Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.

RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
bartek28124683 napisał(a):ja mam problemy z graniem w gta san andreas

To u mnie jest podobnie :D(patrz profil). Mam jeszce gorszy od Ciebie :D
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
Forumowicze pomogli mi w płycie głównej, RAMach, obudowie i trochę w grafie i procku Wesoły. Pomocni są.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
Gabriel1993 napisał(a):
bartek28124683 napisał(a):ja mam problemy z graniem w gta san andreas

To u mnie jest podobnie :D(patrz profil). Mam jeszce gorszy od Ciebie :D

Nie wierze ze sie gta sa u was tnie. Gabriel1993, moj kolega ma identycznego kompa co Ty tylko ramu 256 a nie 512 i mu chodzi płynnie...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
moglby dac screena ale nie dzis
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
mbakos napisał(a):
Gabriel1993 napisał(a):
bartek28124683 napisał(a):ja mam problemy z graniem w gta san andreas

To u mnie jest podobnie :D(patrz profil). Mam jeszce gorszy od Ciebie :D

Nie wierze ze sie gta sa u was tnie. Gabriel1993, moj kolega ma identycznego kompa co Ty tylko ramu 256 a nie 512 i mu chodzi płynnie...

Pewnie gra na najnizszej. U mnie sie tnie(cielo bo nie sprawdzalem jak teraz chodzi z podwojanym ramem) na low/medium(pare opcji ustawinych wyzej)
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
Przypominam, że to nie wątek o tym, jak Wam chodzi San Andreas ...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
Z tym kompem co żeście mi polecili to vista chodzi płynnie. Wziąłem, chociaż żeście mi ją odradzali. Komp wporzo.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
Witam. Dzięki pomocy użytkownikom tego forum dokonałem zakupu komputera, samej jednostki o poniższej konfiguracji:
Nagrywarka DVDR Samsung SH-S203N OEM Ivory SATA
Pamięć DDR2 2x1GB PC5300 667MHz Kingston KVR667D2N5K2/2G
Wentylator ArcticCooling Fan 12 PWM 120x120x25 mm
Zasilacz Amacrox Warrior 400W AX450-PNF
AMD Athlon 64 X2 5200+ BOX 65W
Płyta Foxconn A690GM2MA-8KRS2H
Obudowa Sharkoon Revenge Eco Silver
Karta GeForce 8800GT Galaxy 512MB 88YFF6HUFEXX (1ns/600/1800)
Dysk WD Caviar 320GB 7200 16MB WD3200AAKS
Może nie jest to po kolei ale tak było na stronie;]

Za całość dałem 1969.00zł powinienem to mieć gdzieś tak w przyszłą środę więc zrobię testy na wymagających grach, napiszę krótką recenzję i zamieszczę ją tutaj, atak w ogóle czy był to dobry wybór za te pieniądze?? Dziekuje i Pozdrawiam Wszystkich.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
I jak chodzą ci najnowsze gry?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.
Z pewnością full....To naprawde bardzo dobry sprzęt przecież.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
asus gf 210 głośny wentylatorrecenzje komputerówocz2p800r22gk sklepNFS MW G1840nfs most wanted 2012 mini zacięciamorele.netmontaz komputera w techplanet opiniei-box virgo 918 i cooler cpuczy+gf210+z+wentylatorem+jest+głośnyasus+gf210+głośny+wentylator

Podobne wątki (Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Połączenie części z dwóch komputerów: problem toksyn 8 999 10.07.2015, 20:06
Ostatni post: toksyn
  Podzespoły 1,500 zł , z góry dzięki za pomoc (sam składam ) _OpakOwanY_ 5 1203 23.12.2014, 19:55
Ostatni post: _OpakOwanY_
  Poruwnanię komputerów Zdunski 1 691 12.08.2013, 14:16
Ostatni post: Matajo

Skocz do:


Wybrane wątki (Mini-recenzje komputerów zakupionych dzięki pomocy forumowiczów.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Komputer do projektowania CAD 2i3 D za około 2500 zł Wojtek 1 13 947 18.02.2019 16:39
Ostatni post: Wojtek 1
  Foxconn Winfast 760GXK8MC+Nvidia MX/MX4+Soundblaster Live CT4830+Sempron 2800+768MB camel 13 1548 17.02.2019 23:11
Ostatni post: camel
Big Grin Komputer do 2300 kam8mil 9 402 17.02.2019 21:40
Ostatni post: pieterman09
  upgrade? a moze cos nowego? micbarpia 10 1009 16.02.2019 12:09
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do 4500 zł do gier maciomanus 20 1865 16.02.2019 12:08
Ostatni post: pieterman09
  Komputer głównie do 3600 do gier najlepiej w microATX Guzbi 15 1306 14.02.2019 12:37
Ostatni post: pieterman09
  Kompletny zestaw do 4 000zł master215k 9 667 13.02.2019 22:04
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja - nowa płyta/procesor/ram gom4z 49 3359 12.02.2019 22:09
Ostatni post: MonteCristo
  Komputronik - cena na stronie, a zamówienie w salonie Matis365 3 455 12.02.2019 12:20
Ostatni post: MonteCristo
Toungue Komputer do max 4k Ven1983 1 485 10.02.2019 14:37
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade komputera mafiu1111 25 1693 10.02.2019 14:37
Ostatni post: mafiu1111
  Upgrade Pentium G4560 na coś lepszego nitek44 7 703 09.02.2019 12:27
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana procesora i5 2400 lluukkas 5 590 08.02.2019 11:05
Ostatni post: pieterman09
  pomoc (podzespoły) koltii 44 2604 07.02.2019 16:00
Ostatni post: koltii
  Nowy komputer - czy dobrze dobrane podzespoły? Officer Crabtree 5 449 06.02.2019 21:44
Ostatni post: pieterman09