Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Pamięci DDR3 do P II 955

#1
Ściana  Pamięci DDR3 do P II 955
Wtam

Kupuje kompa.
W komputroniku powiedzieli mi że niemogą dostać ty OCZ Amd Edition i gościu wybrał mi te :
OCZ DDR3 2x 2GB 1333MHz CL6 Reaper -Będą one dobre do poniższego zestawu ??


Płyta Główna-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P
Procesor- AMD Phenom II X4 945 BOX AM3
Karta Graficzna- His Radeon HD4890 1GB
Zasilacz- Chieftec (CFT-600-14CS) 600W
Dysk Twardy- WD CAVIAR 500GB SATA2 16MB (WD5000AAKS)
Obudowa Cooler Master Elite 331 czarno-srebrna (standard ATX) 203mmx413mmx486mm-
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie7
#2
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
Mają bardzo małe taktowania. Szukaj czegoś z 1600.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#3
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
tutaj faq ognosnie dobierania ramu pod am3:
http://forum.pcformat.pl/thread-167244.h...md+edition


i ponoc nie warto brac ddr3 1333mhz, bo nie poczuje sie roznicy pomiedzi nimi a najlepszymi ddr2, a tylko sie przeplaca.
jesli juz 1600mhz
 System operacyjny: windows_vista Przeglądarka: firefox
#4
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
zgadzam się, lepiej wziąć 1600 MHz. mozesz wybrać np. 2x2GB DDR3 1600 Patriot Viper Series CL7.
[Obrazek: 24271.png]
[Obrazek: 35556.gif]
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: opera
#5
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
aaa mi niechodzi z ramem o szybkość tylko zeby komp stabilnie chodził i sie nie wieszał itp
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie7
#6
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
Yyyyy jak nie podkręcasz, a masz na defualt to raczej będzie stabilinie...
Bierz 1600MHz jak masz coś ciekawego, jak tylko do neta to nawet zwykłe kingstony wystarczą ;d
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#7
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
a na tych niebęde mógł kręcić procka?
Podwyższyć lekko mnożnik i niech sobie chodzi Wesoły
Do gier powinny być ok
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie7
#8
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
(24.07.2009, 15:50)~Anonim napisał(a): Mają bardzo małe taktowania. Szukaj czegoś z 1600.

Nie liczy się tylko taktowanie.
Cytat:tutaj faq ognosnie dobierania ramu pod am3:
http://forum.pcformat.pl/thread-167244.h...md+edition


i ponoc nie warto brac ddr3 1333mhz, bo nie poczuje sie roznicy pomiedzi nimi a najlepszymi ddr2, a tylko sie przeplaca.
jesli juz 1600mhz
Zależy z jakimi timingami.
Cytat:zgadzam się, lepiej wziąć 1600 MHz. mozesz wybrać np. 2x2GB DDR3 1600 Patriot Viper Series CL7.
J/W, ale ram'y okOczko.
Cytat:Yyyyy jak nie podkręcasz, a masz na defualt to raczej będzie stabilinie...
Bierz 1600MHz jak masz coś ciekawego, jak tylko do neta to nawet zwykłe kingstony wystarczą ;d
Wszystko wystarczy, ale reszta to racja.
Cytat:a na tych niebęde mógł kręcić procka?
Podwyższyć lekko mnożnik i niech sobie chodzi Wesoły
Do gier powinny być ok
Będziesz mógł i to dość mocno.
Moja opinia. Bierz 1333Mhz CL6 lub 1600Mhz CL7.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#9
RE: Pamięci DDR3 do P II 955
gość zadzwonił i ojciec odebrał bo mnie niebyło.Miałem brać ramy Ocz AMD Edition LC7 1333mhz ale tata powiedział że niemogą ich dostać i dadzą mi takie same tylko cl6, a w komputroniku cl6, 1333mhz Ocz 2x2 są tylko te rapiery.Ale jak będą dobre to spoko
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie7
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Pamięci DDR3 do P II 955)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Mobo i GPU do Phenom 955 Sz4cik 21 1638 20.12.2015, 02:13
Ostatni post: muflon37
  Modernizacja Phenom II X4 955, GTX 460, do 2700zł Podrzynacz 3 814 07.12.2015, 22:24
Ostatni post: waple
  Modernizacja komputera 2000zł Phenom 955 Aerocool vp 450 Sz4cik 7 983 06.06.2015, 18:22
Ostatni post: muflon37

Skocz do:


Wybrane wątki (Pamięci DDR3 do P II 955)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dell Alienware i3-4170T/8GB/500GB/GTX860M - sensowna modernizacja CPU adiq1033 8 1021 19.03.2019 07:16
Ostatni post: pieterman09
  PC do 3 tyś. kmQ 21 2483 19.03.2019 07:07
Ostatni post: pieterman09
  Mocny komputer do gier w FHD curtis171 40 2666 18.03.2019 17:27
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja - 1000 zł Sev07 3 702 18.03.2019 17:25
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw komputerowy do gier khfast1337 6 675 17.03.2019 03:09
Ostatni post: ~Anonim
  Ocena zestawu do multimediów za 4200zł + wybór płyty głównej MarMas 3 762 15.03.2019 13:11
Ostatni post: pieterman09
  nowe części do 1500zł Jarek1104 57 4473 15.03.2019 11:43
Ostatni post: Jarek1104
  Upgrade obecnego zestawu mrex 11 1750 14.03.2019 17:35
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw do gier za około 5000zł + monitor 600-1000zł Dandek 6 750 14.03.2019 15:44
Ostatni post: ~Anonim
  Modernizacja / nowy zestaw do około 3200 zł khfast1337 9 623 13.03.2019 22:25
Ostatni post: pieterman09
  Chcę wymienić zestaw luk3x 2 714 13.03.2019 00:21
Ostatni post: ~Anonim
  Czy modernizajca ma sens ? 2000-2500 zl Bartexi 6 637 12.03.2019 18:02
Ostatni post: pieterman09
  [6500 zł] Komputer do gier oraz streamowania fractal 6 868 12.03.2019 07:16
Ostatni post: pieterman09
  Kieszonkowy PC/Mini Pc womek 12 1596 12.03.2019 07:13
Ostatni post: pieterman09
Exclamation Złożenie Zestawu PC pod Path Of Exile ! :) Chcesz sprzedać "stary" sprzęt ? Zajrzyj ! pauloo 47 2840 10.03.2019 13:46
Ostatni post: ~Anonim