dać zamiast dwóch GTS na G92 ?
~Anonim napisał(a):ja slyszalem ze w grach cos sie dzieje jesli jest polaczenie amd+geforce. cos tam obniża prace karty ale nie jestem pewien.
Konkrety proszę.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#35
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
Chodzi o to, że skoro AMD kupiło ATI najprawdopodobniej AMD i GF nie będą współgrać. Taka była pogłoska, że AMD coś takiego uczyni, jednak ani widu ani słychu o tym.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#36
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
Strzelili by sobie w stopę, na razie nic o takich nieprawdiłowościach się nie słyszało ...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#37
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
~Anonim napisał(a):ja slyszalem ze w grach cos sie dzieje jesli jest polaczenie amd+geforce. cos tam obniża prace karty ale nie jestem pewien.

Też coś podobnego słyszałem. Plotki chodziły. Ale nie sądze aby to była prawda.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#38
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
Tyle ze my tutaj sie o plotkami nie sugerujemy , tylko fakty . Bez offa juz prosze .
Beka , najlepiej jakbys te posty wywalilOczko
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#39
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
pawel48448 napisał(a):Chodzi o to, że skoro AMD kupiło ATI najprawdopodobniej AMD i GF nie będą współgrać. Taka była pogłoska, że AMD coś takiego uczyni, jednak ani widu ani słychu o tym.

No sory ale moj kolega z forum ma. Wspol graja ale cos tam z karta sie dzieje . Siema arqo ;d to ja xzibit z pw xd.

Fajne zestawy ;d dajcie cos z monitorami itp.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#40
RE: Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.
Co dokładnie ma ? Ja mam GeForce 8600GT + procek AMD + płytę na chipscie AMD i działa ...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
farmaet faktatigotowe zestawy komputerow sierpien 2013gotowe zestawy komputerowe gotowegotowe zestsey komputerowe pc formatgotowe zestawy komputerowe sierpien 2012gotowy zestaw komputerowy e8400gotowy zestaw pc bydgoszcz sklepzamkniety zestaw komputerowy

Podobne wątki (Gotowe zestawy komputerowe - dyskusje, opinie itp.[ZAMKNIĘTE])
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zestawy komputerowe do VR [22000zł] MIistrz 5 722 31.08.2020, 16:29
Ostatni post: pieterman09
  Dwa identyczne zestawy komputerowe, w skład których wchodzą monitory. dumbwong 5 795 12.12.2019, 20:52
Ostatni post: pieterman09
  Nowe podzespoły komputerowe ~Anonim 37 5037 21.06.2017, 11:03
Ostatni post: ~Anonim

Skocz do: