03.04.2020, 20:43
PC do gier 3200 zł - przesiadka z konsoli
Witam, jestem graczem typowo weekendowym, do tej pory byłem konsolowcem no i jak wiadomo nie długo będzie premiera next genów a mnie naszła myśl na zmianę na PC.
Mogli byście coś doradzić do budżetu 3200 zł max? Czy myślicie że to będzie zmiana na dobre? Nie znam się na PC więc żadnego podkręcania też nie będzie.
PC byłby podłączony do TV 43 full hd ponieważ mam zbyt mały pokój aby wstawić do niego biurko i kupować dodatkowy monitor.
Możecie coś doradzić obecnemu konsolowcowi, wiadomo że nie oczekuję aby każda gra działała w 60 klatkach na maksymalnych ustawieniach gdyż jestem przyzwyczajony do 30 klatek więc coś więcej i tak będzie dla mnie zmianą na plus.
Czy zamierzasz podkręcać? NIE
- Czy potrzebne ci USB 3.0 i SATA 3? Raczej standard w tych czasach
- Czy potrzebne ci są porty 5.1 dla głośników?
- Czy masz coś ze starego komputera (np. obudowa, dysk i nagrywarka, proszę podać interfejs IDE/ATA lub SATA)? NIE
- Jaki masz monitor (wielkość i rozdzielczość natywna)? TV 43 Full HD
- Do czego wykorzystujesz komputer? Gry ( battlefield, typowo FPS )
- Czy potrzebna ci nagrywarka (zważywszy na fakt, że system można zainstalować z pendrive)? NIE
- Jakie dodatkowe części lub peryferia potrzebujesz? Klawiatura i mysz budżet 350 zł.
- Jaki system operacyjny chcesz zainstalować? Windows 10
Z góry dziękuję
Mogli byście coś doradzić do budżetu 3200 zł max? Czy myślicie że to będzie zmiana na dobre? Nie znam się na PC więc żadnego podkręcania też nie będzie.
PC byłby podłączony do TV 43 full hd ponieważ mam zbyt mały pokój aby wstawić do niego biurko i kupować dodatkowy monitor.
Możecie coś doradzić obecnemu konsolowcowi, wiadomo że nie oczekuję aby każda gra działała w 60 klatkach na maksymalnych ustawieniach gdyż jestem przyzwyczajony do 30 klatek więc coś więcej i tak będzie dla mnie zmianą na plus.
Czy zamierzasz podkręcać? NIE
- Czy potrzebne ci USB 3.0 i SATA 3? Raczej standard w tych czasach