Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit

#71
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
To na apollo nie ma wersji box??Firmowe starczy jak nie kręcisz proca,poza tym na box idzie do 4 ghz
 Przeglądarka: opera
#72
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
a nie jest... zle zobaczylem... tzn nie ten procesor wybralem... nie wiem to chyba tyle odnosnie skladania teraz trza kupic i złożyć dzieki wszystkim za pomoc... temat chyba mozna zamknac, pozyjemy zobaczymy jak to wszystko bedzie wygladac, jeszcze raz dzieki okazalo sie ze z tego co ja myslalem ze kupie zostaly tylko ramy i obudowa, temat raczej mozna juz zamknac.
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#73
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
gieniuchna napisał(a):Krzok599 rzeczywiscie nie zauwazylem tego "PRO" wiec moge zamienic ten komputer nie jest jeszcze kupowany, co do grafiki mowie popelnilem błąd, ale ktos tam mowil o zwyklem GT nie GTS (nie pamietam juz kto), a jesli mowisz ze GTS jest lepszy do podaj mi jakis przyklad do 1000zł (wczesniej było do 1300, ale troche sie pozmienialo)

dobra sorry poniosło mnie troche, ale jak zobaczyłem jaki zestaw po naszych poradach złożyłes to...
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#74
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
Zwykly P5K + E8400 ostatecznie moze byc, 3 fazy zasilania trudno, ten proc az taki pradozerny nie jest. A tak sobie moze chlopak zaoszczedzic na plytce.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#75
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
Atup no niby tak, ale za bardzo zbliżoną cene ma Foxa p35a-s, który już ma te 4 fazy i jest lepszy do O/C
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#76
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
W takim razie jeszcze ewentualnie Gigabyte GA-P35-DS3L ale 4 fazy mówią na korzyść foxa
 Przeglądarka: opera
#77
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
ale ja mowilem ze zdecyduje sie na tamta PRO roznica w cenie chyba 70-100zł... juz zaoszczedzilem na obudowie, okazalo sie ze "tam gdzie ten informatyk zamawia sa jakies gratisy ze powyzej tylu to i tamto..."
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#78
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
Postanowiłes brać pro to gratulować wyboru,korzystaj z promocji,póki mozesz,dla pewnosci daj konfig całego to go ostatecznie sprawdzimy
 Przeglądarka: opera
#79
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
~Anonim napisał(a):W takim razie jeszcze ewentualnie Gigabyte GA-P35-DS3L ale 4 fazy mówią na korzyść foxa

Płyta dobra, ale nie do tego proca. strap na FSB przy 417MHz może uniemożliwić pożadne O/C. Ale P5K Pro jest lepsza. Co do teych dysków to jak Cie stać to daj dwie sztuki, bo będzie wydaniej. Jak nie możesz tego zruzumieć to wytłumacze to na przykładzie(może troche debilny, ale tylko to mi przyszło do głowy): Pszesz zadanie domowe, na końcu książki są odpowiedzi do zadań, więc musisz co chwilę przeracać karti n koniec i potem spowrotem na zadanie. Czas w którym musisz przewracać strony to czas zmarnowany, a jakbyś miał na osobnej kartce to poszło by dużo szybciej. Książka to talerz dysku, a twoja ręka to głowica, czas potrzebny na znalezienie i przesunięcie głowicy na odpowiednie miejsce to czas zmarnowany, a jak masz dwa dyski to nie musisz tracic tego czasu (lub tracisz go mniej)
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#80
RE: PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit
ehh za bardzo nie mnie nie przekonales Język

Teraz mam nadzieje ze sie nie pomyle:
Płyta głowna: Asus P5K PRO (365 zł)
Procesor: Intel Core2 Duo E8400 3GHz 6Mb BOX (780 zł)
Karta graficzna: GeForce 8800gts Asus 512MB (1079 zł)
Pamięć RAM: 2x2GB Kingston PC5300 667MHz (295 zł)
Dysk twardy: Seagate Barracuda 7200 500GB 16MB (399 zł)
Razem: 2918 zł

Gdyby było tak z tym dyskiem jak kolega radzi to:
Dysk twardy: 2x Seagate ST3250410AS (2x 209 zł)
Razem: 2937 zł

+obudowa (juz tam to sam poradze sobie wybrac Krzywy - chyba jakas wyspecjalizowana nie jest potrzebna?
Redaktor Android.com.pl
Były redaktor Windows-Phone.pl
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
palit 8800gt 1gb 1024mbpalit geforce 8800gt 1024mbpalit geforce 8800gt opinie8800 gt 1024 mb palit8800 gt palit testgeforce 8500 gt 1024 mb problem z polaczeniem GeForce 8800GT 1024MB 256bit geforce 8800gt gddr3 512 ram 256 bit palitkarty graficzne 8800 gt palitpalit 880 gt 512 mb ddr 3

Podobne wątki (PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Potrzebny upgrade zestawu? i5-6600K, Palit GeForce GTX1070 Gamerock 8GB do 2500 zł Pr0moK 14 1664 17.08.2019, 21:58
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja komputera do 700 zł(karta do 500zł, płyta ok. 200) - Phenom II x4 850 3.3 GHz, Palit GT520 2GB michalooo95 4 1252 10.11.2014, 19:12
Ostatni post: michalooo95
  jaka grafika zamiast 8800gt Cerebrar 7 1128 21.01.2014, 22:38
Ostatni post: Cerebrar

Skocz do:


Wybrane wątki (PALIT Geforce 8800gt 1024mb Ddr3/256bit)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowy komputer do gier, 9000 zł. Siqural 4 768 10.12.2017 01:02
Ostatni post: pieterman09
  Używane karty graficzne - to się opłaca? Grzesiek11 3 634 09.12.2017 21:15
Ostatni post: pieterman09
Exclamation Aktualizacja set'u - Proszę o pomoc Creation2012 2 757 09.12.2017 12:18
Ostatni post: Creation2012
  Zestaw komputerowy obróbka filmów gk_24 0 591 09.12.2017 11:54
Ostatni post: gk_24
  Komputer 3500zł do gier Predek92 11 1643 09.12.2017 05:47
Ostatni post: Predek92
  Zakup komputera, proszę o infromację nt mojego zestawu. bmwszumek 0 1396 08.12.2017 12:11
Ostatni post: bmwszumek
  Modernizacja do 1600zł Patrikovsky 3 881 07.12.2017 09:50
Ostatni post: Patrikovsky
  Zestaw komputerowy do 10k dla gracza i do pracy Misiu69 28 2490 05.12.2017 22:15
Ostatni post: pieterman09
Question Urządzenie wielofunkcyjne HP DeskJet F2480. Warto kupić? wojtekwd40 12 13758 05.12.2017 19:00
Ostatni post: darson
  [4200] ocena zestawu do codzinnych zastosowań Martinez600 10 1368 03.12.2017 14:59
Ostatni post: pieterman09
  Wycena starego zestawu Bayern2222 5 812 02.12.2017 23:52
Ostatni post: MonteCristo
  Zestaw komputerowy do obróbki zdjęć i filmów w 4k balan 3 3248 02.12.2017 11:35
Ostatni post: balan
  ocena skrzynki 14k - streaming + możliwość rozbudowy Jaom 23 2099 01.12.2017 21:52
Ostatni post: Jaom
  [5000zł=3500+1500] Zestaw do 3500 zł do Gier + monitor IPS do Gier do 1500 zł korniszon6 5 855 30.11.2017 18:25
Ostatni post: pieterman09
  Komputer do gier za 5-6 tysięcy vitcum 13 1387 28.11.2017 19:26
Ostatni post: pieterman09