Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Nagły spadek wydajności, po zainstalowaniu dziwnego programu

#1
Nagły spadek wydajności, po zainstalowaniu dziwnego programu
Witajcie, ostatnio (jakieś pół miesiąca temu) zainstalowałem program o nazwie "DownloadCR.exe" (rzekomo podawał się jako program który bardzo był mi potrzebny). Po zainstalowaniu go nie odczułem spadku FPS'ów i ogólnej wydajności komputera, ale gdy zresetowałem komputer zaczął się koszmar - przy włączeniu komputera pojawiła mi się ten program (czy go uruchomić, czy też nie), oczywiście kliknąłem, że nie - bo podejrzewałem że to wirus - myslałem, że problem został rozwiązany ale z dnia na dzień jest coraz gorzej. Przykłady:
W grze "Minecraft" przy prawie najwyższych ustawieniach mam normalnie koło 150 fps, teraz jedynie 25!
W przeglądarce Google Chrome co jakiś czas nie wczytuje poprawnie kodu strony (np. newgrounds.com , czasem youtube.pl), dlatego przerzuciłem się na Mozilli ale u niej też problem - często się zacina

Przepraszam za to, iż połowa treści tego wątku prawdopodobnie nie jest zrozumiała, ale piszę to na szybko. Bardzo potrzebna mi jest wasza pomoc, ponieważ zajmuję się działalnością związaną z grami (Gramy w itd.) i potrzebna mi jest jak najlepsza wydajność w grach!
Odświeżam, potrzebna mi pomoc!
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#2
RE: Nagły spadek wydajności, po zainstalowaniu dziwnego programu
Przeczytaj ten świetny temat i pokaż logi http://forum.pcformat.pl/WAZNE-Jak-zaloz...ec-WAZNE-t
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża twojemu życiu lub zdrowiu
 System operacyjny: linux Przeglądarka: safari
#3
RE: Nagły spadek wydajności, po zainstalowaniu dziwnego programu
to jest na pewno Wirus.

ile ten program zajmuje? i do czego miał być stworzony?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
spadek wydajności po Ransomware

Podobne wątki (Nagły spadek wydajności, po zainstalowaniu dziwnego programu)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Spadek wydajności komputera zielu71 2 5189 07.04.2017, 13:35
Ostatni post: zielu71
  niechciane reklamy spadek wydajności makus 1 3132 19.10.2015, 21:18
Ostatni post: broda99
  Spadek prędkości pobierania w firefoxie. Mishek 0 2671 14.03.2015, 15:28
Ostatni post: Mishek

Skocz do:


Wybrane wątki (Nagły spadek wydajności, po zainstalowaniu dziwnego programu)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o sprawdzenie logów kacperex44 10 10760 17.06.2018 20:11
Ostatni post: kacperex44
  Skrót do pendrivea po podłączeniu go do komputera winuszka 4 5802 08.06.2018 16:29
Ostatni post: morderca
  Jak usunąć wyszukiwarkę yahoo Bobson1337 6 1603 06.06.2018 21:53
Ostatni post: Bobson1337
  Perfidnie wyskakujące Popup, dlaczego? waple 4 5519 05.06.2018 20:02
Ostatni post: avecezar
  Kaspersky niemoże usunąć rootkita Ymir6066 4 1315 03.06.2018 16:48
Ostatni post: morderca
  przekierowanie w Chrome robert14-83 2 5905 25.05.2018 12:45
Ostatni post: robert14-83
  Sms i potencjalna kradzież Majki_77 5 5636 25.05.2018 10:30
Ostatni post: ptrick
  WIrus, blokujący antywirusy Slaox 1 5598 24.05.2018 08:23
Ostatni post: morderca
  "svchost próbuje połączyć się z internetem" - Comodo Mojmor23 11 11820 20.05.2018 21:32
Ostatni post: Illidan
  Co poradzić na ataki DDoS ? Alpha_Centauri 0 5537 16.05.2018 23:18
Ostatni post: Alpha_Centauri
  Długie otwieranie się przeglądarki i sytemu ricardo59 8 6008 12.05.2018 17:56
Ostatni post: ricardo59
  Win32:Malware-gen vader00x 1 5991 08.05.2018 18:44
Ostatni post: morderca
  Niepotrzebne strony z firefox greg8403 1 5774 02.05.2018 17:50
Ostatni post: morderca
Sad Rosyjski wirus-Pomocy! Dodo9801 6 6083 30.04.2018 15:33
Ostatni post: Dodo9801
Ściana Kopalnia z svchost w tle Matieo96 3 7023 26.04.2018 01:49
Ostatni post: Illidan