Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Pomoc przy zakupie zestawu pod gry

#11
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
(03.06.2013, 14:47)Dlogi16 napisał(a): 650ti boost jest lepszy od 7850

http://techplanet.pl/produkty/karty-graf...38515.html
http://techplanet.pl/produkty/karty-graf...38742.html

(03.06.2013, 13:29)Cegła napisał(a): +/- 2000 ale myśle ze do 2300 dam radęOczko a ten zestaw co podałeś pójdzie takie metro 2034 na full ? ablo bf 4 ? bo czasami sobie pogram w takie gry od czasu do czasu ale bardziej celuje w multi takie jak wot panzar lol itp

człowieku jaka ROZDZIELCZOŚĆ? to jest ważne.

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapis...mp;s=67056

takie cos

zamierzasz podkrecac?

Chyba nie nie wiem za diabła który zestaw wybrać Szczerbol

(03.06.2013, 14:53)wojtek_1996 napisał(a): Fakt, dawno nie składałem pcetów i zapomniałem o Boost'cie. Poprawiony zestaw wygląda tak:
http://techplanet.pl/przechowalnia/zapis...mp;s=50391

OMG nie wiem który zestaw wybrać i który jest najlepszy Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#12
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
Wszystkie są sobie równe. Weź ten co podał Dlogi16. http://techplanet.pl/przechowalnia/zapis...mp;s=67056
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#13
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
(03.06.2013, 17:10)radzik1212 napisał(a): Wszystkie są sobie równe. Weź ten co podał Dlogi16. http://techplanet.pl/przechowalnia/zapis...mp;s=67056

thx ziom ;D bo oczoplasu dostałem prawie ;D a sory ze pytamJęzyk pójdzie takie np metro 2034 lub warZ itp ? na full ?
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#14
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
Jaka ROZDZIELCZOŚĆ MONITORA
(28.01.2013, 23:25)Dothraki napisał(a): Panie Cogito podałeś link i owszem jest tam ocena. Jednak jest tam tylko 6450, która ma 512mb (a na ebay jest HD 6450, która ma 1GB).
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: chrome
#15
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
(03.06.2013, 17:25)Cegła napisał(a):
(03.06.2013, 17:10)radzik1212 napisał(a): Wszystkie są sobie równe. Weź ten co podał Dlogi16. http://techplanet.pl/przechowalnia/zapis...mp;s=67056

thx ziom ;D bo oczoplasu dostałem prawie ;D a sory ze pytamJęzyk pójdzie takie np metro 2034 lub warZ itp ? na full ?

Człowieku weź mnie nie denerwuj pytałem jaka rozdzielczosc monitora.

I pytałem czy zamierzasz podkrecac. Tak ciezko odpowiedziec?
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#16
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
(03.06.2013, 17:52)Dlogi16 napisał(a):
(03.06.2013, 17:25)Cegła napisał(a):
(03.06.2013, 17:10)radzik1212 napisał(a): Wszystkie są sobie równe. Weź ten co podał Dlogi16. http://techplanet.pl/przechowalnia/zapis...mp;s=67056

thx ziom ;D bo oczoplasu dostałem prawie ;D a sory ze pytamJęzyk pójdzie takie np metro 2034 lub warZ itp ? na full ?

Człowieku weź mnie nie denerwuj pytałem jaka rozdzielczosc monitora.

I pytałem czy zamierzasz podkrecac. Tak ciezko odpowiedziec?

Mówiłem ze chyba tak ale zabardzo sie nie znam rozdzielczość nie wiem jaki monitor kupic ;D
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#17
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
Ile masz kasy na wszystko? Razem z monitorem.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#18
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
(03.06.2013, 18:18)Dlogi16 napisał(a): Ile masz kasy na wszystko? Razem z monitorem.

na wszystko 2300 +/- mam stary monitor ale jezeli dostane jakiś dobry to moge wydac jakieś dodatkowa kase Wesoły ps nie wiem ile ten stary ma rozdzielczości
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#19
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
Nie rozumiem. To w końcu monitor dostaniesz czy chcesz kupić?

