Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował

#1
Ściana  Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
Witajcie,


Wersja TL ; DR

Karta przestała działać -> chciałem odesłać na gwarancje -> sklep ogłosił upadłość, zero kontaktu -> chcę wysłać do producenta -> producent odsyła do dystrybutora -> dystrybutor odsyła do producenta -> nikt nie chce pomóc bo jestem os.fizyczną a nie sklepem -> rozmowa z rzecznikiem ds.konsumenta której owocem wyszło "zagmatwane to Pan masz, nie wiem jak pomóc a nawet jeśli to i tak miesiąc lub dwa kolejki i papierologii".

Wersja Long Story

Kupiłem 01-07-2014r. kartę graficzną MSI GTX 780Ti w sklepie techplanet.pl . W Listopadzie 2016 karta przestała działać ""komunikatem straciliśmy Twoje urządzenie renderujące". Oddałem do Techplanet do ich siedziby w Katowicach i odesłali do naprawy, naprawili a na pytanie co się stało usłyszałem że nie jest podane co.... W Marcu 2017 karta znów przestała działać komunikatem "straciliśmy Twoje urządzenie renderujące", chciałem odesłać kartę do Katowic do Techplanet ale ich sklep został zamknięty - upadł. Będąc na miejscu dowiedziałem się od "osób trzecich" że "wjechał komornik".

Postanowiłem odezwać się do MSI, na stronie znalazłem ich support w Polsce (MSI POLSKA ul. Magazynowa 1, 55 - 040 Kobierzyce , Bielany Wrocławskie, Poland). Po długich i żmudnych próbach dodzwonienia się udało mi się w końcu porozmawiać z jednym z pracowników serwisu. Poinformował mnie on że, nie mogą przyjąć karty i wykonać naprawy gwarancyjnej. W tym celu muszę się kontaktować z dystrybutorem (INCOM GROUP SA we Wrocławiu). Zadzwoniłem do dystrybutora i usłyszałem że, MSI nie może na nich wymagać naprawy ponieważ są tylko dystrybutorem. Dystrybutor polecił ponowny kontakt z MSI.

Kontaktując się ponownie z MSI powiedziano mi że nie naprawią karty bo jestem osobą fizyczną a nie sklepem, spekulowali że dystrybutor mógł kupić kartę w Czechach i może być lewa (Nieźle *, co następne? Przemycana z papierosami z Litwy ?), a nawet jak by chcieli to nie pomogą bo nie mają mnie jak wrzucić w serwis bo obsługują tylko podmioty gospodarcze. Na pytanie "To co ja mam teraz zrobić?" Usłyszałem "-Nie wiem, niech Pan męczy dystrybutora"

Ponowny telefon do Dystrybutora. Dystrybutor też nie może przyjąć karty, informuje że, prawnie MSI musi naprawić i by konsultować się z rzeczkiem praw konsumenta.

Wybrałem się na spotkanie z rzecznikiem. Pani rzecznik która nie pozwalała dojść do słowa i opowiedzieć całej historii oświadczyła że, chce zobaczyć gwarancje do karty graficznej a jako że takowej nie miałem tylko fakturę potwierdzającą zakup, odprawiła mnie ze skwitowaniem "zagmatwane to masz, nie wiem jak pomóc".

Gwarancja na kartę jest do 1 lipca.

Kontaktując się z FB od MSI polecono mi utworzyć konto na https://register.msi.com/home/login i opisać całą sprawę. Opisałem w j.angielskim problem i wysyłając zgłoszenie otrzymałem info automat o luźno tłumaczonej treści. " Hej, dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się odpowiedzieć na nie w ciągu 7 dni lub zamkniemy zgłoszenie jako nie rozwiązane". No po prostu iks de.

Pytanie, co dalej robić ? Czy ktoś miał podobnie ? Pomocy !
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#2
RE: Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
ja bym do msi spamił do skutku . mają obowiązek przyjąć kartę . Masz fakturę to masz gwarancję i się jej u msi domagaj . pisz maile / dzwoń na obsługę klienta
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował
Atpieterman09, dziękuję za odpowiedź ale nic to nie da. Ja będę dzwonił a oni będą odpowiadać że nic nie mogą. Problem w Twoim rozwiązaniu jest taki że moje słowa jako przysłowiowego "Jana Kowalskiego" nie mają żadnej mocy.
Mogę się wkurzać, tupać nogą ale co zrobię? "Nie ma policji do takich spraw" Więc wystarczy że będą mnie ignorować aż do lipca po czym stwierdzą że jest po gwarancji...Kwaśny
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie mogę zwiększyć dedykowanej pamięci karty graficznej. Mewa98 1 693 14.09.2016, 00:16
Ostatni post: Emiel
  Nie mogę zainstalować sterownika do karty graficznej Asus EAH 6850 Willow00 10 2697 28.08.2016, 17:13
Ostatni post: Willow00
  Nie mogę wyciągnąć karty graficznej Secik23 2 907 13.08.2015, 19:44
Ostatni post: Secik23

Skocz do:


Wybrane wątki (Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Z GTX 970 na 1080? ice6666 12 2585 14.11.2018 14:42
Ostatni post: Pyszny_seans
  R9 280x a Q9300? Squeazz 4 985 09.11.2018 16:51
Ostatni post: Squeazz
  Karta graficzna pod płynne GTA V kojot08 3 881 09.11.2018 12:54
Ostatni post: pieterman09
  Aktualny komp + kupno grafiki Akindusx 6 967 30.10.2018 16:40
Ostatni post: pieterman09
  Czy opłaca się wymieniać kartę z 9800gtx gehagu 7 969 29.10.2018 20:39
Ostatni post: pieterman09
  Zgrzytanie wentylatora przy 50% obrotów Neal 4 1210 29.10.2018 15:51
Ostatni post: MonteCristo
  Nastepca GTX750Ti beavis 14 2160 27.10.2018 21:21
Ostatni post: pieterman09
  Czy ta grafika będzie pasowała do zestawu? HellO 9 1203 23.10.2018 19:51
Ostatni post: pieterman09
  Uszkodzona karta graficzna? szymonekk 12 2283 19.10.2018 11:28
Ostatni post: szymonekk
  Wymiana karty graficznej Sapphire Radeon HD7970 Kangol 8 1064 18.10.2018 19:26
Ostatni post: Kangol
  Zmiana karty graficznej michal77 24 4495 09.10.2018 11:45
Ostatni post: MonteCristo
  Jak trafić dobrą kartę? snf 1 907 09.10.2018 11:42
Ostatni post: MonteCristo
  Wymiana grafiki kabanosik 4 1219 23.09.2018 12:56
Ostatni post: pieterman09
  Która karta graficzna ? Janek353 9 1321 17.09.2018 18:58
Ostatni post: MonteCristo
  Zmiana krzywej obrotów wentylatorów, następstwa - skutki Pyszny_seans 1 1322 16.09.2018 13:49
Ostatni post: wdowa_tychy