Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.

RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
W sumie racja, phenom z dobrym chłodzeniem wyjdzie taniej a 3,8-4ghz chyba każdemu wystarczą. Chyba, że ktoś jest totalnym entuzjastą.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
martha_83, nie tylko w tabelkach. W praktyce też. i7-930 vs Phenom 955. W podczas gry róznicy nie ma. Natomiast w systemie, otwieraniu aplikacji itd. są wyraźne róznice. i7-930 bez ssd na hd502hj uruchamia się jakieś 30-35sek. Phenom ponad minute.(chodzi tu o całkowite wyłączenie komputera, czas liczony od kilknięcia w przycisk uruchamiający). Uruchamianie BC2 na i7-930 trwa ok. 5sek, na phenomie ok. 10sek. (chodzi tu od dwukliku w ikone aż do przejscia w menu.)

Dodam, że phenom jest wykręcony do troche ponad 4GHz. i7-930 2,8Ghz. Czas jest oczywiście zaokrąglony do pełnych sekund.
Zwijam manatki. Żegnam!
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
a moze by tak zapytac autora czy che modernizowac w przyszlosci kompa co ?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie8
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
(26.08.2010, 15:30)Matix324 napisał(a): a moze by tak zapytac autora czy che modernizowac w przyszlosci kompa co ?

napewno Wesoły


pytalem o przyszlosciowy sprzet, z zakupem jeszcze czekam, rozwazam opcje i zbieram kase Wesoły

napewno do tych 4GB dodam jeszcze 2GBOczko
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
panowie, a co sądzicie o i7 930 2,8GHz ?

znajomy patrząc na ten mój zestaw, powiedział że jedynie procesor kuje w oczy, że 930 jest lepszy, co sądzicie? różnica w cenie to kilkadziesiąt złotych.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Możesz podać link, do tego, którego Ci podaliśmy?
kruki92 napisał(a):Witam , przychodzę tu do Państwa dość poirytowany oraz po prostu wkurzony  problem polega na tym, że mam b dobry net upc kablówke  centrum Warszawy żadna radiówa za 20 zł bo jest to 150 mb troche za niego płacę
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Intel Core 2 Quad i7-920 2,66GHz S-1366 BOX (BX80601920)
http://www.ceneo.pl/1993326

czytając to:
http://maxforces.com/articles.php?articl...rowstart=2

dochodze do wniosku że Inter Core i7 930 2,8GHz jest lepszy ? ;>

a różnica w cenie, to kilkadziesiąt złotych.
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Jeśli chcesz to dołóż. Wesoły Będzie trochę lepszy, chociaż tą różnicę można spokojnie nadrobić małym OC. ;p
kruki92 napisał(a):Witam , przychodzę tu do Państwa dość poirytowany oraz po prostu wkurzony  problem polega na tym, że mam b dobry net upc kablówke  centrum Warszawy żadna radiówa za 20 zł bo jest to 150 mb troche za niego płacę
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Jednak brałbym i7-920. Różnica to ok. 100zł więc sporo. Różni sie cena i innym taktowaniem. Reszta taka sama. Jeśli bawisz sie w oc to kupno 930 jest bezsensu. jesli jednak boisz sie krecic bierz 930.
Zwijam manatki. Żegnam!
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
na OC się za bardzo nie znam, ale kupując ten komputer, mam zamiar sprobowac go lekko podkrecic ;> ( nauczyc sie xd )

ok, czyli 930 jest stosunkowo lepszy, tak?
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pomoc w wyborze jednostki AlBundy 11 1076 25.04.2019, 09:51
Ostatni post: AlBundy
  Nowy komputer. Pomoc w doborze części Agnieszka00 58 7888 23.03.2019, 00:33
Ostatni post: pieterman09
  Komputer stacjonarny pomoc w wyborze tamarajelcyn 1 431 24.11.2018, 17:02
Ostatni post: pieterman09

Skocz do:


Wybrane wątki (PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja +-500zł M4jorek 6 580 03.02.2018 21:36
Ostatni post: pieterman09
  Co wymienić? Matix31337 15 1526 03.02.2018 09:44
Ostatni post: Purple Haze
Question Nowa obudowa + PSU hudy1431 6 827 02.02.2018 22:25
Ostatni post: pieterman09
  Kierownica logitech formula force ex nie działa RiP_ 0 685 02.02.2018 18:45
Ostatni post: RiP_
  zestaw RYZEN i wycena starego meyu334 20 2359 02.02.2018 16:26
Ostatni post: pieterman09
Toungue Ryzenowy zestaw do 1000zł Squeazz 3 554 02.02.2018 12:38
Ostatni post: MonteCristo
  Komputer do +/- 3000 torcher15 12 1377 01.02.2018 22:06
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana sprzętu(ram,procesor,płyta) kacperku 2 588 01.02.2018 00:22
Ostatni post: xucan
Ściana PROBLEM Z KOMPUTEREM micpan 5 745 01.02.2018 00:19
Ostatni post: xucan
  ZEWNĘTRZNA KARTA GRAFICZNA DO LAPTOPA ? Grembol7 3 1017 31.01.2018 13:56
Ostatni post: Purple Haze
  Maszyna za 6000 zł do GRANIA frycek42 4 1173 30.01.2018 17:49
Ostatni post: frycek42
  Komputer do multimediów i AutoCADa do 1500 gipson231 10 1627 30.01.2018 13:31
Ostatni post: cractor
  Modernizacja komputera - 1000 zł budżet wt24 5 757 30.01.2018 10:21
Ostatni post: Crims
  Modernizacja sprzętu dla streamera za 2500 złotych Alpha_Centauri 11 1625 30.01.2018 02:52
Ostatni post: PawelGawen
  Komputer do gier do ok. 5000 zł mt17 4 961 30.01.2018 02:46
Ostatni post: PawelGawen