To co masz teraz to LCD czy CRT? I wejdź we własciwosci na pulpicie, gdzies ostatnia zakładka tam jest rozdzielczość przesuń suwak na max w prawo i sprawdź jaka to jest rozdzielczość. Zawsze gra sie na maksymalnej jak masz LCD, jak CRT to niekoniecznie bo obraz sie tak nie rozmazuje ale jak LCD to musisz grać na maksymalnej (natywnej) dla tego monitora bo inaczej obraz jest do *****. Najpierw rozdzielczosc a dopiero później detale.
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#20
RE: Pomoc przy zakupie zestawu pod gry
(03.06.2013, 18:37)Dlogi16 napisał(a): Nie rozumiem. To w końcu monitor dostaniesz czy chcesz kupić?

To co masz teraz to LCD czy CRT? I wejdź we własciwosci na pulpicie, gdzies ostatnia zakładka tam jest rozdzielczość przesuń suwak na max w prawo i sprawdź jaka to jest rozdzielczość. Zawsze gra sie na maksymalnej jak masz LCD, jak CRT to niekoniecznie bo obraz sie tak nie rozmazuje ale jak LCD to musisz grać na maksymalnej (natywnej) dla tego monitora bo inaczej obraz jest do *****. Najpierw rozdzielczosc a dopiero później detale.

LCD 1280x960 60Hz ale jak mozna lepszy po taniosci to wole kupićOczko dzieki ze mi pomagasz Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
his hd 7870 fan forumhis ati radeon hd7870 fan vs his his ati radeon hd 7870 fan 2gb ddr5

Podobne wątki (Pomoc przy zakupie zestawu pod gry)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  UPGRADE pod gry: Karta graficzna do starego zestawu pod granie PumpingBoy 4 1015 24.11.2017, 15:26
Ostatni post: pieterman09
Exclamation Pomoc przy zakupie jednego komputera georgg 2 703 06.08.2017, 10:06
Ostatni post: muflon37
  Taki komputer mam, proszę o pomoc w zakupie nowego piotr147258 20 2371 07.05.2017, 22:07
Ostatni post: muflon37

Skocz do:


Wybrane wątki (Pomoc przy zakupie zestawu pod gry)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [2300 zł] multimedialny vincityhn1 2 736 21.09.2018 07:29
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja (8600GT) do 1000 zł Kcurek 9 993 20.09.2018 18:43
Ostatni post: Lexan
  Ocena zestawu rafal19287 3 618 20.09.2018 16:59
Ostatni post: pieterman09
Wink zestaw 3,5-4k bobsley 8 887 19.09.2018 18:23
Ostatni post: pieterman09
  Najtańszy pecet (przeglądarka, yt) cbn 11 1323 18.09.2018 09:36
Ostatni post: MonteCristo
  Komputer do 1500 gry tytyu1 24 2080 17.09.2018 22:20
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja do 3000zł pod gry Agon 8 666 17.09.2018 20:39
Ostatni post: pieterman09
  Opłacalność modernizacji komputera kubix 11 1391 17.09.2018 17:06
Ostatni post: pieterman09
  PC do 3500-4000zł zikq 9 1083 16.09.2018 23:32
Ostatni post: pieterman09
  Pc na komunie darecki79 92 7167 16.09.2018 13:37
Ostatni post: pieterman09
  Wymiana podzespołów do 2500zł Keygan 34 2617 15.09.2018 20:40
Ostatni post: pieterman09
  Thermaltake Smart SE 530W czy wystarczy??? kopmark1 3 734 15.09.2018 18:10
Ostatni post: pieterman09
  2tyś, przebudowa pod posiadane części paker31 2 695 13.09.2018 14:01
Ostatni post: paker31
  Nowy komputer do ok 3000 przemek919126 14 1741 12.09.2018 21:00
Ostatni post: Niko®
  Komputer za około 5500 do grania Panzers17 3 806 10.09.2018 22:20
Ostatni post: pieterman09