11.02.2019, 19:56
Komputronik - cena na stronie, a zamówienie w salonie
Witam, jakiś czas temu pisałem tu w sprawie nowego pc. Od tamtej pory tochę się pozmieniało i już skompletowałem swój zestaw a pytanie dotyczy czego innego.
Otóż w zestawie znajdują się części, monitor, oraż usługa montażu (powtarzam setny raz nie mam nikogo kto by mi w tym pomógł!). Całość na stronie zamyka się w kwocie którą sobie wyznaczyłem. Problem jest taki, że gdy jestem niezalogowany obok ceny pisze "cena internetowa" a po najechaniu pojawia się cena sklepowa, która jest bardzo nieatrakcyjna, bo większość części kosztuje do 80zł więcej. I tu moje pytanie - zamierzam złożyć zamówienie w salonie, zapłacić gotówką i potem odebrać sprzęt osobiście. W wybranym salonie nie ma ani jednej części z mojej listy. Dodam też, że mam aplikacje od nich i konto ze statusem VIP, bo kidyś coś tam kupowałem. Po zalogowaniu się nie pokazuje mi sie już cena "w salonach", jedynie ta internetowa. Po dodaniu do koszyka zarówno jako zalogowany, jak i niezalogowany jest cena internetowa (ta dobra). Czy zamawiając w ten sposób zapłacę cenę internetową, czy sklepową? Bardzo mnie to męczy bo kwotę mam przygotowaną, a ceny salonowe podwyższyły by koszt tak mocno, że musiałbym rezygnować z bardzo wielu rzeczy. Nie mam innego dużego sklepu w moim mieście i nie mam możliwości by jakoś zapłacić internetowo. Jest jeszcze jakaś opcja by złożyć zamówienie internetowo a potem przyjść i zapłacić za nie gotówką. Czy jak pójdę to cena będzie taka sama jak teraz w moim koszyku, czy będę musiał dopłacać? W sumie to i tak muszą zamówić, a nie kupuję bezpośrednio z salonu a jedynie tam zamawiam, ale stacjonarnie. Pomoże ktoś rozwiać wątpliwośi?
Otóż w zestawie znajdują się części, monitor, oraż usługa montażu (powtarzam setny raz nie mam nikogo kto by mi w tym pomógł!). Całość na stronie zamyka się w kwocie którą sobie wyznaczyłem. Problem jest taki, że gdy jestem niezalogowany obok ceny pisze "cena internetowa" a po najechaniu pojawia się cena sklepowa, która jest bardzo nieatrakcyjna, bo większość części kosztuje do 80zł więcej. I tu moje pytanie - zamierzam złożyć zamówienie w salonie, zapłacić gotówką i potem odebrać sprzęt osobiście. W wybranym salonie nie ma ani jednej części z mojej listy. Dodam też, że mam aplikacje od nich i konto ze statusem VIP, bo kidyś coś tam kupowałem. Po zalogowaniu się nie pokazuje mi sie już cena "w salonach", jedynie ta internetowa. Po dodaniu do koszyka zarówno jako zalogowany, jak i niezalogowany jest cena internetowa (ta dobra). Czy zamawiając w ten sposób zapłacę cenę internetową, czy sklepową? Bardzo mnie to męczy bo kwotę mam przygotowaną, a ceny salonowe podwyższyły by koszt tak mocno, że musiałbym rezygnować z bardzo wielu rzeczy. Nie mam innego dużego sklepu w moim mieście i nie mam możliwości by jakoś zapłacić internetowo. Jest jeszcze jakaś opcja by złożyć zamówienie internetowo a potem przyjść i zapłacić za nie gotówką. Czy jak pójdę to cena będzie taka sama jak teraz w moim koszyku, czy będę musiał dopłacać? W sumie to i tak muszą zamówić, a nie kupuję bezpośrednio z salonu a jedynie tam zamawiam, ale stacjonarnie. Pomoże ktoś rozwiać wątpliwośi?