Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?

#1
Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?
Witam. Pod koniec wakacji planuje złożyć kompa. Generalnie do wydania mam
ok. 1200 zł. Oto moja proponowana konfiguracja:
Płyta gł.: Asus P5K /Intel P35/ -->270zł
Proc: Pentium Dual Core E2180 2.0 GHz BOX -->179zł At3.0 Ghz
RAM: OCZ 2Gb 800MHz CL4 Reaper -->150zł
Grafa: Radeon HD 4850 -->510 zł
Dysk: narazie stary (Maxtor 60Gb 5400 rpm Język)
Zasilacz: ze starego kompa (Hiper 350W)
Obudowa: też ze starego kompa Szczerbol jakieś niby Asus, ale ja w to nie wierzeJęzyk

Mam co do tej konfiguracji kilka pytań:
1. Czy proc nie będzie spowalniał grafy (będe go kręcił jeszcze)?
2. Czy zasilacz uciągnie takiego kompa?
3. Czy chłodzenie na RAM'ach nie jest tylko dla picu (heatpipe)? Czy rzeczywiście dobrze chłodzi?
4. Jaki dysk najbardziej sie opłaca kupić (pojemność/cena)?
5. Czy opłaca się kupować częsci osobno na Allegro?
Dodam też że podane ceny są ze sklepu ESC.
Z góry dzięki za pomoc, Pozdrawiam :D
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#2
RE: Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?
~Anonim napisał(a):Mam co do tej konfiguracji kilka pytań:
1. Czy proc nie będzie spowalniał grafy (będe go kręcił jeszcze)?
2. Czy zasilacz uciągnie takiego kompa?
3. Czy chłodzenie na RAM'ach nie jest tylko dla picu (heatpipe)? Czy rzeczywiście dobrze chłodzi?
4. Jaki dysk najbardziej sie opłaca kupić (pojemność/cena)?
5. Czy opłaca się kupować częsci osobno na Allegro?
Dodam też że podane ceny są ze sklepu ESC.
Z góry dzięki za pomoc, Pozdrawiam :D

1. Nie
2. Nie
3. Nie jest dla picu
4. Nie wiem
5. Opłaca się kupować tam gdzie najtaniej. Popatrz na apollo, agito jakie ceny. Jeżeli na allegro znajdziesz taniej z przesyłką to wtedy możesz z allegro brać
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#3
RE: Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?
A jaki zasilacz mi polecasz? Mam zamiar później dodać jeszcze jedną grafę w Crossfire.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#4
RE: Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?
Ja polecam PENTAGRAM Silent Force CAV-620-A12S
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#5
RE: Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?
Może tańszy troche, nie mam tyle kasy. A mocny zasilacz sie znajdzie na pewno. Nie chce się po prostu wpakować w jakieś gów.no Szczerbol
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#6
RE: Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?
Słyszałem, że ten jest pożądny:

http://allegro.pl/item388549120_ocz_stea...edaz_.html
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: firefox
#7
RE: Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?
1. Jeśli podkręcisz procka to jasne, że nie ale na domyślnych ustawieniach może spowalniać.
2.Tak, ale bez kręcenia dlatego kup jakiegoś 500W-600W jeśli będziesz chciał się później bawić w CF.
3.Jasne, że niejest do picu. Wyrzuca ono ciepłe powietrze na rurki i są one przez wentylator wyrzucane na zewnątrz.
4.Możesz wziąść jakiegoś Seagate 250GB.
5.Najlepiej kup wszystko w apollo i dodatkowo poskładają Ci sprzęt.
 System operacyjny: windows_xp_2003 Przeglądarka: ie
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja Proc,Plyta,SSD,RAM za okolo 2k Arahhatan 39 2904 19.07.2019, 08:55
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade Mobo, CPU, Ram (maks. 1700zł) Cinco 1 621 08.04.2019, 06:05
Ostatni post: pieterman09
  Upgrade PC (mobo, cpu, ram, ssd) GENAS 2 653 15.11.2018, 19:33
Ostatni post: Kaxers

Skocz do:


Wybrane wątki (Proc+ mobo+ ram+ grafa. Czy dobra konfiguracja?)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Komputer warty 4500 za 3000zł? pepas 22 2111 12.10.2018 16:06
Ostatni post: pieterman09
  Tani komputer. krystianno34 20 1549 12.10.2018 13:56
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw do AutoCad / 3dmax za okolo 3000 zł kemot1000 8 1037 10.10.2018 15:48
Ostatni post: MonteCristo
  Komp do pracy z Autocad, Sketchup 2016+ Vray 3 do 9k pln matrioshq 7 883 08.10.2018 07:32
Ostatni post: pieterman09
  Modernizacja do 600zł okiro 18 2052 07.10.2018 21:58
Ostatni post: pieterman09
  PC do 5000 pod gry Gho0stPG 7 933 07.10.2018 16:15
Ostatni post: wojownikhaha
  Jaki procesor ? bula 6 726 05.10.2018 07:33
Ostatni post: bula
  Modernizacja komputera Intel Core i5-4440, GeForce GTX 970 4GB 1500zł Credo 4 652 04.10.2018 20:40
Ostatni post: Credo
  Modernizacja czy wymiana Bloniek 1 533 04.10.2018 18:23
Ostatni post: pieterman09
  PC do 2700 zł proszę o radę. wt24 31 2867 04.10.2018 16:22
Ostatni post: pieterman09
  Ocena zestawu megamen128 9 1191 03.10.2018 08:05
Ostatni post: pieterman09
  Domowy rendering z Xiaomi 4k do 2000 zł [CPU+MOBO+RAM] dann1987 27 3045 02.10.2018 17:15
Ostatni post: pieterman09
  Prośba o ocenę zestawu Vorim 4 731 01.10.2018 16:43
Ostatni post: Vorim
  Składanie komputera stacjonarnego Wajcha 4 883 01.10.2018 07:20
Ostatni post: pieterman09
  Zestaw od czerwonych - rady MaciekJS 7 622 30.09.2018 14:23
Ostatni post: pieterman09