Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...

#81
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
Tutaj z góry sorry jeśli ktos nie obrazi. Nigdy nie wiadomo czy się nie trafi na moher LOL

Wojtyła przechadza się po okupowanym Krakowie. W pewnym momencie natyka sięna esesmana:
- Hende hoch, polska świnio!
- Spokojnie, ja nic nie zrobiłem - pospiesznie tłumaczy się Wojtyła.
- Dokumenty, ale już!
- Nie mam!
- Mówię dokumenty, polska świnio, dawaj!
- Ale ja naprawdę nie mam!
- Licze do trzech, polaczku, i masz mi dać dokumenty!
- Ależ proszę cię! Naprawde nie mam przy sobie!
- Raz... - esesman celuje w Wojtyłę lufą karabinu.
Nagle niebiosa rostępują się i światłość boska pada na twarz hitlerowca. Rozlega się głos:
- Oszczędź go, człowieku! On zostanie papieżem.
Wojtyła stoi jak zamurowany, hitlerowiec chwilę się namyśla i mówi:
- W porządku, teraz puszczę go wolno, ale pod warunkiem, że ja będę papieżem po nim.





 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#82
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
Niesamowite Wow Duży uśmiech ROTFL
Mnie nie przeszkadza, obawiam sie jednak, że zarówno ten dowcip, jak i ten jeszcze wyżej, mogą wzbudzić kontrowersje u niektórych forumowiczów.

Teraz ja:

Dyrektor firmy do przebywającego na wczasach pracownika napisał pismo:
- PPPPPPP
W odpowiedzi otrzymał list od tego pracownika:
- *****
Po powrocie dyrektor zaprasza go na dywanik...
- To ja pisze elegancko: Po Przyznaną Premię Proszę Przyjechać Pociągiem Pośpiesznym, a Pan mi tu wulgaryzmy?
- Ja? Ale? Jak? Ja odpisałem: Dziękuje Uprzejmie Przyjadę Autobusem.
pozdrawiam
Wojtek

 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#83
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
Jezus wchodzi do knajpy w której siedzą Irlandczyk Holender i Niemiec.
"Cześć Jezus jestem uzdrawiam dotknięciem ręki". Irlandczyk zaraz dał sobie coś uzdrowić Holender też a Niemiec mówi:
"Tylko się nie zbliżaj bo mam jeszcze tydzień chorobowego"


Masz problemy z komputerem - dzwoń do serwisu

Klient: Wiec ten modem pozwoli mi sie podlaczyc do internetu, tak?
Sprzedawca: Tak, oczywiscie.
Klient: Ale to jest najnowsza wersja internetu, prawda?
Sprzedawca: Eeeee... uhm... no tak...

Serwisant: Dobra Bob, teraz nacisnij control i escape jednoczesnie. Wtedy pojawi sie "task list" na srodku ekranu. Teraz nacisnij "P", aby wejsc w "Program Manager".
Klient: (z przerazeniem w glosie) Tutaj nie ma "P"!
Serwisant: Spokojnie Bob, na klawiaturze, na klawiaturze...

Klient: Mam problem z zainstalowaniem waszego oprogramowania. Mam dosc stary komputer, i kiedy pisze INSTALL, wszystko co mi wyskakuje to komunikat "Bad command or file name".
Serwisant: Ok, prosze sprawdzic katalog A:. Prosze wejsc w A: i wpisac DIR.
(Klient po kolei wyczytuje zawartosc dyskietki, w tym takze plik INSTALL.EXE.)
Serwisant: No tak... ten plik tam jest. Prosze jeszcze raz wpisac INSTALL.
Klient: Ok. (cisza) Nadal pojawia sie "Bad command or file name".
Serwisant: Hmmm. Plik tam jest i to w odpowiednim miejscu... Czy Pan na pewno wpisuje I-N-S-T-A-L-L i naciska klawisz ENTER?
Klient: Tak, oczywiscie. Spróbuje jeszcze raz. (cisza) Niestety, nadal jest Bad command or file name.
Serwisant: (bardzo skolowany): Czy jest Pan absolutnie pewien, ze wpisuje Pan I-N-S-T-A-L-L i naciska klawisz z napisem ENTER?
Klient: No tak... Ale mój klawisz „N” nie dziala i uzywam „M” zamiast niego... Czy to ma jakies znaczenie?

