Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Problem z odłaczeniem jednego dysku.

#1
Cry  Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Witam
Posiadam maly problem a mianowicie:
Mam w komputerze zamontowane dwa dyski 500gb( partycje H i G) i 80gb (partycje C, D i E) i przy próbie odłaczenia dysku 80gb niemogo uruchomic komputera - wyswietla sie komunikat: select boot device... Zworkami sie bawilem itp
System mam oczywiscie na dysku 500gb na partycji H, czy problem ten moze byc spowodowany ze wyciagajac dysk 80gb wyciagam rowniez C, a zostawiam H i G - co to moze byc "nienaturalne" dla komputera?? Szczerbol.
Oczywiscie bootowanie mam ustawione na dysk 500gb.

Prosze o pomoc.
Szczerbol d-_-b Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Wejdz do biosu i ustaw botowanie z dysku twardego.
[Obrazek: 2671126.png]
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
#3
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Napisalem... czytaj uważniej...
Szczerbol d-_-b Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Maiałem tak samo wyłączyłem i włączyłem kompa i działało.
[Obrazek: 2671126.png]
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: opera
#5
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
ja tak zrobilem juz 50 razy jak nic. przestawialem zworki na dysku, na dvd w przerozne kombinacje i nadal nic, a jak podlacze spowrotem dysk 80gb to komp wlącza sie bez problemuKwaśny
Oby dwa dyski są SATAII
Nikt niewie jak to rozwiązac ? Smutek
Szczerbol d-_-b Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Napraw (w zasadzie utwórz) bootloader który usunąłeś z dyskiem C. Jaki masz system?
---Po "Select boot device" są jakieś napędy do wyboru?
Nie pomagam na PW (ew. odpłatnie). 
I osobom z roszczeniowym podejściem. I osobom niedbającym o poprawność językową.
Jak podawać logi
Jeśli nie odpowiadam w danym wątku przez >3 dni - proszę o przypomnienie na PW z linkiem do wątku w treści.




 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
#7
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Mam win xp sp3
-niema te info pisze jak prubuje uruchomic komputer z jednym dyskiem tym 500gb
niekumam "Napraw (w zasadzie utwórz) bootloader który usunąłeś z dyskiem C."
Szczerbol d-_-b Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#8
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
http://support.microsoft.com/kb/289022/pl
 System operacyjny: windows_seven Przeglądarka: firefox
#9
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Kliknij prawym przyciskiem myszy folder Mój komputer, a następnie kliknij polecenie Właściwości.
-lub-
Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie sysdm.cpl, a następnie kliknij przycisk OK.
Na karcie Zaawansowane kliknij przycisk Ustawienia w obszarze Uruchamianie i odzyskiwanie.
W obszarze Uruchamianie systemu kliknij przycisk Edytuj. Wykonanie tych czynności spowoduje otwarcie w Notatniku pliku przygotowanego do edycji.
W Notatniku kliknij polecenie Plik na pasku Menu, a następnie kliknij polecenie Zapisz jako.
*** Kliknij prawym przyciskiem myszy pusty obszar w oknie dialogowym Zapisywanie jako, wskaż polecenie Nowy w menu Kontekst, a następnie kliknij polecenie Folder.
Wpisz nazwę nowego folderu (na przykład temp), a następnie naciśnij klawisz ENTER, aby utworzyć folder o nazwie temp.
Kliknij dwukrotnie nowy folder o nazwie temp, a następnie kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać kopię zapasową pliku Boot.ini.



*** -stanołem:/ moze kto jasniej powiedziec

wogule niewiem oco w tym chodzi ;/ co tam wpisac co zrobic ;/
Szczerbol d-_-b Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#10
RE: Problem z odłaczeniem jednego dysku.
Przecież tu nie ma całego MBR a nie tylko boot.ini.

Uruchom komputer z płyty WinXP, wybierz Naprawa za pomocą konsoli, zaloguj się do swojej instalacji XP, wklep kolejno polecenia:
fixmbr [Enter]
fixboot [Enter]
bootcfg /rebuild [Enter].

*Przy wypiętym 'małym' dysku.
Nie pomagam na PW (ew. odpłatnie). 
I osobom z roszczeniowym podejściem. I osobom niedbającym o poprawność językową.
Jak podawać logi
Jeśli nie odpowiadam w danym wątku przez >3 dni - proszę o przypomnienie na PW z linkiem do wątku w treści.




 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
Programy: Polecane / Nowe / Inne



Użytkownicy forum szukali:
dysk z partycji jest odlaczonysystem po odłączeniu jednego dysku

Podobne wątki (Problem z odłaczeniem jednego dysku.)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  2 windowsy - 2 dyski - wyczyszczenie jednego dysku densour 1 2857 07.02.2016, 01:44
Ostatni post: ~Anonim
  Program do pobierania filmów z jednego kanału na YT kepik 0 2451 08.09.2015, 18:20
Ostatni post: kepik
Question Wyłączenie tylko jednego procesu z explorer.exe PrawyŁokieć 0 2204 01.08.2015, 09:50
Ostatni post: PrawyŁokieć

Skocz do: