Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.

RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Takie pytanko, czy w zestawie jest już cooler? Bo jeśli nie to kręć max do 3,0Ghz. A najlepiej 2,8Ghz i wtedy masz i7-930 Wesoły
Pytam się o cooler bo temat ma juz 16stron i nie za bardzo chce sie szukać ostatnio podanego zestawu ;p.

Jeśli masz dobry cooler to kręć ile fabryka dała. Na moim 930 wyrobiłem bez problemu 4Ghz i myślę że nawet do 4,5 bym mógł dobić Wesoły
Zwijam manatki. Żegnam!
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
a czemu kupiles 930, skoro 920 to to samo ino podkrecony? ;D


zestaw prezentuje się tak:

Intel Core i7-920 2,66GHz
Gigabyte X58A-UD3R
G.Skill 2x2GB DDR3 1600MHz CL9 RL
Gainward GTX470
GIGABYTE GeForce GTX480 1536MB DDR5 384bit PCI-E (GV-N480D5-15I-HD502HJ 500GB
Cooler Master HAF 922
OCZ StealthXStream 2 OCZ700SXS2-EU 700W


co sądzicie o tym zasilaczu, jest cichy i nadaje się do OC? ;>
lapek mój ma już 3lata, i właśnie zaczyna zostawać w tyle, więc tak myślałem o podkręceniu, ale to chyba troche trudniejsze/niebezpieczniejsze niż w piecu?
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Dwie różne karty graficzne?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Obudowa jest fajna sam ją posiadam;) Zasilacz cichy i nadaje się do oc
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: chrome
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Wziąłem 930 bo było mnie na niego stać. Zresztą, lepiej się prezentuje Wesoły

Zejdź z budy i dokup cooler. Jednak ja zostałbym przy aktualnej cfg. i dołożył 150-200zł do coolera.

Obudowa jest baaaaardzo dobra. Nieporównywalnie lepsza od Thermaltake'a V9-tki. Mimo że cenowo stoją na tym samym poziomie. Piekny kolor, nie za szpanerskie oświetlenie, 3 wenty w zestawie, jest wielka, dobrze zbudowana. Do tego ten napis HAF na boku... taki chropowaty mniaaaam ciacho :D. V9 też dobra ale taka uboga i wygląda na tandetną. A HAF 922 to taki pudzian ;d Tak też sie nazywa Wesoły
Zwijam manatki. Żegnam!
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
(01.09.2010, 13:52)fint napisał(a): Wziąłem 930 bo było mnie na niego stać. Zresztą, lepiej się prezentuje Wesoły

Zejdź z budy i dokup cooler. Jednak ja zostałbym przy aktualnej cfg. i dołożył 150-200zł do coolera.

Obudowa jest baaaaardzo dobra. Nieporównywalnie lepsza od Thermaltake'a V9-tki. Mimo że cenowo stoją na tym samym poziomie. Piekny kolor, nie za szpanerskie oświetlenie, 3 wenty w zestawie, jest wielka, dobrze zbudowana. Do tego ten napis HAF na boku... taki chropowaty mniaaaam ciacho :D. V9 też dobra ale taka uboga i wygląda na tandetną. A HAF 922 to taki pudzian ;d Tak też sie nazywa Wesoły

hmm, to jednak zostane przy 920, az tyle kasy nie wycisne Wesoły

jaki cooler masz na mysli?Oczko
obudowa bardzo mi się podoba i nie chce właśnie z niej rezygnować Język


co do karty graf. jakby mi brakło kasy, bd gtx 470, wiec napisalem 2 Język
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Od siebie polecam Scythe yasya + Arctic Silver 5.
Zwijam manatki. Żegnam!
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Może być także Scythe Mugen rev 2.0.
kruki92 napisał(a):Witam , przychodzę tu do Państwa dość poirytowany oraz po prostu wkurzony  problem polega na tym, że mam b dobry net upc kablówke  centrum Warszawy żadna radiówa za 20 zł bo jest to 150 mb troche za niego płacę
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
bez problemu wejdą do tej obudowy ?

a czy te wiatraki które są już w haf'ie nie wystarczą? ;>
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: chrome
RE: PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.
Do schłodzenia procesora one nie starczą, ale także pomogą, gdyż będą dostarczały świeżego, chłodnego powietrza do kompa co pomoże w chłodzeniu podzespołów.
kruki92 napisał(a):Witam , przychodzę tu do Państwa dość poirytowany oraz po prostu wkurzony  problem polega na tym, że mam b dobry net upc kablówke  centrum Warszawy żadna radiówa za 20 zł bo jest to 150 mb troche za niego płacę
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (PCet do gier >4k zł, pomoc przy wyborze części.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pomoc w wyborze jednostki AlBundy 11 1867 25.04.2019, 09:51
Ostatni post: AlBundy
  Nowy komputer. Pomoc w doborze części Agnieszka00 58 10043 23.03.2019, 00:33
Ostatni post: pieterman09
  Komputer stacjonarny pomoc w wyborze tamarajelcyn 1 819 24.11.2018, 17:02
Ostatni post: pieterman09

Skocz do: