Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600

#1
Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600
Czesc!

Szukam plyty glownej do swojego nowego procesora E6600, dzieki ktorej bede mogl go podkrecic "w miare" dobrze.

ASUS to firma, ktorej ufam od lat, wiec teraz rowniez padl wybor na ASUSa i nie zamierzam raczej zmieniac swojego wyboru :>

Waham sie pomiedzy tymi dwoma plytami:

Asus P5W64 WS Professional Intel 975X
Asus P5W DH Deluxe Intel 975X

Wczesniej sie zastanawialem jeszcze nad P5B Deluxe, ale slyszalem, ze P5W maja lepsze standardowe chlodzenie przez dodatkowy radiator (?) bodajze, a poza tym rowniez przeczytalem na ktoryms z forow, ze Concroe lepiej sie kreci na chipsecie 975.

Roznica w cenie plyt jest tak niewielka, ze to nie ma dla mnie znaczenia. Jedyne czego potrzebuje sie dowiedziec to ktora plyta bedzie pod moj procesor bardziej wydajna. Jedna uwaga. Nie zamierzam inwestowac w chlodzenie (zaden profesjonalista ze mnie;) ), wiec wszystko bedzie sie krecilo na boxowym chlodzeniu.

Pamieci to:
Corsair TWIN2X2048-6400C4 2GB Kit DDR2-800 XMS2-6400 Xtreme Performance Memory

Natomiast zasilacz to ToPower 480W.

pozdrawiam i dzieki za kazda rade!
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600
ja bym Ci radził jednak zrezygnowac z Asusa i pójśc w nowy chipset, jakim jest P35 - kupic Abita IP35 na przykład Wesoły Wyjdzie lepiej, co Ty na to ?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#3
RE: Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600
beka napisał(a):ja bym Ci radził jednak zrezygnowac z Asusa i pójśc w nowy chipset, jakim jest P35 - kupic Abita IP35 na przykład Wesoły Wyjdzie lepiej, co Ty na to ?

A ASUS P5K Deluxe? Rowniez na chipsecie P35 ? Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600
Niestety, Asus stracił moje zaufanie po wypuszczeniu P5N-E SLi - ładnie, pięknie ale 3 fazy na procu ją skreśliły - padały wręcz seryjnie ... Obawiam się, że będzie to samo z P5K, bo ona ma też 3 fazy - jej nie polecam ...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600
Asus P5K Deluxe to pierwszorzędna płyta, bierz Wesoły.

Beka, ma 8 faz...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600
P5K it is :D

Teraz tylko pytanie wersja DLX, czy zwykla? Jakie sa roznice na nich, ktore moge "odczuc" ?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#7
RE: Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600
DLX, zwykła jest taka, jak opisywał Beka. Ale ColdBuga i tak maKwaśny.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja Proc,Plyta,SSD,RAM za okolo 2k Arahhatan 39 3202 19.07.2019, 08:55
Ostatni post: pieterman09
  Plyta ram procesor + grafika igor123456789 6 950 24.05.2018, 22:30
Ostatni post: pieterman09
  Jaka plyta i ram do mojego zestawu? beavis 24 2678 24.08.2017, 10:02
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki (Ktora plyta ASUSa pod Concroe e6600)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Uzupelnienie zestawu pc ryzen+2060 czonrad5555 7 1112 04.08.2019 10:35
Ostatni post: MonteCristo
  Komputer dla Seniora 1000-1200zł pepsiu 12 1523 02.08.2019 16:48
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do obróbki grafiki Raw Nikon Capture, Photoshop do 2500 zł tiger_zaby 8 1254 31.07.2019 22:00
Ostatni post: pieterman09
  komputer ok 4500 do gier. MahalDrakeN 10 1452 30.07.2019 14:54
Ostatni post: paintedfireworks
  Zestaw do 4000 tyś zł bastic 7 765 29.07.2019 15:26
Ostatni post: pieterman09
  Dell Optiplex 7010 z i5 + GTX750? Zestaw komputerowy do 1000,00zł (+monitor, akc.) adiq1033 9 712 29.07.2019 08:05
Ostatni post: pieterman09
  Ocena kombajnu [~13k] Gier32o 11 1309 26.07.2019 22:53
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade pc 2000 zl twist2555 6 783 26.07.2019 16:34
Ostatni post: pieterman09
  Komputer za 4000zl do gier. Tomek122 4 731 26.07.2019 05:53
Ostatni post: pieterman09
  (~1700) Modernizacja PC z 2013r. (i5 3350p, GTX 650 Ti BOOST) ouiqdmw 24 2024 25.07.2019 19:04
Ostatni post: pieterman09
  1440p Gaming ~8k PC ~2,5k Monitor + (później) VR Wael_86 8 1134 24.07.2019 23:50
Ostatni post: paintedfireworks
  Modernizacja PC - co warto wymienic do 500zł adiq1033 12 1391 23.07.2019 15:09
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja PC do gier nateria64 5 589 22.07.2019 19:55
Ostatni post: pieterman09
  kart. graficzna, ram i dysk ssd TimeToTheGames 6 705 22.07.2019 10:08
Ostatni post: pieterman09
  Ocena zestawu komputerowego jureczek444 8 1027 20.07.2019 19:44
Ostatni post: pieterman09