Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Laptop dla rodzica do 2200zł - przeglądanie internetu, word, filmy

Laptop dla rodzica do 2200zł - przeglądanie internetu, word, filmy
Cześć,

Planuję kupić mamie lekkiego laptopa o przekątnej 14-15,6 do 2200zł. System bez znaczenia.

Potrzeby:

dotychczasowy laptop Asus X401A wolno ładował strony, przy przewijaniu ich się przycinały. Mam w 90% będzie korzystała z internetu (przeglądanie pudelka, maila itp.) oraz w 10% będzie pisała w wordzie, oglądała fimy.

Na oku mam Asusa VivoBook X405 z następującymi parametrami:

- Intel® Core™ i3-7100U Processor
- Dual-core
- 2.4 GHz
- 3 MB cache

- RAM 4GB

- Windows 10

Co sądzicie o tym laptopie? Czy powinien dać radę z powyższymi czynnościami? Dotychczasowy na początku też działał w porządku, od pewnego czasu dopiero jest problem z tym przycinaniem stron itp. Jestem totalnym laikiem komputerowym - od jakiego parametru zależy płynne ładowanie oraz przewijanie stron?

Będę wdzięczny za pomoc w wyborze laptopa. Jestem otwarty na propozycje, ten laptop wpadł mi w oku z uwagi na jego wagę, cenę oraz dobre wrażenia po obejrzeniu go w sklepie. Jak wygląda porównanie dotychczasowego, tj. X401A vs X405?

Dzięki!
 System operacyjny: windows_eight Przeglądarka: firefox
RE: Laptop dla rodzica do 2200zł - przeglądanie internetu, word, filmy
1) Kwota przeznaczona na zakup:
2) Rozmiar matrycy (+ewentualnie wymagana rozdzielczość):
3) Główne zastosowanie (np. gry, inne multimedia, praca biurowa, konkretny program itp.)
4) Wymagania specjalne (np. matowa matryca.):
5) Osobiste preferencje:
6) System operacyjny (laptop z systemem bądź bez niego)
Szukasz pomocy z wyborem laptopa? >>Napisz do mnie<<
Jestem równiez na GG: 1484081 oraz facebooku link w moim profilu
Zestawienie polecanych laptopów. Ranking laptopów. Co warto kupić? 2021 r. - LINK ✅