Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.

#21
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swo...
dawidsabAt 


Cytat:MonteCristo: Szczerze? Kiedyś miałem myszkę bezprzewodową "i-BOX Pyramid Pro" i przestała mi działać.

Odesłałem na gwarancję, gdzie spędziła chyba ze 3 miesiące.
I wiesz z jakim werdyktem przyszła? Ano z takim, że rzekomo baterie/akumulatorki do kitu.
A przed oddaniem na gwarancję wszystko sprawdziłem.


Jaka marka taka i gwarancja . Szkoda by mi było kupić tej myszki tak samo jak szkoda by mi było wydawać kasę na wysyłkę do serwisu . 
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj - POMAGANIE NIC NIE KOSZTUJE,A TAK WIELE ZNACZY. Wesoły
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#22
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.
Dawidzie ale wiesz że GWARANCJA jest zależna od producenta a RĘKOJMIA od sprzedawcy?
"Każdego specjalistę da się zastąpić skończoną liczbą stażystów"
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#23
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swo...
MonteCristo: Ja tej myszki nie kupowałem.
Dostałem ją na Mikołaja albo Gwiazdkę któregoś roku.
I za wysyłkę do serwisu nie płaciłem, bo była na gwarancji.
Mama zaniosła do sklepu i złożyła reklamację, że nie działa.
Po ok. 3 miesiącach dostałem wiadomość, że myszka jest do odbioru.

A tak wracając do tematu... Przesyłka jest już w drodze.
Prawdopodobnie dziś dostarczą Zęby .
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#24
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.
Jak zwykle panika. Szczerze współczuję obsłudze tych sklepów.
Każdy dzień bez forum to dzień stracony.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#25
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.
W jakich godzinach? Nie ma opóźnień?
NOTE' uś 3 Diabelek

(21.03.2013, 19:31)666_666_666 napisał(a): Żaden gejfon nie ma racji bytu. Na pewno nie za 1200 żeby być obiektywnym*.
* - jak dla mnie to g* jest w ogóle nic nie warte...

Szczerbol
 System operacyjny: ios Przeglądarka: safari
#26
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.
(01.11.2017, 07:45)~Anonim napisał(a): Póki sklep działa jak należy i terminowo wysyła zamówienia, to jest okey.
Jak zawali termin choć raz, albo przyśle zupełnie coś innego, to znaczy, że trzeba udać się do konkurencji i u konkurencji zamawiać.

Jak zwykle nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. W handlu internetowym zawalenie terminu wysyłki nie jest czymś niezwykłym. Z naszej firmy codziennie wychodzi ok. 100 paczek, czasem jakaś się opóźni przez brak towaru/brak miejsca/dodatkowy czas na przygotowanie. Każdy klient to rozumie ale, no cóż, nie są oni Tobą i wiedzą jak to funkcjonuje. Wesoły
Każdy dzień bez forum to dzień stracony.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
#27
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swo...
(02.11.2017, 12:17)dondiego12 napisał(a): W jakich godzinach? Nie ma opóźnień?

Nie ma Jęzor . Było napisane "między 11:00 a 15:00".
Kurier był z godzinę temu i przepraszał, że nie było go w terminie, ale dostali tylko deskę.
Kartę dosłali dziś rano.

Od sklepu też dostałem maila, że przepraszają za opóźnienia.

A jeśli chodzi o ewentualne roszczenia za zwłokę w terminie dostawy to było by to możliwe w dwóch przypadkach:

1. Gdyby w umowie strony określiły karę umowną z tytułu niewykonania umowy w określonym terminie (przy umowie sprzedaży rzadko można się z tym spotkać).

2. Gdyby zwłoka w dostarczeniu towaru spowodowała u mnie szkodę materialną.
W tym przypadku należy wykazać wysokość takiej szkody oraz jej związek z nienależytym wykonaniem umowy przez przedsiębiorcę.

W innych przypadkach nie ma prawnych podstaw do dochodzenia roszczeń z tytułu opóźnienia.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#28
RE: Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.
I tyle płaczu o taką pierdołę...
kruki92 napisał(a):Witam , przychodzę tu do Państwa dość poirytowany oraz po prostu wkurzony  problem polega na tym, że mam b dobry net upc kablówke  centrum Warszawy żadna radiówa za 20 zł bo jest to 150 mb troche za niego płacę
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Który sklep wybrać do zamówienia składanego komputera? Matheo99 11 15254 24.02.2017, 00:51
Ostatni post: lactoral
Question Czy wysyłając coś Kurierem ("DPD", "DHL", "UPS", itp.) mogę prosić o pokwitowanie? ~Anonim 16 15885 05.01.2017, 19:08
Ostatni post: ~Anonim
  Moja smutna historia - największy ból i rozczarowanie mojego życia robert936vario 3 8651 16.08.2016, 07:11
Ostatni post: dziara1986

Skocz do:


Wybrane wątki (Historia o tym, jak sklep "OleOle" i Kurier "DHL" traktuje swoich klientów.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ekspres ciśnieniowy do kawy. Jaki kupić + kilka pytań. kamel16 16 11905 21.02.2020 12:43
Ostatni post: Lexan
  Najlepsza jakościowo słuchawka do telefonu stacjonarnego Panasonic KX-TS2305PDW - 300 adiq1033 0 4074 15.02.2020 18:57
Ostatni post: adiq1033
  Wymiana lasera w wieży. Kilka pytań. krakow2000 18 21763 14.02.2020 23:54
Ostatni post: Lexan
  Jakie buty w góry? Bodzio Chomik 0 3991 13.02.2020 23:31
Ostatni post: Bodzio Chomik
  12zł/brutto za godzine samsungTV 52 59796 11.02.2020 13:40
Ostatni post: Ajgor
  "Hackuję nową aplikację w stacku MERN" Skitter 0 3903 10.02.2020 20:06
Ostatni post: Skitter
  Siłownia - wątek ogólny krzysiek1993 2061 720230 10.02.2020 11:00
Ostatni post: MAŁPISZON
  Zarabianie na kryptowalutach - Jaki podatek? Potrzebna DG? Kubus766 2 4372 29.01.2020 20:25
Ostatni post: Lexan
  Tablet Huawey MediaPad 3T strasznie wolny. Bogdan10 4 4495 13.01.2020 12:17
Ostatni post: SajorMuchodolski
  Praca w Media Expert RTv AGD itd thinkPL 2 5426 04.01.2020 00:30
Ostatni post: ptrick
Exclamation Dysleksja i dyskalkulia w dobie internetu admin 9 5171 16.12.2019 21:17
Ostatni post: Officer Crabtree
  Submarki Xiaomi na Aliexpres lactoral 4 5752 09.12.2019 04:30
Ostatni post: lactoral
Scared Czy ktoś jeszcze dostał dziwny e-mail "oświadczenie o rezydencji podatkowej"? lactoral 21 20904 03.12.2019 02:09
Ostatni post: lactoral
  Meble na wymiar breko 24 24873 22.11.2019 16:54
Ostatni post: Ajgor
  PlayStation 5 i zakup mt17 3 5381 18.11.2019 22:14
Ostatni post: SajorMuchodolski