Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

PROBLEM:Stan wstrzymania

#1
Cool  PROBLEM:Stan wstrzymania
witam!mam pewien problem:wlanczam komputer na stan wstrzymania... wiatraki sie wylanczaja i jest wszystko oki.ale jak juz chce sie zalogowac:klikam na nazwe uzytkownika i... komputer resetuje mi sie..jak juz sie wlaczy to wyskakuje komunikat:"system windows odzyskał sprawnosc.."czy cos takiego.. nie wiem co jest,nigdy takiego czegos nie zauwazylem.. co jest z moim komputerem?????Prosze o pomoc!!z góry dziekuje !!! i pozdrawiam! Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: PROBLEM:Stan wstrzymania
Podaj logi z HJT i Silent Runners.
Mieszkasz w okolicach Pieszcza (Sławno - Słupsk)? Zagadaj do mnie na PW!
Piszę poprawnie po polsku
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#3
RE: PROBLEM:Stan wstrzymania
yyyyy...??? nie czaje..Kwaśny.. jakie logi??
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: PROBLEM:Stan wstrzymania
Poczytaj te tematy:
1. http://www.pcformat.pl/forum/showthread.php?tid=1143
2. http://www.pcformat.pl/forum/showthread.php?tid=4563
Mieszkasz w okolicach Pieszcza (Sławno - Słupsk)? Zagadaj do mnie na PW!
Piszę poprawnie po polsku
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#5
RE: PROBLEM:Stan wstrzymania
nie rozumiem!!ciezko sie w tym wsystkim polapac... czy ten moj problemik jest powazny???Moze spowodowac jakies uszkodzenie???
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: PROBLEM:Stan wstrzymania
Czasami tak. Ja kiedyś miałem tak, że mi siadła płyta z powodu ciągłego restartowania komputera. Poczytaj dokładnie to zrozumiesz i daj te logi. Czasami może to być spowodowane przez wirusy, które dzięki logom będzie można znaleźć.

Przeskanuj komputer programem antywirusowym.
Mieszkasz w okolicach Pieszcza (Sławno - Słupsk)? Zagadaj do mnie na PW!
Piszę poprawnie po polsku
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#7
RE: PROBLEM:Stan wstrzymania
ok!przeskanuje wszystkie partycje...i poczytam to dokładnie.. POZDRAWIAM Wesoły
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#8
RE: PROBLEM:Stan wstrzymania
OK! Będziemy czekać na logi, aby sprawdzić jak tam Twój komputer się czuje.
Mieszkasz w okolicach Pieszcza (Sławno - Słupsk)? Zagadaj do mnie na PW!
Piszę poprawnie po polsku
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (PROBLEM:Stan wstrzymania)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proźba o sprawdzenie logi/ stan po usunieciu wirusa / czesci wirusa qwerq 4 1836 30.10.2011, 19:49
Ostatni post: qwerq
  Ciagle przehodzenie w stan wstrzymania hub2 12 2100 13.09.2007, 21:05
Ostatni post: slake1

Skocz do:


Wybrane wątki (PROBLEM:Stan wstrzymania)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Internet spowalnia komputer technomaro 10 1200 04.12.2019 20:32
Ostatni post: donatanio
  Prośba o sprawdzenie logów. bartosz777 2 690 01.12.2019 14:01
Ostatni post: boroczek
  Sprawdzenie logów- powolne działanie komputera technomaro 4 673 16.11.2019 21:19
Ostatni post: technomaro
  Antywirusy nowaak2 7 1093 01.11.2019 19:04
Ostatni post: Fix00ser
  Wpuściłem trojana. Czy udało im się to rozwiązać? eryk237 1 556 31.10.2019 07:35
Ostatni post: broda99
  Czy ten antywirus mi zadziała,jaki antywirus jest dobry - wątek główny II pepe0619 113 161289 26.10.2019 13:16
Ostatni post: Farycja
  Trojan:Win32/Fuery.B!cl aqu32 2 2033 25.09.2019 23:03
Ostatni post: aqu32
  Zablokowany dostęp do folderu (folder pobrane nie odpowiada) Nefrearna 1 1949 25.09.2019 20:19
Ostatni post: aqu32
  prosba o sprawdzenie logów - samootwierajace sie strony capd 3 2264 18.09.2019 09:52
Ostatni post: morderca
  Złośliwa wtyczka w Firefox wyświetlająca ramkę z inną stroną youser 10 4941 09.09.2019 23:30
Ostatni post: youser
  Podejrzana strona Muerte 21 6750 06.09.2019 20:51
Ostatni post: Muerte
  Proszę o sprawdzenie logów. Zello 2 2478 01.09.2019 19:41
Ostatni post: Zello
  Prośba o sprawdzenie logów rzezniczak 2 2468 31.08.2019 11:53
Ostatni post: rzezniczak
Ściana Wirus youtubeadblock Zau 4 2887 26.08.2019 22:50
Ostatni post: Zau
  Włamanie na konto na Facebooku katiee 3 3293 07.08.2019 18:51
Ostatni post: Michu_PL