Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował

#1
Ściana  Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
Witajcie,


Wersja TL ; DR

Karta przestała działać -> chciałem odesłać na gwarancje -> sklep ogłosił upadłość, zero kontaktu -> chcę wysłać do producenta -> producent odsyła do dystrybutora -> dystrybutor odsyła do producenta -> nikt nie chce pomóc bo jestem os.fizyczną a nie sklepem -> rozmowa z rzecznikiem ds.konsumenta której owocem wyszło "zagmatwane to Pan masz, nie wiem jak pomóc a nawet jeśli to i tak miesiąc lub dwa kolejki i papierologii".

Wersja Long Story

Kupiłem 01-07-2014r. kartę graficzną MSI GTX 780Ti w sklepie techplanet.pl . W Listopadzie 2016 karta przestała działać ""komunikatem straciliśmy Twoje urządzenie renderujące". Oddałem do Techplanet do ich siedziby w Katowicach i odesłali do naprawy, naprawili a na pytanie co się stało usłyszałem że nie jest podane co.... W Marcu 2017 karta znów przestała działać komunikatem "straciliśmy Twoje urządzenie renderujące", chciałem odesłać kartę do Katowic do Techplanet ale ich sklep został zamknięty - upadł. Będąc na miejscu dowiedziałem się od "osób trzecich" że "wjechał komornik".

Postanowiłem odezwać się do MSI, na stronie znalazłem ich support w Polsce (MSI POLSKA ul. Magazynowa 1, 55 - 040 Kobierzyce , Bielany Wrocławskie, Poland). Po długich i żmudnych próbach dodzwonienia się udało mi się w końcu porozmawiać z jednym z pracowników serwisu. Poinformował mnie on że, nie mogą przyjąć karty i wykonać naprawy gwarancyjnej. W tym celu muszę się kontaktować z dystrybutorem (INCOM GROUP SA we Wrocławiu). Zadzwoniłem do dystrybutora i usłyszałem że, MSI nie może na nich wymagać naprawy ponieważ są tylko dystrybutorem. Dystrybutor polecił ponowny kontakt z MSI.

Kontaktując się ponownie z MSI powiedziano mi że nie naprawią karty bo jestem osobą fizyczną a nie sklepem, spekulowali że dystrybutor mógł kupić kartę w Czechach i może być lewa (Nieźle *, co następne? Przemycana z papierosami z Litwy ?), a nawet jak by chcieli to nie pomogą bo nie mają mnie jak wrzucić w serwis bo obsługują tylko podmioty gospodarcze. Na pytanie "To co ja mam teraz zrobić?" Usłyszałem "-Nie wiem, niech Pan męczy dystrybutora"

Ponowny telefon do Dystrybutora. Dystrybutor też nie może przyjąć karty, informuje że, prawnie MSI musi naprawić i by konsultować się z rzeczkiem praw konsumenta.

Wybrałem się na spotkanie z rzecznikiem. Pani rzecznik która nie pozwalała dojść do słowa i opowiedzieć całej historii oświadczyła że, chce zobaczyć gwarancje do karty graficznej a jako że takowej nie miałem tylko fakturę potwierdzającą zakup, odprawiła mnie ze skwitowaniem "zagmatwane to masz, nie wiem jak pomóc".

Gwarancja na kartę jest do 1 lipca.

Kontaktując się z FB od MSI polecono mi utworzyć konto na https://register.msi.com/home/login i opisać całą sprawę. Opisałem w j.angielskim problem i wysyłając zgłoszenie otrzymałem info automat o luźno tłumaczonej treści. " Hej, dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się odpowiedzieć na nie w ciągu 7 dni lub zamkniemy zgłoszenie jako nie rozwiązane". No po prostu iks de.

Pytanie, co dalej robić ? Czy ktoś miał podobnie ? Pomocy !
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#2
RE: Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
ja bym do msi spamił do skutku . mają obowiązek przyjąć kartę . Masz fakturę to masz gwarancję i się jej u msi domagaj . pisz maile / dzwoń na obsługę klienta
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
Atpieterman09, dziękuję za odpowiedź ale nic to nie da. Ja będę dzwonił a oni będą odpowiadać że nic nie mogą. Problem w Twoim rozwiązaniu jest taki że moje słowa jako przysłowiowego "Jana Kowalskiego" nie mają żadnej mocy.
Mogę się wkurzać, tupać nogą ale co zrobię? "Nie ma policji do takich spraw" Więc wystarczy że będą mnie ignorować aż do lipca po czym stwierdzą że jest po gwarancji...Kwaśny
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie mogę zwiększyć dedykowanej pamięci karty graficznej. Mewa98 1 705 14.09.2016, 00:16
Ostatni post: Emiel
  Nie mogę zainstalować sterownika do karty graficznej Asus EAH 6850 Willow00 10 2791 28.08.2016, 17:13
Ostatni post: Willow00
  Nie mogę wyciągnąć karty graficznej Secik23 2 918 13.08.2015, 19:44
Ostatni post: Secik23

Skocz do:


Wybrane wątki (Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Karta Graficzna! Najlepiej 1060 lukash57 16 2638 15.04.2019 18:37
Ostatni post: pieterman09
  Karta grafiki do Athlona Presos 6 1455 14.04.2019 03:22
Ostatni post: Crims
  Upgrade komputera. Jaką polecicie kartę? czaki257 25 5035 23.03.2019 00:10
Ostatni post: MonteCristo
  Wymiana karty graficznej ankus 7 1564 21.03.2019 10:40
Ostatni post: wojownikhaha
  Najtańsza karta graficzna z 2x DisplayPort KamilSPL 3 1394 19.03.2019 14:52
Ostatni post: MonteCristo
  BIOS AORUS GTX 1080Ti Xtreme Edition ice6666 4 1640 16.03.2019 00:26
Ostatni post: ice6666
  Wymiana karty na...? pakus77 21 5279 05.03.2019 15:32
Ostatni post: pakus77
  Wymiana karty graficznej z GTX 780 na GTX 1070 Gaming Swirussek 3 1643 28.02.2019 13:15
Ostatni post: Magiczny jez
  Radeon RX 580 vs RX 580 GTS iksde345 4 1474 23.02.2019 20:10
Ostatni post: MonteCristo
  Wymiana karty graficznej Vanti 3 1290 17.02.2019 16:15
Ostatni post: pieterman09
  wymiana karty Damian92 7 1807 14.02.2019 19:33
Ostatni post: Damian92
  Wymiana karty graficznej RX 470 na nową. Mały Miki 6 1267 10.02.2019 23:12
Ostatni post: Mały Miki
  Druga karta graficzna GTX 780 w 2-Way SLI Swirussek 1 1283 10.02.2019 10:50
Ostatni post: pieterman09
  Karta Graficzna Zmieniła Rozdzielczość Pufer1337 1 1187 09.02.2019 10:46
Ostatni post: pacm12
  Jaką karte graficzną kupić do 100 zl ? Pufer1337 13 2743 08.02.2019 14:46
Ostatni post: Pufer1337