Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł

#11
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
Popatrze na ceny jeszcze i dostępność prod. i powiem. Zasilacz chcę mocny żeby starczył z zapasem i ew. na przyszłe rozbudowy.
Regulaminowy podpis ! Patrz dział Ważne ogłoszenia Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#12
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
To jakiś 550W spokojnie starczy, po co aż 650 ;]
"Chcesz wysłać następną wiadomość zbyt szybko po poprzedniej. Musisz poczekać jeszcze 1 sekund."
DARUJ Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#13
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
650W na przyszłe rozbudowy.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#14
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
A więc co wy na to?

Intel Core2Duo E6550 - 548zł
Asus P5N-E - ?zł
Patriot 2x1GB DDR2 CL5 - 161zł (ew 4GB)
Seagate SV35 320GB - 293zł
ASUS EN8800GT - 998zł
LG SuperMulti - 101zł
Chieftec 650W - 300zł

Myślę, źe lepiej byłoby wziąć płytę obsługującą SLI.
Regulaminowy podpis ! Patrz dział Ważne ogłoszenia Wesoły
 System operacyjny: macos Przeglądarka: mozilla
#15
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
a stac cie na 2*8800GT? nie? to nie oplaca sie SLI, a ten Asus to no comments, wez P5K-E
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: avant
#16
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
P5N-E odpada, jak coś z SLi pod LGa, to z tańszych MSI P6N sli-f lub DFI Infinity 650i
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#17
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
bartek28124683 napisał(a):ten gigabyte odpada, nie nadaje sie do OC tych procow bo ma strapaod 417FSB,

I co z tego , ze ma strapa? De facto to sie nadrabia wyzszym FSB.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#18
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
bartek28124683 napisał(a):a stac cie na 2*8800GT? nie? to nie oplaca sie SLI, a ten Asus to no comments, wez P5K-E
Teraz bedzie jedna karta, ale w niedalekiej przyszłości kupię drugą.

beka napisał(a):P5N-E odpada, jak coś z SLi pod LGa, to z tańszych MSI P6N sli-f lub DFI Infinity 650i
A więc, która z tych 3 płyt będzie najlepsza?
Regulaminowy podpis ! Patrz dział Ważne ogłoszenia Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#19
RE: Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł
Twój wybórOczko MSI popularniejsza i trochę tańsza
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Komp bez ramu i grafiki za ok. 1500zł)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Skrzynka bez grafiki do 4-5k Cailo 18 1105 30.10.2021, 01:06
Ostatni post: tomtom*
  Zestaw pod i9 10850k do 4000 zł (bez grafiki) djmasterr 7 1542 25.06.2021, 21:07
Ostatni post: pieterman09
  Komputer za 4k bez grafiki Makumba 9 1681 01.06.2021, 19:22
Ostatni post: pieterman09

Skocz do: