Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Komputer w ogóle się nie uruchamia

#11
RE: Komputer w ogóle się nie uruchamia
Ojcu wymienił baterię na płycie (nie wiem jak na to wpadł bo nie ma absolutnie pojęcia na kompach xd) i ruszyło ale nie włączał się monitor (obstawiałem że zrobił coś przy grafice) Więc następnego dnia obczaiłem temat wyjąłem grafikę całkowicie (i tak nie używał, jechał na intelu cały czas) i lipa. Nie ruszył w ogóle. Wyjąłem jedną z kości. O ruszyło. hmmm to sprawdzę drugą tak dla pewności. Podmieniłem. Dalej rusza O.o Włożyłem obie. I dalej rusza... Czyli podsumowując nie zrobiłem nic i udało się naprawić... Działał działał potem się znowu sam wyłączył. Coś tam ojcu wspominał ale nie miałem czasu ogarniać więc olałem temat. Dziś przychodzi i "znowu mi padł i się nie włącza". No i rzeczywiście. Wszystko wróciło do objawów sprzed wszystkich zabiegów. Eh...

co do napięć to nie mam urządzenia żeby to zrobić :p

jajca. wkurzyłem się, wyjąłem na pałę jedną z kości i działa. ojcu już wkur...ny bo "po co mu to jak i tak tylko włączy neta i mu padnie". Włączyłem kompa, odpaliłem dwie przeglądarki, puściłem jakieś filmy, odpaliłem w tle temperaturki i czekam. Coś tam teraz mu kazałem robić i żeby obczajał co jakiś czas temperatury. Póki co luźniutko, do 40 dochodzą. 
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#12
RE: Komputer w ogóle się nie uruchamia
Kości RAM są takie same czy różne firmy taktowania i opóźnienia ?
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#13
RE: Komputer w ogóle się nie uruchamia
Są identyczne. Mają już swoje lata, tak jak reszta sprzętu, więc zakładam, że coś się tam wydarzyło właśnie przez ten fakt. Póki co komp leci na jednej kości i wszystko działa
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#14
RE: Komputer w ogóle się nie uruchamia
polecam memtestx86 i sprawdzanie tej zepsutej, moze sloty ci zdychają?
Też piszę nie poprawnie po Polsku i nic wam do tego!
Skutki kupowania Zasilaczy Chińskiej produkcji SAMA:
Skutek Pierwszy (vero l1): imgur.com/a/wMmaY2e
Skutek Drugi (vero m3): forum.pcformat.pl/Spalony-zasilacz--578317-t
Skutek Trzeci (supremo): forum.pcformat.pl/Spalona-czesc-plyty-glownej-a-komputer-nadal-dziala-t?highlight=supremo
Z problemami z temperaturą po zakupie intela nie pomagam odpowiedź jest prosta! SPRZEDAJ LUB OSKALPUJ ZANIM BĘDZIE ZAPÓŹNO!
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Komputer w ogóle się nie uruchamia)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Komputer uruchamia się z zmniejszonymi fps i laguje etomega 5 890 15.07.2021, 15:12
Ostatni post: tomtom*
  PC uruchamia się poprawnie dopiero za trzecim razem YoDude! 6 906 29.05.2021, 20:25
Ostatni post: pieterman09
  raz sie uruchamia raz nie gbr 8 956 28.05.2021, 00:04
Ostatni post: MonteCristo

Skocz do: