Świąteczny konkurs PC Format zakończony. Zwycięzcy zostali wyłonieni. Zainteresowanych zapraszamy do NEWSA.


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??

#1
Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Witam. Chcialbym sie dowiedziec od kogo brac internet bezprzewodowy. 1 MB to minimum. Mam w tej chwili liveboxa 512 ale jestem srednio zadowolony. Sciagam nawet sporo. Aktualnie place abonamentem za tel + livebox ponad 100 zl. Czy da sie szybciej i taniej na radiu?? Co byscie zaproponowali??
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Witam,

Jeżeli chcesz bezprzewodowy to polecam Blueconnect

A jeżeli masz router i chcesz mieć neta bez limitów to polecam Era Internet Stacjonarny
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: ie8
#3
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Może po prostu nowa umowa z neostradą? W TP tak jest, że po upływie wyznaczonego terminu w umowie cena za internet jest dużo większa. Zajrzyj tu (na dole jest tabelka)
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Chcialbym zlikwidowac telefon stacjonarny. Nie mam routera. Nawet nie wiem do czego on jest bo nigdy nie mialem. Wytlumaczy ktos w skrocie??Język. Wlasnie patrze na zasieg w bluconect ktora to polecil kolega intey. Ale tam sa jakies technologie ble ble. Moze ktos zerknac na plock albo jak ktos wie gdzie jest sierpc to na ta miejscowosc wlasnie.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Ja również polecam BlueConnect'a. Mam go od dwóch lat i jestem bardzo zadowolona z niego. Czasami nie powiem potrafi rozłączyć mnie, ale to rzadko. Prędkość również jest dobra, Era ma duży zasięg szybkiego internetu [HSDPA, UMTS itd].
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Kolezanko a jak z szybkoscia w sciaganiu o ile sciagasz?? Jaka masz predkosc??
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#7
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Ja mam maksymalnie 7,2 MB/s. Raz miałam maksymalnie prędkość ściągania 3MB/s [pamiętam bo to była piosenka o wielkości 3MB :D ]. Nie będę oszukiwać, prędkość zależy od obciążenia sieci, ale jest bardzo dobra jak dla mnie.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#8
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
No to juz bedzie lepiej niz na liveboxie 512 Język. Duzo sciagam wiec szyki internet koniecznie Język. No nie wiem. Moze ktos jeszcze doradzi jaki net do sciagania i do ogladania filmow online Język
Nei wiem czy tak mozna zrobic ale sie zapytam was kochani Język. Czy mozna sobie np. wziasc neta a modem kupic sobie (jesli mozna) lepszy np na allegro??Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#9
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Pamiętaj, że w blueconnect są ograniczenia transferu, więc jak dużo ściągasz to nie najlepszy wybór.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#10
RE: Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??
Nie no B... widzisz i nie grzmisz... Co za bajki Ci wciskają...
1. jesli masz net po kablu choćby 512 to i tak będzie to szybsze od bezprzewodowego i mniej uciązliwe w godzinach szczytu - no chyba że mieszkasz 100 metrów od nadajnika a w zasięgu nadajnika jest bardzo mało osób kożystających z tej właśnie sieci...
2. jesli ściągasz sporo to nawet sobie d... nie zawracaj... limity 1 GB to zwykłe oglądanie stron może wyczerpać... opcja w Play jeszcz eod biedy dla niewielkiego ściągania by przeszła 5GB lub 10 GB ale uwież mi to jest MAŁO!
3. Miałem iPlusa mam Play a od kumpla słyszałem to samo o blu i orange jeśli zasięg jest dobry i mało osób kożysta to dobrze ściąga i w miarę to śmiga ale jesli zasięg do ***** to każdy jeden rozłącza lub traci zasięg a wczytanie strony... szkoda słów...
4. o grach przez net typu strzelanki zapomnij...
5. szybkość... te maksymalne 7.2... to chyba w warunkach laboratoryjnych bez żadnych przeszkód typu ściana, krzak... na chwile obecną jeśli wyciągniesz 1 mb/s to można skakać z radości...
Powiem Ci jak działały u mnie Play i iPlus - w godzinach szczytu czyli powrót z pracy od 17 do 20 po prostu porażka... unikam kożystania z netu w tych godzinach... da się ale strony typu nasza klasa wczytuje tak powoli że aż dziwię się mojej dziewczynie że ma do tego cierpliwość... po 20 a najlepiej po 21 działa to dobrze wczytuje normalnie strony ale... oglądanie filmików np na youtube wymaga cierpliwości, predkości ok 100 kb/s róznie zależy jak go najdzie...
Moja rada jeśli koniecznie chcesz bezprzewodowy... to sprawdz jaki masz najlepszy zasięg bo ja mam HSDPA i uwierz mi to nie zależy tylko od tego Wesoły inna sprawa limity... o ściąganiu niewielkim możesz pomazyć jedynie na Play bo 1-3 GB to przy drobnych aktualizacjach, nk, filmikach wykożystasz. Po przekroczeniu limitu kożystanie staje się praktycznie niemożliwe... jedynie gg pozostaje. Sprawdź sobie ofertę CDMA w orange o niej słyusząłem sporo dobrych opini ale ona nie jest tania...
Sory za błędy w pisowni.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie7
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
jaki jest dobry internet bezprzewodowynajlepszy internet bezprzewodowydobry internet bezprzewodowynajlepszy bezprzewodowy internetjaki jest najlepszy internet bezprzewodowydobry internet radiowyJaki internet bezprzewodowy jest najlepszyinternet bezprzewodowy gdzie najlepiejinternet bezprzewodowy jaki najlepszyjaki jest najlepszy internet radiowy

