Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kiedy wlaczylem kompa wyskoczyl mi niebieski ekran co to znaczy ???

#11
RE: Kiedy wlaczylem kompa wyskoczyl mi niebieski ekran co to znaczy ???
~Anonim napisał(a):Wiem, że masz dwa komputery bo skoro piszesz na forum i masz zepsuty komputer to musisz mieć dwa komputery. Jeśli chcesz to mogę napisać jak wyjmuje się dysk.

Raczej chybione uzasadnienie... Można pisać z biblioteki...
 System operacyjny: linux_kubuntu Przeglądarka: opera
#12
RE: Kiedy wlaczylem kompa wyskoczyl mi niebieski ekran co to znaczy ???
1. Google -> http://www.google.pl/search?...ukaj&lr=

2. Odpal podglad zdarzen-w menu [Obrazek: startbv2.png] i na [Obrazek: controlpikonaov8.png], nastepnie Narzedzia administracyjne i na Poglad zdarze.

3. Odpal zakladke System po lewej i znajdz wpis majacy slowo eventlog w polu Zdarzenie. Jesli znajdziesz taki wpis, daj go nam tak:

1. wykonaj krok 2- i odpal zakladke system po lewej stre ekranu.
2. gdy znajdzesz taki wpis, nacisnij klawisz majacy slowko Print na klawiaturze i odpal Painta, potem Edycja/Wklej i Plik/Zapisz. Zapisz plik w dowolnym katalogu.

3. gdy piszesz posta to kliknij przegladaj i wskaz plik z tym obrazkiem. nastepnie kliknij ok i kliknij "dodaj zalacznik". nastepnie jesli nic nie wpisales musisz cos wpisac na przyklad "daje zalacznik" i kliknij "wyslij odpowiedz".

___________________________________________________________
piszesz:
mi sie komp zepsul

sprobuj wiec odpalic win takim sposobem.

1. wlacz komputer
2. w momencie rozruchu klikaj nieustannie i bardzo szybko w klawisz F8. jesli wyskoczy ci jakies inne menu tylko kliknij ESC - komp sie wtedy zresetuje i powtorz klikanie ale klikaj F5 a nie F8.
3. po pojawieniu sie menu naciskajac strzaleczki /\, \/, < i > zaznacz napis "tryb awaryjny" i wcisnij enter.
4. win powinien ruszyc.

____________________________________________________________
taki wpis moze wygladac np. tak:
[Obrazek: eventlogikonald1.jpg]



.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
wyskoczył mi niebieski ekran

Podobne wątki (Kiedy wlaczylem kompa wyskoczyl mi niebieski ekran co to znaczy ???)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Internet nie działa kiedy mam Vpn AnPeter90 0 1937 20.06.2019, 10:43
Ostatni post: AnPeter90
Question ["WINDOWS UPDATE"]: "Niektórymi ustawieniami zarz. Twoja organizacja" - co to znaczy? dawidsab 4 3498 10.05.2018, 09:00
Ostatni post: dawidsab
  Niebieski ekran śmierci - STOP: 0x000000ED Kreon71 6 5186 22.10.2017, 16:36
Ostatni post: Kreon71

Skocz do:


Wybrane wątki (Kiedy wlaczylem kompa wyskoczyl mi niebieski ekran co to znaczy ???)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Question "Excel 2007": Nie wychodzą kolory na wydrukach. Jaka przyczyna? Jak naprawić? dawidsab 8 2993 14.01.2019 16:47
Ostatni post: dawidsab
  Problem z instalacją Windows10, Ubuntu zenek-y 2 2689 14.01.2019 15:44
Ostatni post: zenek-y
  Usunięty klucz rejestru eaea 1 2778 11.01.2019 22:59
Ostatni post: Michu_PL
  Ma ktoś stary program MKSVIR pod system DOS? Squeazz 10 6006 09.01.2019 18:58
Ostatni post: Squeazz
  Losowe rozmieszczanie ikon po podłączeniu ekranu zewnętrznego Mathewusz 0 2780 08.01.2019 20:53
Ostatni post: Mathewusz
  Ekran biosu wyświetla się 30 sekund. marhyl 1 2729 08.01.2019 08:06
Ostatni post: Kurp55
Exclamation Gasnący monitor w trakcie startu systemu piotrekq94 4 2803 05.01.2019 16:26
Ostatni post: piotrekq94
  Czy do nowego laptopa potrzebne są jakieś programy optymalizacyjne muflon 3 3719 05.01.2019 00:48
Ostatni post: Pittakos
  Win10 dysk D, pelny bez powodu NieSZCZESCIARZ 3 2907 05.01.2019 00:43
Ostatni post: Pittakos
  Toshiba Satellite brak sterownika dareq193 5 3006 05.01.2019 00:07
Ostatni post: Pittakos
Sad Dodawanie plików do Adobe Premiere Pro CC 2017 Zuzixx 3 2853 04.01.2019 20:16
Ostatni post: Ajgor
  brak powiadomienia o niskim poziomie baterii Rain_44 1 3266 04.01.2019 02:27
Ostatni post: broda99
  Win10.Normlna szybk.DL przez kabel i słaba via WiFi mimo,że na innych u-niach jest OK youser 0 1027 03.01.2019 19:12
Ostatni post: youser
  Kopiowanie elementów docelowych ink BootseQ 1 2969 31.12.2018 09:05
Ostatni post: broda99
  Monitor nie włącza się (nie reaguje) w trakcie włączania komputera Physicist 6 2930 30.12.2018 12:57
Ostatni post: Physicist