Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?

#81
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
(10.03.2009, 17:25)~Anonim napisał(a): Ale karta jest dobra bo terz jest nowa patrzalem wiatrak chodzi itd zasialcz terz jest dobryyyy

pisze sie tez a nie terz :D Wymien zasilacz i bedzie dobrze Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#82
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
Weści se dajcie luzu z tym zasilaczem , bo go nie zmienie , zrobie dwie partycje w kompie
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#83
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
ty weź lepiej sterowniki zainstaluj do kompa jak chcesz chodź trochę grać w gry płynnie .
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#84
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
ma sterowniki Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#85
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
Nie wymienie zasilacza.... No to się męcz. Powodzenia ze szrotem.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: ie
#86
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
http://www.allegro.pl/item579100491_slow...zyzny.html
http://www.allegro.pl/item587931741_zasi...t_wwa.html
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#87
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
Dość ze chcemy ci pomóc to jeszcze marudzisz.Nie to nie.Jak ci sie spali pc to potem będzie płacz ze zasilacz nie ogarnia.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#88
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
oki , chcecie mi pomóc i bardzo wam za to dziekuje , a co jak to nie wina zasilacza?? i w błoto wyrzuce kase , którą trzymam na xboxa 360 ;/
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#89
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
to popytaj kumpli czy nie moja jakiegos zasialcza pozyczyc (of course firmowego)
na jeden dzien czy kilka godzin
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#90
RE: Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?
Prosze przestańcie z tym zasilaczem , byłem dzisiaj w servisie komputerowym (bez komputera i powiedzialem facetowi ze mi gry zacinaja , i sie spytalem czy to moze byc spowodowane przez zasilacz , gosciu mowi ze zasilacz nic sie nie ma do chodzenia gier , to prawdopodobnie to co mowilem Plyta glowna pracuje na szynie 800mhz a ram na 133mhz i od tego prawdopodobnie gry przycinaja , a nie od zasilacza , mowil jeszcze ze moj zasilacz jest wzstarczajacy do mojego kompa , bo mu mowilem jakiego dokladnie mam , poradzil mi takze podzielic dysk na partycje , wyczyscic rejestr systemowy , defragmetacja dyskow itd .
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
gry chodza plynnie na xp czy vista?

Podobne wątki (Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ciągły nieprzerywany pisk z dysku - seagate sata3 500 jaka przyczyna? Kozdroman 6 2040 01.08.2012, 11:57
Ostatni post: Kozdroman
  BSOD jaka przyczyna? nashino 1 1211 24.07.2012, 06:58
Ostatni post: RMK_99
Scared Laptop sam sie wylacza podczas gier - jaka przyczyna? ~Anonim 18 15608 16.07.2012, 20:37
Ostatni post: proallone14

Skocz do:


Wybrane wątki (Komp o dobrych parametrach, gry nie chodzą płynnie - jaka przyczyna?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Lagi lapka CzeCzeN 2 17362 22.08.2012 04:10
Ostatni post: resont
  Czy mój sprzęt da radę z CrossFireX ? resont 26 27798 22.08.2012 03:09
Ostatni post: resont
Ściana Myszka przestaje reagować wdowa_tychy 0 12877 22.08.2012 01:19
Ostatni post: wdowa_tychy
  karta graficzna do phenom II 965 marchena666 13 21203 21.08.2012 22:57
Ostatni post: Patrykx12
  Radeon 9600 problem z grami BlackDeath 15 19582 21.08.2012 22:42
Ostatni post: BadBoy001
  IBM Lenovo M58 sff pionowo Scoff 2 41016 21.08.2012 21:34
Ostatni post: Scoff
Scared Losowe zwiechy i BSODy Kubo_O 5 10641 21.08.2012 21:14
Ostatni post: Grisz
  Czy da się go jeszcze uratować? jaroosz 3 6510 21.08.2012 21:12
Ostatni post: Grisz
Sad nie mogę otwożyć partycji. mt1996 6 10565 21.08.2012 20:09
Ostatni post: ludzikk
  kupno nowej kart graficznej , jaka ? xboxmen 5 10859 21.08.2012 20:00
Ostatni post: Dyzajash
  Przegrzewanie się Toshiba Satellite A300 POMOCY! cptMichaaX 1 45994 21.08.2012 19:21
Ostatni post: Grisz
  problem przy odpalaniu win7 kamros 4 11577 21.08.2012 19:12
Ostatni post: Grisz
  Temperatura karty graficznej ostry121 13 21456 21.08.2012 18:56
Ostatni post: muflon37
Big Grin Sukces, HD6850 z biosem HD6870- Czy sekcja zasilania wytrzyma? wdowa_tychy 0 9403 21.08.2012 18:23
Ostatni post: wdowa_tychy
  ASUS X53TK czy Samsung NP305E5A ? magnum146 1 10448 21.08.2012 17:08
Ostatni post: Patrykoller