Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit

#31
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
512 ma rdzeń g92, a wersje 320MB i 640MB mają rdzeń g80. Ten na g92 jest o jakieś 30-35% wydajniejszy od tego na g80, więc sam oceń czy się opłaca
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#32
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
maciek94 napisał(a):Chyba jednak lepszym wyborem byłby Core 2 Duo, do Quada to lepiej mieć nową płytkęWesoły

Ja nie mam jeszcze plyty glownej jesli o to Ci chodzilo ;] czyli jakbym mial jakas pozadna plyte glowna to jednak oplaca sie kupowac tego Quada?


Krzok599 napisał(a):512 ma rdzeń g92, a wersje 320MB i 640MB mają rdzeń g80. Ten na g92 jest o jakieś 30-35% wydajniejszy od tego na g80, więc sam oceń czy się opłaca
no jednak nie no mowie wam nie znam dlatego wszystkiego sie pytam...

~Anonim napisał(a):Po co ci tyle tej pamięci??
Narazie 512 jest wystarczajace na obecne gry ale nie jestem pewien czy to wystarczy na gry ktore beda za 3-4lata...
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#33
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
W gry, które wyjdą za 3-4lata i tak sobie na taj karcie nie pograsz Szczerbol
"Chcesz wysłać następną wiadomość zbyt szybko po poprzedniej. Musisz poczekać jeszcze 1 sekund."
DARUJ Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#34
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
gieniuchna napisał(a):
maciek94 napisał(a):Chyba jednak lepszym wyborem byłby Core 2 Duo, do Quada to lepiej mieć nową płytkęWesoły

Ja nie mam jeszcze plyty glownej jesli o to Ci chodzilo ;] czyli jakbym mial jakas pozadna plyte glowna to jednak oplaca sie kupowac tego Quada?

nie. Do quada to potrzeba dobrej płyty głównej, a wyniki będą i tak gorsze od e8400
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#35
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
skoro tak mowisz no to niech bedzie ten e8400 moze byc ten: http://www.komputronik.pl/Procesory/Inte...,id,50648/ ??

albo nie wiem znalazlem jeszce e8500 moze to jest lepsze?? (http://www.komputronik.pl/Procesory/Inte...,id,50647/)
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#36
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
e8500 jestlepszy ale nie wiele. Biorac pod uwage różnice w cenie i wydajności to lepiej będzie brac e8400
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#37
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
a jesli juz mowic o kreceniu kto wie moze kiedy to jednak ktorego lepiej krecic e8500 czy e8400?? "z ktorego lepiej cos wyjdzie"
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#38
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
generalnie to wszystkie procki z seri e8xxx krecą się tak samo. Wszytskie na Boxowym chłodzeniu powinny dojśc do ~3,8GHz, a na lepszym to powyżej 4Ghz nie jest niczym szczególnym
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#39
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
Co do e8500 sie nie opłaca bo za mnożnik o połówke wyższy musisz dopłacić 2-3 stowki
 Przeglądarka: opera
#40
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
oni chyba chą tyle kasy za ten "innowacyjny" połówkowy mnożnik Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
palit 8800gt 1gb 1024mbpalit geforce 8800gt 1024mbpalit geforce 8800gt opinie8800 gt 1024 mb palit8800 gt palit testgeforce 8500 gt 1024 mb problem z polaczeniem GeForce 8800GT 1024MB 256bit geforce 8800gt gddr3 512 ram 256 bit palitkarty graficzne 8800 gt palitpalit 880 gt 512 mb ddr 3

Podobne wątki (PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Potrzebny upgrade zestawu? i5-6600K, Palit GeForce GTX1070 Gamerock 8GB do 2500 zł Pr0moK 14 1670 17.08.2019, 21:58
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja komputera do 700 zł(karta do 500zł, płyta ok. 200) - Phenom II x4 850 3.3 GHz, Palit GT520 2GB michalooo95 4 1254 10.11.2014, 19:12
Ostatni post: michalooo95
  jaka grafika zamiast 8800gt Cerebrar 7 1128 21.01.2014, 22:38
Ostatni post: Cerebrar

Skocz do:


Wybrane wątki (PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zestaw Ryzen do 2600 krzysiek3542 17 1857 11.02.2018 17:22
Ostatni post: pieterman09
  Komputer bez grafiki, do gier i programowania, do 5k Szczowiu 5 579 11.02.2018 13:54
Ostatni post: pieterman09
  Nowy komputer problem z fps rodzysss 4 521 11.02.2018 11:34
Ostatni post: kamel16
Exclamation Zestaw. kjetpl 9 582 10.02.2018 12:06
Ostatni post: Purple Haze
  karta graficzna do 300zł qunieq 11 1104 09.02.2018 20:00
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade sprzętu pod gry Nalep 7 741 09.02.2018 19:58
Ostatni post: pieterman09
  Wycena sprzętu krzysiek3542 4 508 09.02.2018 15:40
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw mix uzywki + nowe gpu - do 1500zł nerdxg 2 468 08.02.2018 20:42
Ostatni post: pieterman09
  Budżet bez ograniczeń. Szczowiu 4 634 08.02.2018 20:19
Ostatni post: Szczowiu
  Wycena komputera na sprzedaż tap1 0 486 07.02.2018 19:49
Ostatni post: tap1
Question Jaki zestaw złożyć? krzysiek3542 5 586 06.02.2018 21:13
Ostatni post: pieterman09
  Komputer Do 1900zł Decha94 10 1272 06.02.2018 13:58
Ostatni post: MonteCristo
  Modernizacja komputera do gry luk3x 5 632 06.02.2018 13:19
Ostatni post: cractor
  Jednostka do 2k PYNDZIO 5 875 04.02.2018 22:13
Ostatni post: pieterman09
  Gruntowny Upgrade PC na przyszłość Newbie1932 10 1407 04.02.2018 18:45
Ostatni post: xucan