Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111

#1
Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
Witam...
Jestem posiadaczem odtwarzacza mp3 "TEAC mp111".
Wszystko fajnie pieknie ale...Bawilem sie moim odtwarzaczem tzn grzebalem w ustawieniach wszystko jest po ANGIELSKU wiec nie wszystko rozumiem.Po prostu tak ustawilem ze jak leci piosenka to nie pokazuje tytulu tylko sa jakies Hinskie znaki.Nie wiem jak wrócic do normalnego stanu gdzie wykonawca i tytul byl elegandzko napisany tylko nie wyswietlalo polskich liter...A tak to wogole wszystko jets OKEY tylko nie wiem jak wrocic to normalnego swietnego odtwarzacza.
Pomozcie bo jade na 11 czerwa na wakacje i biore go ze soba i chce zeby po ludzku dzialal a nie Hinske tytuly
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#2
RE: Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
No kiepsko poszukaj moze tam w ustawianich jest gdzie langueKwaśny
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#3
RE: Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
Witam...
No czesc ZERO wogole to dzieki ze odpisales.
W sumie to jest langue i mam ustawione na Angielski.Sa inne jezyki ale zadnego Hinskiego Japonskiego czy Koreanskiego to nie ma.Wogole to mam zero pojecia co zrobic.Może sformatowac go ale czy"Jak go sformatuje to nic zlego sie nie stanie",wiem ze jak mu pykne FORMATOSA to sie wszystko skasuje tylko chodzi mi czy tylko to czy nic innego sie nie zrobi.
A tak poza tym to masz wogole taki MP3??
POZDRAWIAM
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#4
RE: Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
Ja mam mp3 ale ergotecha 256 Wesoły heh to dziwne jak sformatujesz to sie usna piosenki no bynajmniej ja tak mam. Heh to dziwen ze tytuly sa po chinsku cos musisalem zmienic. Heh troche skomplikowane ja nigyd nie gylem specem od hardwadre Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
Poszukaj zakładki Kodowanie (Code)...;)
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
Witam...
Ja no fajnie nie ma takiej opcji "Code" Kodowanie.
Napisze jakie mam wogole opcje w odtwarzaczu w MENU:
- Play Music
- Play Voice
- Settings(EQ set,Playmode,Contrast,Backlinght,Powerset,Recordset,Langue,Exit.)
- Preview
- Delete Track
- About
- Exit.
W której opcji moge zmienić te Chińskie znaki wiem że w Langue nie da się.
Jak myślicie pomóżcie??!! <smutny>
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#7
RE: Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
Nigdy nie miałem takiego urządzenia, więc będę zgadywał, że w Playmode... Diabelek
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#8
RE: Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111
~Anonim napisał(a):Witam...
Jestem posiadaczem odtwarzacza mp3 "TEAC mp111".
Wszystko fajnie pieknie ale...Bawilem sie moim odtwarzaczem tzn grzebalem w ustawieniach wszystko jest po ANGIELSKU wiec nie wszystko rozumiem.Po prostu tak ustawilem ze jak leci piosenka to nie pokazuje tytulu tylko sa jakies Hinskie znaki.Nie wiem jak wrócic do normalnego stanu gdzie wykonawca i tytul byl elegandzko napisany tylko nie wyswietlalo polskich liter...A tak to wogole wszystko jets OKEY tylko nie wiem jak wrocic to normalnego swietnego odtwarzacza.
Pomozcie bo jade na 11 czerwa na wakacje i biore go ze soba i chce zeby po ludzku dzialal a nie Hinske tytuly
Witaj!
Może najprostsze rozwiązanie, jakie się nasuwa to odszukać w sieci stronke z tym "TEAC-em" (producenta, oczywista) i może tam sie da wgrać jakiś upgrade? Formatowanie nie usunie chyba problemu, tylko zawartość danych, a te "dzikie" ustawienia zapisują się w jakimś wydzielonym obszarze pamięci. Być może jest gdzieś z boku w środku, pod klapką, za bateriami - przycisk resetujący do ustawień fabrycznych?
Może niezbyt pazerny na kase serwisant by co bądź doradził?
W ostateczności - komis lub podmiana na inny egzemplarz...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
jak mozna sformatowac mp3 teac jak sformatować mp3 teacmp-111 teac

Podobne wątki (Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odtwarzacz MP3 do 200zł Baero 2 9701 26.09.2018, 19:44
Ostatni post: Lexan
  Jaki odtwarzacz MP3 do biegania likus 2 9457 11.09.2015, 17:46
Ostatni post: seniorita29
Question Odtwarzacz mp3/mp4 do ~120zł pilot2000 0 6092 26.02.2015, 13:14
Ostatni post: pilot2000

Skocz do:


Wybrane wątki (Odtwarzacz mp3 TEAC-mp111)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ściana nie działa odtwarzanie na urządzeniu Lavigo 2 2495 31.12.2019 20:19
Ostatni post: Lexan
  Przenośny odtwarzacz muzyczny z Youtube (nie telefon) Wakashimazu88 11 12605 27.12.2019 00:29
Ostatni post: pieterman09
  Szukam TV do 2500zł damian0076 1 6635 12.12.2019 16:52
Ostatni post: Lexan
  M2ts na MKV - rozmiar pliku a jakość goblin 6 7150 22.11.2019 17:49
Ostatni post: ~Anonim
  Monitor zamiast TV? ptrick 45 42827 16.11.2019 01:02
Ostatni post: ptrick
  Obraz na żywo w prezentacji Powerpoint Piotrmuzyk 0 7122 30.10.2019 08:22
Ostatni post: Piotrmuzyk
Question "VARTA LCD Multi Charger" - pytanie o ładowanie akumulatorków. Można każdy inny? ~Anonim 8 8395 27.10.2019 14:38
Ostatni post: ~Anonim
Cool MiniLED vs OLED Gregor56 0 7017 23.10.2019 09:28
Ostatni post: Gregor56
  Jak usunąć napisy z filmu. Joker789 3 2810 09.10.2019 23:32
Ostatni post: Lexan
  [5000] Smart 55-60 cali 4k aht 10 16214 07.10.2019 23:11
Ostatni post: aht
  Audiotrak Prodigy Cube, alternatywa? muzyk219 0 7505 06.10.2019 10:34
Ostatni post: muzyk219
  Problem z mikrofonem gooralek 0 7623 25.09.2019 19:25
Ostatni post: gooralek
  Wzmacniacz głosu na lektorat eremo 2 8115 23.09.2019 17:14
Ostatni post: eremo
  zmiana wielkosci pliku MP4 jkazan 2 8525 22.09.2019 19:38
Ostatni post: Lexan
  Kamera sportowa pjotrr 0 8426 04.09.2019 09:12
Ostatni post: pjotrr