Klientka: Mój internet nie dziala...
Serwisant: Ok, czy ma Pani ikonke z Internetem na pulpicie?
Klientka: Ikonke? Pulpicie?!
Serwisant: Czy uzywa Pani Windows 95?
Klientka: Nie wiem. Mówi Pan Windows? Przy okazji - jak pisac duze „E” zamiast malego?
Serwisant: (stara sie powstrzymac od smiechu) Prosze przytrzymac SHIFT i nacisnac „e”.
Klientka: Co to jest SHIFT?

Klient: Prosze! No prosze! Niech Pan spojrzy co on robi! Czy moze Pan w to uwierzyc? Czemu on to robi?!
Serwisant: Prosze Pana, ja nie widze Panskiego komputera. Prosze mi opisac co on robi...
Klient: CO? No nie moze sie Pan domyslec? NIECH PAN PATRZY NA MÓJ MONITOR! Pan go widzi, no nie?!

Serwisant: Dobra. Po lewej stronie ekranu widzi Pani klawisz OK. Prosze go nacisnac.
Klientka: Wow. W jaki sposób Pan widzi mój ekran?"




 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#84
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
Pewnego dnia przed cesarzem Japonii stanęło trzech kandydatów na stanowisko
shoguna. Samuraj z Japonii, samuraj-Chińczyk i samuraj-Żyd. Pierwszy
zaprezentował swoje umiejętności samuraj z Japonii. Wyciągnął zza pasa
maleńkie pudełeczko, otworzył je i wyleciała z niego mucha. Machnął mieczem
i mucha padła na ziemię, przecięta na dwa równe kawałki.
Jako drugi do zawodów stanął samuraj z Chin. Wyciągnął zza pasa małe
pudełeczko, otworzył je i wyleciała z niego mucha. Machnął mieczem dwa razy
i mucha spadła na ziemię, posiekana na cztery części.
Trzeci w szranki stanął samuraj-Żyd. Wyciągnął zza pasa małe pudełeczko,
otworzył je i wyleciała z niego mucha. Machnął mieczem... a mucha dalej
lata
po pokoju. Cesarz zmarszczył brew:
- Co to ma znaczyć? Nawet jej nie zabiłeś...
- Zabijać? Ale czemu od razu zabijać? Ja tę muchę obrzezałem...





 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#85
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
Kasiu, Kasiu Wesoły Parę grafik z dedykacjąOczko Tylko się nie przekręćOczko


Załączone pliki Miniatury
               
 System operacyjny: linux_mandrake Przeglądarka: mozilla
#86
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
Nie, no muszę się przekręcić... LOL JupiBrawaTańczę
wpisałam * w google i mam jeszcze jednego kwiatka:


Załączone pliki Miniatury
   





 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#87
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
O trzeciej w nocy ONA po cichutku wymknęła się z małżeńskiego łoża do sąsiedniego pokoju. Klawiaturą rozbiła 19-calowy monitor, wszystkie płyty CD porysowała i podeptała swoimi pantoflami. Obudowę komputera wyrzuciła przez okno, a drukarkę utopiła w wannie. Potem wróciła do sypialni, do ciepłej pościeli i przytuliła się z miłością do boku swego nic nie podejrzewającego, śpiącego męża. Była przeświadczona, że już teraz cały wolny czas będzie przeznaczał na ich miłość. Zasnęła...
Do końca życia pozostały jej jeszcze niecałe cztery godziny...

