22.11.2020, 20:40
Problem z routerem w apliakcji Netflix
Witam
Razem z żona zakupiliśmy telewizor LG 50UN70003LA w którym przy korzystaniu z aplikacji Netflix występuje problem "Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł" (tvq-pb- 5.2.101). Próbowałem z odinstalowaniem aplikacji itd ale wiele to nie pomogło. Uruchomiłem hotspot z telefonu i Netflix działa bez żadnego problemu. No więc przełączyłem wifi z powrotem na router i także działa dopóki nie wyłączę i włączę TV wtedy problem wraca i pomaga tylko ponowne połączenie się z innym WiFi i następnie z moim i tak w kółko.... Od rodziny pożyczyliśmy dwa routery
- TP Link WR840N
- Alcatel OneTouch H850V1
Na WR840N problem jest taki sam,ale już na Alcatelu wszystko działa jak należy nawet po ponownym uruchomieniu TV.
Internet jaki posiadamy to Vectra 300mb/s, lecz w naszym mieszkaniu poprzez siec LAN. Modem główny jest firmy Cisco a my w mieszkaniu mamy już wiekowy TP-Link WR740N.
I pytanie nasuwa się takie czy trzeba odpowiednio jakoś skonfigurować te routery TP-Link skoro na dwóch problem występuje a na Alcatelu jest wszystko ok. Czy przyczyna leży po stronie leciwych routerów. Wole was zapytać zanim kupie nowy router. Jesli potrzebny będzie nowy to po proszę o propozycje jakichś typu "cena-jakość"
Dziękuje i pozdrawiam

- TP Link WR840N
- Alcatel OneTouch H850V1
Na WR840N problem jest taki sam,ale już na Alcatelu wszystko działa jak należy nawet po ponownym uruchomieniu TV.
Internet jaki posiadamy to Vectra 300mb/s, lecz w naszym mieszkaniu poprzez siec LAN. Modem główny jest firmy Cisco a my w mieszkaniu mamy już wiekowy TP-Link WR740N.
I pytanie nasuwa się takie czy trzeba odpowiednio jakoś skonfigurować te routery TP-Link skoro na dwóch problem występuje a na Alcatelu jest wszystko ok. Czy przyczyna leży po stronie leciwych routerów. Wole was zapytać zanim kupie nowy router. Jesli potrzebny będzie nowy to po proszę o propozycje jakichś typu "cena-jakość"
Dziękuje i pozdrawiam
