Witamy na forum PC Format Zapraszamy do REJESTRACJI


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Prośba o sprawdzenie logów

#1
Prośba o sprawdzenie logów
Po włączeniu komputera ok 40 sekund ekran laptopa jest biały przy otwarciu przeglądarki Firefox , tego problemu nie ma w chrome czy EDGE , próbowałem rożnych porad ale nic one nie wniosły , mam tez  problem bo nie mogę się zalogować na pocztę w renomowanej firmie , muszę po kilka razy się logować nie raz mnie blokuje !  
Gorzej , że ta sytuacja jest tez przy logowaniu się do banku , a tam po kilku błędach trzeba iść do siedziby banku po kody !
Nie wiem w czym problem ?

http://www.wklejto.pl/895502
http://www.wklejto.pl/895503
http://www.wklejto.pl/895504

https://mycam.softonic.pl/

Mam jeszcze problem z tym programem chciałem go zastosować do kamery endoskopowej i na 96 % zawiesiła się i nie można odinstalować ani zatrzymać?

http://www.wklejto.pl/895528
http://www.wklejto.pl/895529
http://www.wklejto.pl/895531

admin: przenieśliśmy wątek do poddziału Logi.
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#2
RE: Prośba o sprawdzenie logów
Co do programu, to pobierz go z innego źródła i spróbuj zainstalować. Logi zaraz przejrzę i napisze co dalej...

System jest czysty, nic niepokojącego nie zauważyłem, wyczyśćmy jednak dane serwerów DHCP i pliki tymczasowe.

Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego:
Kod:
Tcpip\..\Interfaces\{31a6fe27-5a34-42b9-b7b8-25a57475f237}: [DhcpNameServer] 37.8.214.2 31.11.202.254
Tcpip\..\Interfaces\{48c4ea66-a559-46eb-8144-b6973959ff5c}: [DhcpNameServer] 37.8.214.2 31.11.202.254
Tcpip\..\Interfaces\{8e4f2cb2-ef87-4987-bc2c-c7fbb8d90166}: [DhcpNameServer] 37.8.214.2 31.11.202.254
Tcpip\..\Interfaces\{a42c9960-82ab-4499-8df8-033b4a9d4452}: [DhcpNameServer] 31.11.173.2 89.228.4.126
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Aby upewnić się, że jest czysto, użyjemy jeszcze dwa programy. Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Dalej pobierz program "AdwCleaner". Przeskanuj nim system i usuń, co znajdzie, pokaż raport z czyszczenia tym programem.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: chrome
#3
RE: Prośba o sprawdzenie logów
http://www.wklejto.pl/895615
http://www.wklejto.pl/895616

http://www.wklejto.pl/895617
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
#4
RE: Prośba o sprawdzenie logów
AdwCleaner nic nie znalazł już.

W FRST OK.

W Malwaresbytes czysto, ten program też już nic nie znalazł.

Możesz usunąć FRST i jego kwarantannę:
C: //FRST
AdwCleaner i Malwaresbytes też możesz usunąć, jednak zalecam zostawić i używać co jakiś czas, to świetne uzupełnienie ochrony rezydentalnej komputera. AdwCleaner jeśli chcesz usunąć to przez uruchomienie programu, wejście do ustawień i wybranie opcji usunięcia.
[Obrazek: 2019-09-05-23h15-00.png]
 System operacyjny: android Przeglądarka: chrome
#5
RE: Prośba o sprawdzenie logów
ok, dziękuję bardzo
 System operacyjny: windows_ten Przeglądarka: firefox
Programy: Polecane / Nowe / Inne




Podobne wątki (Prośba o sprawdzenie logów)
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Sprawdzenie logów cvx10 9 496 17.11.2021, 17:14
Ostatni post: Illidan
  Proszę o sprawdzenie logów. zee84 11 1383 25.10.2021, 15:25
Ostatni post: Illidan
  Sprawdzenie logów cvx10 11 1975 04.10.2021, 16:11
Ostatni post: Illidan

Skocz do: