06.01.2021, 14:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.01.2021, 18:34 przez Illidan.)
RE: Proszę o sprawdzenie logów
Zobaczę jak ta strona banku wczytuję się na moich komputerach. Na telefonie jest ok. Co jeszcze możesz zrobić....Zrób w razie czego backup Chrome, bo nie wiem czy masz synchronizację ze swoim kontem, pobierz Chrome z sieci. Obecną wersję odinstaluj za pomocą darmowego Grek Uninstaler, nie trzeba go nawet instalować, program dokładnie oczyści system z Chrome, bardziej niż deinstalator systemowy. Potem na czysto zainstaluj od nowa Chrome.
Teraz nie wiem czy problem jest w samych Chrome, czy coś z tą stroną że masz ostrzeżenie itd.
Ja nie mam problemu z ipko.pl, ale zobacz jak to wyglada u Ciebie, chodzi o certyfikat:
https://support.google.com/chrome/answer...r&rd=1
Co jeszcze. Zobacz jak jest w trybie incognito. Co jeszcze...Innym bardzo częstym powodem błędu “Your Connection is Not Private” jest błąd zegara komputera. Przeglądarki polegają na ich prawidłowej synchronizacji w celu weryfikacji certyfikatu SSL. Więc zobacz czy data i godzina na komputerze jest prawidłowa.
Problemem mogą być też serwery DNNS, te najlepiej w modemie, lub routerze dobrze było by zmienic. Jeżeli korzystasz z publicznego Google DNS (8.8.8.8 i 8.8.4.4) lub Cloudflare DNS (1.1.1.1 i 1.0.0.1), usunięcie ich i przywrócenie ustawień domyślnych do serwerów DNS Twojego dostawcy internetu może rozwiązać problem.