20.10.2021, 16:11
Krytyczny alert bezpieczeństwa Google i niemożność zalogowania
Witam
Dziś, niecałą godzinę temu, dostałem maila od Google zatytułowanego "Krytyczny alert bezpieczeństwa", z napisem w środku "Ktoś zna Twoje hasło" i linkiem do odzyskania. Cóż, konta tego co prawda nie używam od dłuższego czasu, może sporadycznie się logowałem, ale i tak jest to niepokojące. Problem leży w tym, że Google nie chce mnie ani przepuścić dalej ani pozwolić mi cokolwiek z tym zrobić. Wygląda to tak:
1. Najpierw próbuję się zalogować normalnie na tamto konto. Z poniższym efektem.
"Nie udało się zalogować
Nie udało się nam potwierdzić, że to konto jest Twoje.
Spróbuj ponownie później lub skorzystaj z opcji odzyskiwania konta."
2. Cóż, zatem próbuję kliknąć w opcję odzyskiwania konta. Podaję adres mailowy, przepisuję kod i widzę:
"Wpisz ostatnie hasło, jakie pamiętasz, używane na tym koncie Google"
3. Wpisuję to, którym się logowałem na 100% jeszcze jakiś czasu temu, zarówno wpisując od nowa jak i wybierając z zapisanych haseł. Reakcja? "Nie udało się nam potwierdzić, że to konto jest Twoje."
4. Próbuję z Centrum pomocy Google, tam mam taki tekst:
"Jeśli nie możesz się zalogować
Wejdź na stronę odzyskiwania konta i odpowiedz na pytania najlepiej, jak potrafisz. Pomocne mogą być te wskazówki.
Użyj strony odzyskiwania konta, jeśli:
Aby chronić Twoje konto, musimy się upewnić, że należy ono do Ciebie.
Aby odzyskać swoje konto, spróbuj ponownie się zalogować:
Czy macie na to jakąś radę, sposób? Nie wiem co z tym zrobić
Dziś, niecałą godzinę temu, dostałem maila od Google zatytułowanego "Krytyczny alert bezpieczeństwa", z napisem w środku "Ktoś zna Twoje hasło" i linkiem do odzyskania. Cóż, konta tego co prawda nie używam od dłuższego czasu, może sporadycznie się logowałem, ale i tak jest to niepokojące. Problem leży w tym, że Google nie chce mnie ani przepuścić dalej ani pozwolić mi cokolwiek z tym zrobić. Wygląda to tak:
1. Najpierw próbuję się zalogować normalnie na tamto konto. Z poniższym efektem.
"Nie udało się zalogować
Nie udało się nam potwierdzić, że to konto jest Twoje.
Spróbuj ponownie później lub skorzystaj z opcji odzyskiwania konta."
2. Cóż, zatem próbuję kliknąć w opcję odzyskiwania konta. Podaję adres mailowy, przepisuję kod i widzę:
"Wpisz ostatnie hasło, jakie pamiętasz, używane na tym koncie Google"
3. Wpisuję to, którym się logowałem na 100% jeszcze jakiś czasu temu, zarówno wpisując od nowa jak i wybierając z zapisanych haseł. Reakcja? "Nie udało się nam potwierdzić, że to konto jest Twoje."
4. Próbuję z Centrum pomocy Google, tam mam taki tekst:
"Jeśli nie możesz się zalogować
Wejdź na stronę odzyskiwania konta i odpowiedz na pytania najlepiej, jak potrafisz. Pomocne mogą być te wskazówki.
Użyj strony odzyskiwania konta, jeśli:
- ktoś zmienił na Twoim koncie dane takie jak hasło czy pomocniczy numer telefonu,
- ktoś usunął Twoje konto,
- nie możesz się zalogować z innego powodu."
Aby chronić Twoje konto, musimy się upewnić, że należy ono do Ciebie.
Aby odzyskać swoje konto, spróbuj ponownie się zalogować:
- odpowiedz na jak najwięcej pytań;
- skorzystaj z urządzenia, które było już używane do logowania;
- wybierz używaną wcześniej sieć Wi-Fi – na przykład w domu lub w pracy."
Czy macie na to jakąś radę, sposób? Nie wiem co z tym zrobić