Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował

#1
Ściana  Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
Witajcie,


Wersja TL ; DR

Karta przestała działać -> chciałem odesłać na gwarancje -> sklep ogłosił upadłość, zero kontaktu -> chcę wysłać do producenta -> producent odsyła do dystrybutora -> dystrybutor odsyła do producenta -> nikt nie chce pomóc bo jestem os.fizyczną a nie sklepem -> rozmowa z rzecznikiem ds.konsumenta której owocem wyszło "zagmatwane to Pan masz, nie wiem jak pomóc a nawet jeśli to i tak miesiąc lub dwa kolejki i papierologii".

Wersja Long Story

Kupiłem 01-07-2014r. kartę graficzną MSI GTX 780Ti w sklepie techplanet.pl . W Listopadzie 2016 karta przestała działać ""komunikatem straciliśmy Twoje urządzenie renderujące". Oddałem do Techplanet do ich siedziby w Katowicach i odesłali do naprawy, naprawili a na pytanie co się stało usłyszałem że nie jest podane co.... W Marcu 2017 karta znów przestała działać komunikatem "straciliśmy Twoje urządzenie renderujące", chciałem odesłać kartę do Katowic do Techplanet ale ich sklep został zamknięty - upadł. Będąc na miejscu dowiedziałem się od "osób trzecich" że "wjechał komornik".

Postanowiłem odezwać się do MSI, na stronie znalazłem ich support w Polsce (MSI POLSKA ul. Magazynowa 1, 55 - 040 Kobierzyce , Bielany Wrocławskie, Poland). Po długich i żmudnych próbach dodzwonienia się udało mi się w końcu porozmawiać z jednym z pracowników serwisu. Poinformował mnie on że, nie mogą przyjąć karty i wykonać naprawy gwarancyjnej. W tym celu muszę się kontaktować z dystrybutorem (INCOM GROUP SA we Wrocławiu). Zadzwoniłem do dystrybutora i usłyszałem że, MSI nie może na nich wymagać naprawy ponieważ są tylko dystrybutorem. Dystrybutor polecił ponowny kontakt z MSI.

Kontaktując się ponownie z MSI powiedziano mi że nie naprawią karty bo jestem osobą fizyczną a nie sklepem, spekulowali że dystrybutor mógł kupić kartę w Czechach i może być lewa (Nieźle *, co następne? Przemycana z papierosami z Litwy ?), a nawet jak by chcieli to nie pomogą bo nie mają mnie jak wrzucić w serwis bo obsługują tylko podmioty gospodarcze. Na pytanie "To co ja mam teraz zrobić?" Usłyszałem "-Nie wiem, niech Pan męczy dystrybutora"

Ponowny telefon do Dystrybutora. Dystrybutor też nie może przyjąć karty, informuje że, prawnie MSI musi naprawić i by konsultować się z rzeczkiem praw konsumenta.

Wybrałem się na spotkanie z rzecznikiem. Pani rzecznik która nie pozwalała dojść do słowa i opowiedzieć całej historii oświadczyła że, chce zobaczyć gwarancje do karty graficznej a jako że takowej nie miałem tylko fakturę potwierdzającą zakup, odprawiła mnie ze skwitowaniem "zagmatwane to masz, nie wiem jak pomóc".

Gwarancja na kartę jest do 1 lipca.

Kontaktując się z FB od MSI polecono mi utworzyć konto na https://register.msi.com/home/login i opisać całą sprawę. Opisałem w j.angielskim problem i wysyłając zgłoszenie otrzymałem info automat o luźno tłumaczonej treści. " Hej, dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się odpowiedzieć na nie w ciągu 7 dni lub zamkniemy zgłoszenie jako nie rozwiązane". No po prostu iks de.

Pytanie, co dalej robić ? Czy ktoś miał podobnie ? Pomocy !
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#2
RE: Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
ja bym do msi spamił do skutku . mają obowiązek przyjąć kartę . Masz fakturę to masz gwarancję i się jej u msi domagaj . pisz maile / dzwoń na obsługę klienta
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
Atpieterman09, dziękuję za odpowiedź ale nic to nie da. Ja będę dzwonił a oni będą odpowiadać że nic nie mogą. Problem w Twoim rozwiązaniu jest taki że moje słowa jako przysłowiowego "Jana Kowalskiego" nie mają żadnej mocy.
Mogę się wkurzać, tupać nogą ale co zrobię? "Nie ma policji do takich spraw" Więc wystarczy że będą mnie ignorować aż do lipca po czym stwierdzą że jest po gwarancji...Kwaśny
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie mogę zwiększyć dedykowanej pamięci karty graficznej. Mewa98 1 706 14.09.2016, 00:16
Ostatni post: Emiel
  Nie mogę zainstalować sterownika do karty graficznej Asus EAH 6850 Willow00 10 2807 28.08.2016, 17:13
Ostatni post: Willow00
  Nie mogę wyciągnąć karty graficznej Secik23 2 919 13.08.2015, 19:44
Ostatni post: Secik23

Skocz do:


Wybrane wątki (Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB będzie dobra ? raffal0014 15 1785 02.10.2019 08:45
Ostatni post: pieterman09
  Nowa karta graficzna [900zł] Cinco 5 939 01.10.2019 21:00
Ostatni post: Cinco
  Radeon RX 570 rail 29 3287 27.09.2019 08:28
Ostatni post: rail
  Zewnętrzna karta graficzna polyken 9 998 24.09.2019 18:42
Ostatni post: pieterman09
Question GTX 1660 Ti - Gigabyte Gaming OC vs MSI Gaming X silent3b3 1 876 22.09.2019 20:46
Ostatni post: pieterman09
  Keylogger w GPU? Muerte 6 1212 21.09.2019 12:28
Ostatni post: MonteCristo
  Skaczące użycie Asus RX 570 4GB graczol4432 5 1581 19.09.2019 09:50
Ostatni post: MotoFanatyk
  Co zamiast GTX 1070? silent3b3 4 1084 16.09.2019 22:06
Ostatni post: pieterman09
  Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Nice nick 2 1134 07.09.2019 20:32
Ostatni post: Nice nick
  Wymiana karty GTX1050 na nowszą meyu334 12 2081 02.09.2019 22:13
Ostatni post: pieterman09
  Laptop nie widzi Karty Graficznej. Vennom 4 1648 13.08.2019 20:29
Ostatni post: Vennom
  Karta graficzna do i5 2500k ToXiC206 21 3689 06.08.2019 23:26
Ostatni post: paintedfireworks
  GTX 750 Ti - co sądzicie? Squeazz 10 2402 03.08.2019 14:33
Ostatni post: pieterman09
  gtx 1060 podgor83 13 2745 26.07.2019 22:09
Ostatni post: pieterman09
  Biała dioda na karcie graficznej przy kablu od zasilania. BartexVP 5 2018 26.07.2019 14:25
Ostatni post: paintedfireworks