Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Modernizacja Komputera

#11
RE: Modernizacja Komputera
Zasilacza nie wymieniaj, to dobry PSU z certyfikatem 80+.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
#12
RE: Modernizacja Komputera
Dziekuje kolego za przydatna informacjeOczko to sobie zaoszczedze chociaz na zasilaczuOczko postanowiłem kupic R9 380 grafike potem kupie ta plyte i proca co kolega napisal powyzej lub po prostu moja plyte zostawie i kupie procesor AMD FX 8XXX jeszcze nie wiem jaki model musze to przemyslec no i ramy juz mam na okuOczko ?utm_source=PR_RiP&utm_medium=AdWords&utm_campaign=PR_HYPERX_REVOLVER&gclid=CjwKEAjwiru9BRDwyKmR08L3iS0SJABN8T4v1ddYpCyV5_JJoWjZ6xFAlL7xbh2hsGhaOMCVRLYRRhoCQJrw_wcB mogą byc ?
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#13
RE: Modernizacja Komputera
Nie bierz procesora AMD bo to nieopłacalne i bardzo słabe procesory. Po co takie drogie pamieci i po co 16GB? Wystarcza Pamięć Kingston Savage DDR4, 8GB(2x4GB), 2133MHz, C13 (HX421C13SBK2/8). Co do karty zaczekałbym do RX470.
 System operacyjny: linux Przeglądarka: chrome
#14
RE: Modernizacja Komputera
no dobrze to kupie to co powyzej napisales ale pamiec w jednej kosci wole 8 gbOczko

gram w gre cities skynlines i tam potrzeba wiecej pamieci ram dlatego wole miec 12-16 gb na przyszlosc juzOczko
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#15
RE: Modernizacja Komputera
No to jezeli potrzebujesz ponad 8GB to możesz kupić 2x8 ale tych co podałem, bez sensu przepłacać, lepiej lepszy procesor albo kartę kupić.
 System operacyjny: linux Przeglądarka: chrome
#16
RE: Modernizacja Komputera
ta płyta jest gamingowa ? bo po wygladzie dosc uboga tak mi sie zdaje znalazłem komplet http://allegro.pl/msi-h110m-pro-d-intel-...67660.html czy lepszej płyty nie dostane ? za miej wiecej ta sama kase ?

a masz racje pierw kupie 8 gb potem zawsze moge dokupicOczko
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#17
RE: Modernizacja Komputera
Co to znaczy płyta "gamingowa"? Jest to wystarczająca płyta jezeli procesor nie będzie podkręcany a nie bedzie bo ma zablokowany mnożnik. Drogawo na tej aukcji, na esc jest taniej.
 System operacyjny: linux Przeglądarka: chrome
#18
RE: Modernizacja Komputera
bo ja jestem graczem zaawansowanymOczko ale mnie przekonales widze pozytywne komentarze co do płyty tak wiec ja kupie i procka tez mam nadzieje ze przy R9 380 bedzie konkretnie np w gta v czy Battlefield 4Oczko

no ale byc moze poczekam na ta grafe RX 470 a bedzie duzo lepsza ? od r9 380 ? warto dolozyc ?
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#19
RE: Modernizacja Komputera
Znaczy się RX 470 ma kosztować około 950/1000zł więc podobnie do R9 380 4GB. Tutaj masz test http://www.purepc.pl/karty_graficzne/tes...eon_rx_480 nowa karta to zapewne mniej prądu będzie pobierać, nowsza konstrukcja no i po około 10 fpsów więcej. W tym procesorze jest zintegrowana karta graficzna wiec jeżeli Ci się spieszy to procesor itd mozesz już kupić a kartę kupisz jak juz będzie premiera.
 System operacyjny: linux Przeglądarka: chrome
#20
RE: Modernizacja Komputera
nie spieszy mi sie mam lapka gemmingowego i na stacjonarnym moge grac jeszcze na tej gts450 tak ze na spokojnie pierw kupie plute i procek potem pamiec ram i dysk ssd i na koniec grafe bo zasilacz zostawie i obudowe raczej
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Modernizacja Komputera)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja komputera - wymiana karty graficznej i procesora killergun 19 3426 27.09.2017, 09:59
Ostatni post: xnd

Skocz do:


Wybrane wątki (Modernizacja Komputera)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Uszkodzenie gniazd USB arecki76 3 2229 27.07.2019 14:59
Ostatni post: Illidan
  Płyta główna podniesiona do wersji 40 w zestawie b450 i ryzen 5 3600 nie rusza zOO 1 2579 13.07.2019 18:45
Ostatni post: pieterman09
  Problem z bootowaniem gigabyte twist2555 1 2084 12.07.2019 23:14
Ostatni post: Armo
  MSI MAG Z390 TOMAHAWK czy Gigabyte Z390 GAMING X ahdianek 3 1946 12.07.2019 17:46
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana płyty głównej + procesor DAROSTV 29 5881 02.07.2019 12:42
Ostatni post: MonteCristo
  Spalona część płyty głównej a komputer nadal działa DanteSNK 53 9928 25.06.2019 14:19
Ostatni post: DanteSNK
Ściana Problem z działaniem płyty po podłączeniu karty Virgil99 3 2335 25.06.2019 04:11
Ostatni post: paintedfireworks
Ściana Płyta Compaq na Socket 370 Squeazz 2 2656 02.05.2019 14:31
Ostatni post: Squeazz
  Przewód przedniego panelu. Presos 12 3779 30.04.2019 22:51
Ostatni post: Presos
  Problem z doborem. Vaper 1 2461 09.04.2019 12:24
Ostatni post: Armo
  Uszkodzony kabel w porcie USB cinekkk1 1 2302 09.04.2019 12:15
Ostatni post: Armo
  AMD A8 a socket Presos 1 2278 06.04.2019 11:28
Ostatni post: pieterman09
  Płyta na socket 1366 Presos 7 2554 27.03.2019 21:04
Ostatni post: pieterman09
Question ASRock AB350 GAMING K4 kam8mil 3 2503 10.03.2019 18:12
Ostatni post: pieterman09
  Płyta główna DDR3 oraz m.2 Adrian 1 2465 02.03.2019 11:16
Ostatni post: pieterman09