Podobne wątki (Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ściana Bezprzewodowy internet, na co patrzeć? Mr.Time 6 1010 20.05.2017, 15:07
Ostatni post: MrBoombastic
  Jaki kupić szybki,dobry, internet bezprzewodowy we Wrocławiu? PATRYCJA2901 6 9904 10.04.2015, 19:41
Ostatni post: Lexan
  Internet Katowice - jaki najlepszy? Hang 6 4249 15.11.2014, 11:19
Ostatni post: Lexan

Skocz do:


Wybrane wątki (Jaki bezprzewodowy internet najlepszy??)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ściana problem z internetem- "ograniczone" Uth 2 3207 09.05.2016 18:27
Ostatni post: Cola
  Serwer VPS z zabezpieczeniem DDOS MarpeloX 0 2062 09.05.2016 11:32
Ostatni post: MarpeloX
  Program do oglądania filmów z internetu. podatek 4 2609 08.05.2016 22:18
Ostatni post: podatek
  Po zalogowaniu na konto Windows internet przerywa przez ok 5 minut krzys6e 12 4912 08.05.2016 07:10
Ostatni post: raxer
  Poczta Thunderbird pobiera tylko część wiadomości. Cola 13 5753 06.05.2016 20:31
Ostatni post: Cola
  Po odłączeniu kabla z routera sieć nie jest identyfikowana. Zirazox 2 2136 04.05.2016 17:57
Ostatni post: Zirazox
  Niebieski Odcień Filmów na yt kryho1000 0 2083 02.05.2016 11:11
Ostatni post: kryho1000
Ściana na tym komputerze brak co najmniej jednego protokołu sieciowego Songo227 5 4066 26.04.2016 13:23
Ostatni post: Michu_PL
  Problem ze wczytaniem strony internetowej Shaqal 4 2563 23.04.2016 00:10
Ostatni post: Shaqal
Ściana Rozregulowany router rekino12 4 2356 22.04.2016 19:09
Ostatni post: rekino12
  Płacenie przez sms na konto Grandzik 3 2658 21.04.2016 16:14
Ostatni post: raxer
Ściana Stick o2 de - Stracił prędkość Slayer18 0 2353 17.04.2016 18:56
Ostatni post: Slayer18
  Czy te dwa routery mogą ze sobą współpracować? TP-Link TD W8960N / D-link DWR-921 fido_dido4 6 3081 16.04.2016 20:18
Ostatni post: Qloda
  Kłopot z menadżerem sprzedaży w allegro lionelius 0 2284 16.04.2016 17:32
Ostatni post: lionelius
  Router z bardzo dużym mocnym zasięgiem lukidambix 5 3012 16.04.2016 12:59
Ostatni post: Lexan