- Jakie są idealne wymiary kobiety - informatyka?
- 1024 x 768

Trzech informatyków w barze rozmawia oczywiście o komputerach. W końcu jeden wyłamuje się i mówi:
- Cholera, zawsze gadamy o tych kompach - może tym razem porozmawiamy o czymś innym? Np. hmm.. o *****!
Pozostali dwaj spojrzeli na siebie i zapanowała niezręczna cisza... Po chwili jeden wypalił:
- Moja karta graficzna jest do *****!
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#88
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
Wiesz Kasiu chyba się ktoś pomylił. On nie jest rolnik tylko małorolny chłopek Duży uśmiech
 System operacyjny: linux_mandrake Przeglądarka: mozilla
#89
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
No jak ktoś uważa że zboże sadzi się na torach to nie może to być rolnik LOL
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#90
RE: HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...
MarkoS napisał(a):Wiesz Kasiu chyba się ktoś pomylił. On nie jest rolnik tylko małorolny chłopek Duży uśmiech
Racja.
Ale przynajmniej znajduje go w googlach pod odpowiednim hasłemHahahaHahahaHahaha





 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
dowcipy graficznehumory dowcipy graficznehumor graficzny dowcipyśmieszne teksty o księdzu z grafikądowcipy o wagarowiczachdowcipy o grafikachwięć nalał mocz żony córki i oleju z silnikidostalem do naprawy komputer bo wolno dzialal chlodzenie pcformat forum humorkawały o wagarowiczachżarty obrazkowe na temat kobiet

Podobne wątki (HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Żartburger - dowcipy adam.trojak 1 10651 17.03.2011, 20:11
Ostatni post: lolyslaw
  Humor z gier komputerowych dokładnie śmieszne dialogi Marcos777 1 9667 17.07.2010, 22:09
Ostatni post: Maciej13
  [humor] z Forum boo.pl Kukis 5 10236 25.06.2007, 12:15
Ostatni post: bewas1

Skocz do:


Wybrane wątki (HUMOR - dowcipy, grafiki, filmy...)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Szukam taniej tuby do samochodu p4w6i 0 5765 29.09.2018 16:05
Ostatni post: p4w6i
  Smartwatch U8 parę pytań dawswi1 0 5816 19.09.2018 11:48
Ostatni post: dawswi1
  Xbox One S czy PC - luźne przemyślenia yarbin 38 43029 17.09.2018 11:30
Ostatni post: koneton
  Jak legalnie sprzedawać przez internet? DG? gamepad 4 5910 16.09.2018 12:18
Ostatni post: ptrick
Ściana Oszczędzanie Kaczorek9 23 22861 14.09.2018 21:29
Ostatni post: gamepad
  Stara maszyna jako generator prądu do lampki - pytanko krakow2000 1 5243 06.09.2018 09:19
Ostatni post: ptrick
Toungue TOP 3 umiejętności, które chcielibyście posiadać przynajmiej przez 1 dzień. dawidsab 8 2179 31.08.2018 20:38
Ostatni post: ~Anonim
  Skąd pieniądze na wczoraj? Rajder 9 11189 30.08.2018 14:39
Ostatni post: Ajgor
  Jakie studia wybrać ? ShastaMan 7 7820 24.08.2018 20:13
Ostatni post: jasiek88
Question TOP 3 klimatyzatorów przenośnych. Który wybrać (do 1600 zł.)? Wasze opinie. dawidsab 28 20934 23.08.2018 14:14
Ostatni post: krychu921
  Ktoś wie co to jest?? krakow2000 14 16417 11.07.2018 14:19
Ostatni post: krakow2000
  Revolut - jakie opłaty? PolakWęgier 0 6550 07.07.2018 20:07
Ostatni post: PolakWęgier
Question Akumulatorowa wkrętarka "PARKSIDE" w "Lidlu" za 69,90 zł. Dobra do domu? dawidsab 23 23488 06.07.2018 17:40
Ostatni post: Lexan
  Naciąganie folii typu carbon na zaokrąglony przedmiot geekboy68k 5 6858 03.07.2018 21:43
Ostatni post: majkpc
myBB Wyrazy, czyli "KONIEC JEST POCZĄTKIEM": wątek zabawy + reguły. dawidsab 255 143276 01.07.2018 23:45
Ostatni post: Lexan